Nojoo, naiset ei ainakaan kannata etsiä kumppania nettideiteistä, ellei halua peli miehen käsittelyyn.
Aika härskiä käyttäytymistä kun esittelevät lapsensakin, tarkoitus ei kuitenkaan mitään syvempää suhdetta.
Netistä aina löytää seuraa, ja siihen he ovat tottuneet, kun käry käy, niin ei väliä. Kunnon pelimiehelle kelpaa rumempikin nainen ja rahan perässä mennään.
Nettideitit roskaa
10
274
Vastaukset
- Aito sinkkumies.
Naiset aina niitä pelimiehiä haluaa eikä meitä tavallisia aitoja sinkkumiehiä. Ihan turha se nettideitti on aina ollut meille kunnollisille rehellisille aidoille sinkkumiehille. Ei mitään vastauksia koskaan vaan naiset aina vastailee niille varatuille pelimiehille.
Tuota harmittelen itsekkin kun me parisuhdetta haluavat miehet jäämme noiden pelimiesten jalkoihin jotka haalivat kaikki naiset ja valikoivat sitten heistä sen parhaimman jos sitäkään. Tavallinen mies ei ole yhtä hyvä puhuja kuin nuo pelimiehet vaan he korvaavat nuo lirkuttelutaidot luotettavuudella
- mimmi6
Ei todellakaan halua. Kyllä nuo jonniinjoutavat höpöttäjät on nähty, suu käy, vaan mitään ei aikaan saa...
Missä lie tavalliset miehet, lieko heitä..- HeinäTAVIs
No johan sulle ilmoittautui kaksi tavallista ja tässä kolmas mutta kun sulle ei kelpaa muut kuin ne kaikkien tavoittelemat pelimiehet joiden tarkoitus on vaan käyttää naisia hyväkseen. Katso peiliin ennenkun syytät meitä tavallisia miehiä kun sulle ei tavallinen kelpaa.
Itse ainakin lähden myös tapaamaan jos vastapuoli vaikuttaa kiinnostuneelta ja tietenkin jos minäkin sitä olen
- ea43wt
Itse olen tavallisena miehenä poistanut profiilini kun ei ole kysyntää.
- Kiltti mies.
Naiset on roskaa. Naisille kelpaa vain pelimiehet
- sinkkumies.
Naisten on turha valittaa ko antavat pelimiehille.
- On se kumma
Suurin osa naisista etsii sitä kunnollista, rehellistä tavismiestä. Pari vuotta sitten laitoin profiilin ja sitä vihjailujen ja ehdotusten määrää. Ei jaksanut. Nyt pitkän tauon jälkeen ollut uusi profiili pari viikkoa ja sama juttu. Mikään ei ole muuttunut.
Piti vaan kysymäni että mistä ihmeestä nuo "sankarit" löytävät mielestäni asiallisen ja fiksun profiilini ja miksi ne odottamani fiksut miehet eivät eksy profiiliini vahingossakaan??? - anneli ja onneli
Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Naimisissa oleva mies kun hakee vapaita ja varattuja ja myös kaikkea maan ja taivaan väliltä. Eli pelimiehillä on triplasti pelimerkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592