Olen vasta aloittanut toimistotyössäni, mutta nyt minusta tuntuu ettei esimieheni pidä minusta. Muilla työntekijöillä on liukuva työaika, mutta minun pitäisi tulla tarkkaan kello 8-16. Työni on asiakaspalvelua, pääsääntöisesti tietokoneella, mutta myös puhelimitse. Puhelut on kuitenkin ohjattu keskukseen, joten tämä ei ole minun vastuullani ainoastaan.
Kysyin jouluaaton kunniaksi esimieheltäni saisinko tulla aikaisemmin niin pääsisin aikaisemmin joulun viettoon. Tämä ei kuulemma käynyt, koska kaikki muutkin ovat lähdössä aikaisemmin, että jäisi edes jotkut myöhempäänkin. No, ymmärsin. Nyt kun tuli jouluaatto niin kaikki muut lähtivät miten halusivat! Kun viimeinenkin oli lähdössä, päätin että lähden minäkin. En halunnut jäädä yksin suureen toimistoon, koska olen vasta aloittanut (en tiennyt mm.sulkemistavoista tms). ja jos olisin tarvinnut apua en olisi voinut keneltäkään sitä kysyä. Valmistaudun nyt pahimpaan, kun maanantaina menen töihin niin saan valitukset siitä että lähdin kuitenkin aikaisemmin. Voinko vedota siihen, että olisin jäänyt yksin? Tai siihen, että miten muut voivat lähteä miten haluavat? Tai siihen, että tämä tuntuu syrjinnältä minua kohtaan? Mielipiteitä kaipailisin...Kiitos paljon. Ja hyvää joulua!
uusi työntekijä
Madge
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291341- 1031207
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56855
- 40688
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632