Järjestömme taistelee palstan rappiota kuten rekattujen ja Jazulin tylsiä juttuja vastaan. Järjestömme johtaja on Vähäinen Marttyyri ja hänen oikealla puolellaan istuu järjestömme aivot Eewari. Mullah Lääkelehtinen johtaa strategiayksikköä ja urugay monte ulkomaantiedustelua. Haaremin emäntänä toimii sisar Jee Jee. Tuoreet munat taistelijoidemme aamiaispöytään toimittaa yksinkertaisin.blondi. Hevoskiesivastaavana toimii Ruuna. Nostoväkeen siirrettyjen taistelijoiden iltapäiväkerhon viihdetuottajina toimivat kerhon emeritusjäsenet anzzy ja modellikurppa.
Allahu Akbar!
al-Palstan Marttyyrit perustettu
9
94
Vastaukset
- oolraiti:.
.
"Pääseekö siellä käyttämään kemikaaleja sitten vaikka heti???????"
har!11
.- K. Ali
Kapitalistisikoja vastaan pääsee!!
- Kärpäsmyrkkyä:.
K. Ali kirjoitti:
Kapitalistisikoja vastaan pääsee!!
.
"Suihkuttaa kärpäsmyrkkyä eli kemikaaleja tänne sisätiloihin"
har!11
.
- Jee Jee
Anteeksi mulla olis pieni tiedoitus. Sisar Jee Jee ei ota tarjottua tointa vastaan.
"Haareminne" on vastoin mun kaikkia periaatteitani.
Terveiset "vossikka mestarille" ja... kiitokset jokaisesta runosta jonka sain, keräsin ne kaikki yhteen.
Nyt on mun aika mennä.
Hyvää Joulua, joka ikiselle palstalaiselle!
.....Jee Jee Vedä v*ttu päähäsi ja saat ikuisen karvalakin :p
- Jee Jee
Kiitos! Mulla taitaa olla täydellinen Joulu taas tulossa.
Olen ilmi riidoissa veljien kanssa..faijaa en vielä nähyt.
Parempia aikoja sullekin ja anteeksi jos jotenkin olen loukannut sua. - :,;.;.,.
Jee Jee kirjoitti:
Kiitos! Mulla taitaa olla täydellinen Joulu taas tulossa.
Olen ilmi riidoissa veljien kanssa..faijaa en vielä nähyt.
Parempia aikoja sullekin ja anteeksi jos jotenkin olen loukannut sua.Ei se sulle ollut ..
- runontaja off
Jee Jee kirjoitti:
Kiitos! Mulla taitaa olla täydellinen Joulu taas tulossa.
Olen ilmi riidoissa veljien kanssa..faijaa en vielä nähyt.
Parempia aikoja sullekin ja anteeksi jos jotenkin olen loukannut sua.Tuo oli aloittajalle. Kuten huomaat, niin vastineeseen tulee pieni nuoli profiilikuvapaikan vasemman ylänurkan ulkopuolelle
onks toi allahu akbar siun joikhu nimi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483