Mistähän löytyisi vaatteita pienelle ja pullealle?
Haluan jotain muuta kuin mustaa/tummansinistä/ viininpunaista.
Haluan paljon luonnonvärejä eri sävyissä.
Väljiä,kauniita vaatteita.
Jotain upeaa,jossa ei ole neonvärejä,eikä räikeyttä.
Helmoihin leveyttä ja paitoihin reiluutta.
Mistä ihanuuksia?
!62 cm ja kiloja 82
2
161
Vastaukset
- fosdjlsdfjlasdfj
Ellloksen ranskalainen plus-sarja Taillissime erityisesti, mutta katso nuo muutkin plus-merkit läpi. Nyt siellä jo/alkamassa alekin....
http://www.ellos.fi/plus/naiset - LizziePlussaa tytöille
Kävisköhän sinun makuusi www.lizzi.fi tai www.lizziplusfashion.com, on maanruskeaa, oranssia, petroolia, violettia....paljon ihania tunikoita, paitoja, toppeja, farkkuja, hameita, mekkoja, legginsejä...vaatteet ovat edullisia. Olen itse jotakuinkin samois mitoissa kuin sinä, housuja olen jotunut lyhentämään pari senttiä. Vaatteet on just sopivia mulle 1x kokoisena toi uymmy-plus on tosi sopiva. Noissa on mittataulukot tai sitten on vastaavuus naisten numerokokoihin.. ovat myös edullisia hintatasoltaan, ei tartte voittaa lotosta kun voi pukeutua kauniisti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1311676Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321421
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321234Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet541154- 251120
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51914