Eli siis kokemuksia grit tunneista? Miten rankkoja ovat? Haluaisin mennä kokeilemaan mutten uskalla koska pelkään että kunto loppuu. Voisiko niitä tunteja verrata bodyattack tunteihin? Käyn niissä ja voin sen verran kertoa ettei minulla mikään rapakunto ole vaan bodyattackissa teen "vaikeimmat" liikket aina puhtaasti loppuun asti. Ja nyt olisin kiinnostunut näistä grit tunneista kun rakastan rääkki tunteja :-)
Vastaukset 9
- kmk3
mä haluisin myös kokeilla...
- griiit
kertokaa mullekkin kokemuksia? en oo koskaan käynyt ja kiinnostaisi mennä :)
- yesssss
Suosittelen! Plyosta en niin välitä, mutta grit cardiosta ja strenghtistä tykkään. Tehokasta treeniä ja sopii tällaselle itsensä rääkkäämisestä pitävälle :D Ainoastaan kerran oon harkinnut poistuvani joltain tunnilta siksi, että kunto tuntuu loppuvan kesken, ja silloin kyseessä oli juurikin grit (huom. en livistänyt). Kokeilemaan vaan, kuntonsa mukaan siellä kuitenkin jokainen treenaa :)
- fgWSD
Millainen kunto täytyy olla että edes jotenkin perässä pysyy? :D
- Tehotyttö
Hyvin siellä mukana pysyy, kun tekee parhaansa. Täytyy muistaa, että jokainen on varmasti tullut sinne kehittymään. Kaikki tekevät oman parhaansa. Rohkeasti mukaan vaan! Itse tykkään. Kun säännöllisesti noilla tunneilla käy niin kehityksen huomaa varmasti.
- ihanpeestä
ihan perseestä*
- ellu911
tarviiko olla himokunto että onko siellä vaihtoehto liikkeitä muillekkin? :-)
- jöperöpe
Suosittelen gröt-tuntia, jos kunto epäilyttää. Siellä vedetään puuroa ja puhutaan ruotsia. Ei pakkoruotsikammoisille!!!
- lkennefr
Hyvin pysyy mukana, jos attackissakin kunto kestää. :) Tietty gritissä tehdään jaksamisen äärirajoilla, mutta koska siinä tehdään aikaa vastaan, niin helppo tehdä oman kunnon mukaan. Mene ihmeessä koittamaan, grit on ihan mahtavaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom871203- 67940
- 213928
- 58912
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66886Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal229779Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70755Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72732Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki35728- 42716
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S57643Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26598- 42568
Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen172485Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47484- 18478
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12447- 23427
Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9424Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28403