Nojoo, naiset ei ainakaan kannata etsiä kumppania nettideiteistä, ellei halua peli miehen käsittelyyn.
Aika härskiä käyttäytymistä kun esittelevät lapsensakin, tarkoitus ei kuitenkaan mitään syvempää suhdetta.
Netistä aina löytää seuraa, ja siihen he ovat tottuneet, kun käry käy, niin ei väliä. Kunnon pelimiehelle kelpaa rumempikin nainen ja rahan perässä mennään.
Nettideitit roskaa
10
241
Vastaukset
- Aito sinkkumies.
Naiset aina niitä pelimiehiä haluaa eikä meitä tavallisia aitoja sinkkumiehiä. Ihan turha se nettideitti on aina ollut meille kunnollisille rehellisille aidoille sinkkumiehille. Ei mitään vastauksia koskaan vaan naiset aina vastailee niille varatuille pelimiehille.
Tuota harmittelen itsekkin kun me parisuhdetta haluavat miehet jäämme noiden pelimiesten jalkoihin jotka haalivat kaikki naiset ja valikoivat sitten heistä sen parhaimman jos sitäkään. Tavallinen mies ei ole yhtä hyvä puhuja kuin nuo pelimiehet vaan he korvaavat nuo lirkuttelutaidot luotettavuudella
- mimmi6
Ei todellakaan halua. Kyllä nuo jonniinjoutavat höpöttäjät on nähty, suu käy, vaan mitään ei aikaan saa...
Missä lie tavalliset miehet, lieko heitä..- HeinäTAVIs
No johan sulle ilmoittautui kaksi tavallista ja tässä kolmas mutta kun sulle ei kelpaa muut kuin ne kaikkien tavoittelemat pelimiehet joiden tarkoitus on vaan käyttää naisia hyväkseen. Katso peiliin ennenkun syytät meitä tavallisia miehiä kun sulle ei tavallinen kelpaa.
Itse ainakin lähden myös tapaamaan jos vastapuoli vaikuttaa kiinnostuneelta ja tietenkin jos minäkin sitä olen
- ea43wt
Itse olen tavallisena miehenä poistanut profiilini kun ei ole kysyntää.
- Kiltti mies.
Naiset on roskaa. Naisille kelpaa vain pelimiehet
- sinkkumies.
Naisten on turha valittaa ko antavat pelimiehille.
- On se kumma
Suurin osa naisista etsii sitä kunnollista, rehellistä tavismiestä. Pari vuotta sitten laitoin profiilin ja sitä vihjailujen ja ehdotusten määrää. Ei jaksanut. Nyt pitkän tauon jälkeen ollut uusi profiili pari viikkoa ja sama juttu. Mikään ei ole muuttunut.
Piti vaan kysymäni että mistä ihmeestä nuo "sankarit" löytävät mielestäni asiallisen ja fiksun profiilini ja miksi ne odottamani fiksut miehet eivät eksy profiiliini vahingossakaan??? - anneli ja onneli
Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Naimisissa oleva mies kun hakee vapaita ja varattuja ja myös kaikkea maan ja taivaan väliltä. Eli pelimiehillä on triplasti pelimerkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2545259- 1252323
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2362018Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641834- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 631364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751311- 1191181