Laihdutus alkaa nyt!

JohannaS

Moi kaikki.

Olen ihan naamaltani nätti 33-vuotias nainen. Mutta olen kyllästynyt näihin kiloihini, jotka estävät normaalin elämäni. Jos kaverit lähtevät baariin, reissuun tms. en ikinä kehtaa lähteä mukaan koska ei ylipainoisena ole kivaa lähteä rantalomalle tai bilettämään kun muut kulkevat seksikkäissä vaatteissa. Minä kuljen kesät talvet samoissa löysissä hirvityksissä.

Nyt on oikeasti pakko tehdä jotain. Mulla on urheilutaustaa ja joskus olin hyvinkin hyvässä kunnossa ja kropaltani sopusuhtainen. Mutta vuodet vierivät ja elämässä tapahtunut paljon kaikkea ei niin hyvää. Olen syönyt ahdistukseen ja alkanut lihoa. Ja kun olen alkanut lihoa, olen aina vähemmin halunnut olla ihmisten ilmoilla ja syönyt iltakaudet ja lihonut lisää. Siinä sivussa sitten hankkinut ahmimishäiriön yms.

Olen niin kyllästynyt, että olen aina se nainen, jolle miehet sanovat että sulla on kauniit silmät ja olet mukava. Sitten lähdetään yrittämään muita naisia ja ehkä kehuskellaankin minun kuulteni, kuinka hyvänäköinen joku nainen on kun on hoikka jne... Haluaisin joskus että minuakin kohdeltaisi kuin oikeaa/kaunista naista ja voisin olla ylpeä itsestäni ja pukeutua miten haluan.

Toki tahtoisin myös paremman terveyden ja kunnon.

Mutta nyt aloitan laihduttamaan, Heti huomenna. Aion olla toukokuussa 2015
20 kg kevyempi.

Nyt minulla on elopainoa n. 80 kg ja pituutta 157 cm.

Kunhan tässä joudan niin alan pitämään Blogia laihduttamisestani ja lupaan laittaa sinne myös kuviani.

Ilmoittelen myöhemmin blogin nimen yms. Olisi kiva saada vaikka netin välityksellä laihdutusseuraa?

3

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pampulainen

      Heippa, mulla jatkuu loppukesällä alkanut laihdutus, eli 171cm ja 79kg oli paino ennen pyhiä, nyt en käy vaa´alla kun vasta 1.1. niin ei tuu paha mieli suotta, sen verran vetää nää jouluruuat muijan tukkoon. Mulla lähtöpaino oli kesällä sen 86 ja 78kg:ssa on tossa jo pari viikkoa sit paino käynyt, eli sellai 7-8 kilon pudotus takana mutta nyt olis tarkotus jatkaa oikeen zempillä. Ikää on 28 ja mulla on vuoden ikänen poika.

      Raskauskilot on jo onneksi nelisen kiloa miinuksella, mutta tätä muuta ylimääräistä piisaa ja raskauden jälkeen vatsan seutu on tietysti yhä löllö kun mikä. Siihen saa nyt tulla muutos, kun alan käymään taas salilla, ja hka tuo uusi sali sopivasti 1.1. aukeaa. Ilmottele ihmeessä blogisi osoite, olisi hurjan kiva luekisa. Zemppiä!

    • WW.

      Kovin samalta kuulostaa kuin minunkin aloitukseni. Nyt olen pudottanut jo yli 19kg alle puolessa vuodessa ja vielä pitäisi pudottaa noin 8kg. Usko pois, kyllä sinä siihen pystyt, kun minäkin omine ahmimishäiriöineni ym. Blogini osoite on välillä vaihtunut, mutta täältä löytyy alkutunnelmat viime elokuulta:

      http://wanhanvaiheita.vuodatus.net/lue/2014/08/syottoporsaasta-teuraaksi

      ja täältä löytyy samaan blogiin jatkoa: http://vanhanvaiheita.wordpress.com/

      Kun luot blogisi, ilmoittele minullekin vaikka tuon blogini kautta. Olisin kiinnostunut seuraamaan edesottamuksiasi ja vaihtamaan ajatuksia.

    • Johannas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe