Grit tunnit

grit

Eli siis kokemuksia grit tunneista? Miten rankkoja ovat? Haluaisin mennä kokeilemaan mutten uskalla koska pelkään että kunto loppuu. Voisiko niitä tunteja verrata bodyattack tunteihin? Käyn niissä ja voin sen verran kertoa ettei minulla mikään rapakunto ole vaan bodyattackissa teen "vaikeimmat" liikket aina puhtaasti loppuun asti. Ja nyt olisin kiinnostunut näistä grit tunneista kun rakastan rääkki tunteja :-)

9

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kmk3

      mä haluisin myös kokeilla...

    • griiit

      kertokaa mullekkin kokemuksia? en oo koskaan käynyt ja kiinnostaisi mennä :)

    • yesssss

      Suosittelen! Plyosta en niin välitä, mutta grit cardiosta ja strenghtistä tykkään. Tehokasta treeniä ja sopii tällaselle itsensä rääkkäämisestä pitävälle :D Ainoastaan kerran oon harkinnut poistuvani joltain tunnilta siksi, että kunto tuntuu loppuvan kesken, ja silloin kyseessä oli juurikin grit (huom. en livistänyt). Kokeilemaan vaan, kuntonsa mukaan siellä kuitenkin jokainen treenaa :)

    • fgWSD

      Millainen kunto täytyy olla että edes jotenkin perässä pysyy? :D

      • Tehotyttö

        Hyvin siellä mukana pysyy, kun tekee parhaansa. Täytyy muistaa, että jokainen on varmasti tullut sinne kehittymään. Kaikki tekevät oman parhaansa. Rohkeasti mukaan vaan! Itse tykkään. Kun säännöllisesti noilla tunneilla käy niin kehityksen huomaa varmasti.


    • ihanpeestä

      ihan perseestä*

    • ellu911

      tarviiko olla himokunto että onko siellä vaihtoehto liikkeitä muillekkin? :-)

    • jöperöpe

      Suosittelen gröt-tuntia, jos kunto epäilyttää. Siellä vedetään puuroa ja puhutaan ruotsia. Ei pakkoruotsikammoisille!!!

    • lkennefr

      Hyvin pysyy mukana, jos attackissakin kunto kestää. :) Tietty gritissä tehdään jaksamisen äärirajoilla, mutta koska siinä tehdään aikaa vastaan, niin helppo tehdä oman kunnon mukaan. Mene ihmeessä koittamaan, grit on ihan mahtavaa! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe