a. murriperkele
b. modelli
c. jeejee
:)
Palstan kivoimmat kirjoittajat
17
156
Vastaukset
- KosteaMirri69
Panettaa! Löytyiskö täältä kookkaita kaksilahkeisia???
- Juhlarullaa etsivä
No niin panettaa minuakin, lihanuija kaipaa aromipesää.
- aivan niin,
murriperkele, modelli tai jee jee, aivan niin...
Käy hakee kuoharii kaapista, mä tarjoon!
- höpöttäjä
eewari on paras
- höpöttäjä
modelli kirjoitti:
Käy hakee 9mm:n kaapista, mä tarjoon!
löytyy omasta takaa housuista
- traaginen hahmo:.!1#
.
"Oli mitä enimmässä määrin * TRAAGINEN * hahmo" HENKILÖ
har1!11
- arvaa........kuka
Tykkään modellista, koska hänen kirjoituksensa herättävät eniten tunteita ja ajatuksia.
En juttele hänen kanssasn Joskus jotain kommentoin, muta oletan ettei hän pitänyt kirjoituksistani.Siksi jätän nykysin kommenttini väliin. Siitä huolimatta, hän on yhtä aikaa eniten mielikuvitusta ja ankeaa realiteettia. -> Oletan, että hän on oikea ihminen, jotta ei pätkääkään kiinnosta palstailijat .. tai sitten tietää heidät liiankin hyvin.Olet joku ISO karvainen mies:D.....Betonikirkkoa on vaikea rakastaa, mutta jos olet tuulta, tulta ja vettä sopivasit, niin sinusta ei tunnu siltä että sinun pitää olla mieliksi läheisillesi, ystävillesi, työkavereillesi, jopa ventovieraille. Et halua olla hankala vaan kiltti ja mukava, niinpä myönnyt helposti asioihin jotka eivät tunnu sinusta erityisen tärkeiltä.
Hyvistä keskustelijoista on aina pulaa ja tulee olemaan!
http://bit.ly/1sO4jcM- Kis~kisu
Modelli on fiktiivinen hahmo. Käsikirjoitettu, sen takia ei oikein nappaa.
Kis~kisu kirjoitti:
Napi napi...tykäät kuiteski:D
http://bit.ly/1ALtSRs- ilyt
Kis~kisu kirjoitti:
ARGRAGAGARAGGGGGGGGGGGGG...miten joku voi reagoida ja postaa videoilla arvosteluihin välittömästi. Onko se oikeesti joku fiktiivinen kone "hahmo"?
- Oletko yksinkertaine
ilyt kirjoitti:
ARGRAGAGARAGGGGGGGGGGGGG...miten joku voi reagoida ja postaa videoilla arvosteluihin välittömästi. Onko se oikeesti joku fiktiivinen kone "hahmo"?
Ihan samalla tavalla kuin Nokian kenkää saanut lihava miesinsinööri esitti seksilinjoilla kuumia ämmiä.
- O+11
ilyt kirjoitti:
Eihän modellin linkit koskaan liity mihinkään. Samanlainen paskalinkkilinko kuin viron narsku.
- ilyt
Oletko yksinkertaine kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kuin Nokian kenkää saanut lihava miesinsinööri esitti seksilinjoilla kuumia ämmiä.
? "Nokian kenkää saanut lihava miesinsinööri esitti seksilinjoilla kuumia ämmiä." kai minä sitten olen.
O+11 kirjoitti:
Eihän modellin linkit koskaan liity mihinkään. Samanlainen paskalinkkilinko kuin viron narsku.
Varo sanojasi tai saat viron narsku paskalingon vihat niskaasi:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492