vanhan kertaus on opintojen äiti.
Nyt se taas tulee todettua,kun vain vanhat asiat muistaa.
Olisko todella niin,että meidän ikläluokan muistelot olisvat jo kertaalleen elettyjä,en tunnusta vaikka teosta tavattais.
Laiton ton ajanhaaskaukseksi,kun noi ilmatkin on mitä on ja Joulupukkiin en enää usko...
Tissinkoetolla jouvuin aikoinaan olemaan,ennenkun tanssahtelemaan pääsin Syväänlahteen,tarkoittaa että ne puolimahot mansikit piti lypsää ennenkuin sai vetää kulmakarvoihin hiiltä ja polkupyörällä 16 kilsaa polkea vain nojatakseen naapurinpojan brylrkeemillä oijottuja otasahiuksia vasten.Keinun kanssasi ja saapuu yö...vai miten se meni,olin niin hullaantunut,ei meistä paria tullut,minä lähdin ja hän jäi sinne peltonsa laidalle viljelemään maatilkkuaan ja teidän tarinanne..
Kuin silloin ennen..
3
72
Vastaukset
- vanha jarrumies
Elämää ja erotiikkaa unohtaa ei saisi milloinkaan. Näin Juha Vainio lauloi aikoinaan
https://www.youtube.com/watch?v=gQNICToNNc4
Ohut on meikäläisen kirja nuoruudenaikaisista ihastuksista kauniimpaan sukupuoleen.Kyllä se Saimaannorppa saa Juhalta mun pisteet,mutta ei paha tämäkään,näin kai se hurja nuoruus kului,täällä landella oltiin kyllä aika siviätä ja puhutiin vain paljonko sulla on lypsäviä,siis lehmiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501667- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721047Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua39807Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750