Nettideitit roskaa

mimmi6

Nojoo, naiset ei ainakaan kannata etsiä kumppania nettideiteistä, ellei halua peli miehen käsittelyyn.
Aika härskiä käyttäytymistä kun esittelevät lapsensakin, tarkoitus ei kuitenkaan mitään syvempää suhdetta.
Netistä aina löytää seuraa, ja siihen he ovat tottuneet, kun käry käy, niin ei väliä. Kunnon pelimiehelle kelpaa rumempikin nainen ja rahan perässä mennään.

10

257

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aito sinkkumies.

Naiset aina niitä pelimiehiä haluaa eikä meitä tavallisia aitoja sinkkumiehiä. Ihan turha se nettideitti on aina ollut meille kunnollisille rehellisille aidoille sinkkumiehille. Ei mitään vastauksia koskaan vaan naiset aina vastailee niille varatuille pelimiehille.

• Tuota harmittelen itsekkin kun me parisuhdetta haluavat miehet jäämme noiden pelimiesten jalkoihin jotka haalivat kaikki naiset ja valikoivat sitten heistä sen parhaimman jos sitäkään. Tavallinen mies ei ole yhtä hyvä puhuja kuin nuo pelimiehet vaan he korvaavat nuo lirkuttelutaidot luotettavuudella

• mimmi6

Ei todellakaan halua. Kyllä nuo jonniinjoutavat höpöttäjät on nähty, suu käy, vaan mitään ei aikaan saa...
      Missä lie tavalliset miehet, lieko heitä..

• HeinäTAVIs

No johan sulle ilmoittautui kaksi tavallista ja tässä kolmas mutta kun sulle ei kelpaa muut kuin ne kaikkien tavoittelemat pelimiehet joiden tarkoitus on vaan käyttää naisia hyväkseen. Katso peiliin ennenkun syytät meitä tavallisia miehiä kun sulle ei tavallinen kelpaa.

• Itse ainakin lähden myös tapaamaan jos vastapuoli vaikuttaa kiinnostuneelta ja tietenkin jos minäkin sitä olen

• ea43wt

Itse olen tavallisena miehenä poistanut profiilini kun ei ole kysyntää.

• Kiltti mies.

Naiset on roskaa. Naisille kelpaa vain pelimiehet

• sinkkumies.

Naisten on turha valittaa ko antavat pelimiehille.

• On se kumma

Suurin osa naisista etsii sitä kunnollista, rehellistä tavismiestä. Pari vuotta sitten laitoin profiilin ja sitä vihjailujen ja ehdotusten määrää. Ei jaksanut. Nyt pitkän tauon jälkeen ollut uusi profiili pari viikkoa ja sama juttu. Mikään ei ole muuttunut.

Piti vaan kysymäni että mistä ihmeestä nuo "sankarit" löytävät mielestäni asiallisen ja fiksun profiilini ja miksi ne odottamani fiksut miehet eivät eksy profiiliini vahingossakaan???

• anneli ja onneli

Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Naimisissa oleva mies kun hakee vapaita ja varattuja ja myös kaikkea maan ja taivaan väliltä. Eli pelimiehillä on triplasti pelimerkkejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3050
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1342
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1222
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      257
      1086
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1055
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      975
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      871
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      842
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      821
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      778
    Aihe