Voiko tavallinen perheellinen mies pukeutua punaisiin nahkahousuihin kaupungilla? Punainen väri on lämmin ja nahkahousut hyvät käyttää. Miksipä ei näitä kahta elementtiä tavallinen mies voisi yhdistää ja käyttää ostoksillaan mittoihinsa teetettyjä hyvin istuvia punaisia nahkahousuja.
Punaiset nahkahousut
7
2564
Vastaukset
- Metromies
Pukeudu itseäsi varten, niin että saat siitä hyvän olon. Missä olet punaiset nahkahousut teetättänyt, itseänikin kiinnostaisi sellaiset! :)
- Punaiset bökät
Kysy jos tätä kautta saisit:
www.garageland.fi
- Axos
Itselläni on punaruskeat nahkahousut, ja olen niitä kaupungilla käyttänyt, vaikka perheellinen olenkin... Ei se ole mitenkään erikoiselta tuntunut.
- Anonyymi
Itselläni on tummanpunaiset nahkahousut eikä parempia voisi olla! Käytän niitä aina kun mahdollista eikä kukaan ole sanonut että miksi käytät vaan päinvastoin on tykätty että käytän!
- gertrude
byysat tilaukseen, mikään ei ole mukavampaa kuin tsiigailla äijiä jotka uskaltaa pukeutua niinkuin haluaa!!!
- pera perusmies
miät haet erikoinen äijä täytyy sanoo
- Hän on mies
Itselläni on ollut nahkahousut jo monta vuotta. Olen myös perheen isä. Käytän näitä kyseistä vaate kappaletta aina eli menen siis minne tahansa milloin tahansa. Rohkeutta vaan peliin ja paanalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145