Hei, olen pullukka ja myönnän sen itse! olen siis n 160cm ja painan n 65kg. Olen läskiä en lihasta! Rasva prosenttini on 30 %.
Eräs ystäväni aloitti 2010 fitness "ohjelman". Näin hänet 2011 ja lähes kaikki rasva oli poissa, huulet olivat jo niin kuivat, että joutui koko ajan rasvaamaan ja silti kuivat. Hänestä tuli hoikkatyttö ja nyt fitness-tyttö. Haluaisinkin kysyä teiltä miten saada rasvaprosenttialas? Hän kertoi, että käyttää jotain kapseleita päivittäin niin siten rasv prosentti on tullut alas.
Help me, please!!!
Jos saan painon 59 kiloon olen iloinen! ja sen jälkeen kunnon kiinteytys ohjelma. Syön aamuisin mustikka smoothie ja muutenkin terveellisesti (nykyään)
Rasvaprosentti 30 % alas, miten?
3
151
Vastaukset
- raw
"että käyttää jotain kapseleita päivittäin niin siten rasv prosentti on tullut alas."
Amfetamiinia?? - fwafw
Ei siihen mitään ihmeaineita ole olemassa.
Ruokavalio kuntoon on 70% painonpudotuksesta
Painonpudotusta tukevat treenit on se 30%
ASENNE on siihen päälle vielä 100%
Älä lähde hätäilemään ja asettamaan liian tiukkoja rajoja pudotukselle esim 2 kk päähän, homma lähtee kunnolla käyntiin vasta 1kk jälkeen.
aseta tavoite vaikka kesäkuun alkuun ja teet siihen asti töitä kovaa ja syöt hyvin.
saat kyllä sen 10kg pois siihen mennessä.- Fitnessgirl94
Pudotin viimevuonna puolessa vuodessa 6kg. Mutta sitten tuli muutto ja elämä meni ihan erilaiseksi ja kilot ovat tulleet takaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045241Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325996SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32515677Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011203Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17110805Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369681Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858478Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426824Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236491