Salibändyn nimi pitäisi olla enemmän lajia kuvaava. Eli oikea ja kuvaava nimitys lajille on Sateenkaarireikäpallo.
rainbow
7
90
Vastaukset
- KysynVaan-76
Onko sinulla joku fetissi urheilulajien seksualisoimisessa? Seksuaaliterapia voisi auttaa...
- rainbow___
Miten niin? En mielestäni ole mitään lajia seksualisoimassa. Sateenkaarihan on kaunis luonnonilmiö. Ehkä sinulla vaan mielikuvitus laukkaa, ja sillehän ei mitään näin ulkopuolinen mitään voi.
- KysynVaan-76
rainbow___ kirjoitti:
Miten niin? En mielestäni ole mitään lajia seksualisoimassa. Sateenkaarihan on kaunis luonnonilmiö. Ehkä sinulla vaan mielikuvitus laukkaa, ja sillehän ei mitään näin ulkopuolinen mitään voi.
No ironia tai äly ei ainakaan ole parhaita puoliasi...
- rainbow_
KysynVaan-76 kirjoitti:
No ironia tai äly ei ainakaan ole parhaita puoliasi...
Se varsinkaan ei ole älykästä, jos keskustelu siirretään heti toisen keskustelijan henkilökohtaisten ominaisuuksien arvosteluun pois itse asiasta. Mutta tällaisilla keskustelupalstoillahan se on helppoa eikä paljon aivokapasiteettiä vaadi. Mutta jos mennään itse keskusteluasiaan, eli mikä on oikeampi nimitys salibandylle niin olin kylläkin melko hienotunteinen edellä. Täysin oikea nimityshän kyseiselle lajille on Sateenkaari-peräreikäpallo.
Jos kerran keskustelet, niin keskustele asiasta, eikä vain toisen keskustelijan olettamistasi ominaisuuksista. - KysynVaan-76
rainbow_ kirjoitti:
Se varsinkaan ei ole älykästä, jos keskustelu siirretään heti toisen keskustelijan henkilökohtaisten ominaisuuksien arvosteluun pois itse asiasta. Mutta tällaisilla keskustelupalstoillahan se on helppoa eikä paljon aivokapasiteettiä vaadi. Mutta jos mennään itse keskusteluasiaan, eli mikä on oikeampi nimitys salibandylle niin olin kylläkin melko hienotunteinen edellä. Täysin oikea nimityshän kyseiselle lajille on Sateenkaari-peräreikäpallo.
Jos kerran keskustelet, niin keskustele asiasta, eikä vain toisen keskustelijan olettamistasi ominaisuuksista.No jokainen oikeasti henkisestikin aikuinen voi miettiä miten fiksu tuo aloitus oli, puhumattakaan sitä seuranneista jatkokommenteista.
Ja kun kukaan ei tuntunut pitävän sitä edes vitsikkäänä, voisit niellä tappiosi ja lopettaa tämän joutavanpäiväisen ketjun tähän. - mieti tätä
KysynVaan-76 kirjoitti:
No jokainen oikeasti henkisestikin aikuinen voi miettiä miten fiksu tuo aloitus oli, puhumattakaan sitä seuranneista jatkokommenteista.
Ja kun kukaan ei tuntunut pitävän sitä edes vitsikkäänä, voisit niellä tappiosi ja lopettaa tämän joutavanpäiväisen ketjun tähän.Viittasiko hän muka peräreikään
- KysynVaan-76
mieti tätä kirjoitti:
Viittasiko hän muka peräreikään
Ihan sama mihin viittasi. Vitsi ei silti naurattanut ketään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774