Moi kaikki.
Olen ihan naamaltani nätti 33-vuotias nainen. Mutta olen kyllästynyt näihin kiloihini, jotka estävät normaalin elämäni. Jos kaverit lähtevät baariin, reissuun tms. en ikinä kehtaa lähteä mukaan koska ei ylipainoisena ole kivaa lähteä rantalomalle tai bilettämään kun muut kulkevat seksikkäissä vaatteissa. Minä kuljen kesät talvet samoissa löysissä hirvityksissä.
Nyt on oikeasti pakko tehdä jotain. Mulla on urheilutaustaa ja joskus olin hyvinkin hyvässä kunnossa ja kropaltani sopusuhtainen. Mutta vuodet vierivät ja elämässä tapahtunut paljon kaikkea ei niin hyvää. Olen syönyt ahdistukseen ja alkanut lihoa. Ja kun olen alkanut lihoa, olen aina vähemmin halunnut olla ihmisten ilmoilla ja syönyt iltakaudet ja lihonut lisää. Siinä sivussa sitten hankkinut ahmimishäiriön yms.
Olen niin kyllästynyt, että olen aina se nainen, jolle miehet sanovat että sulla on kauniit silmät ja olet mukava. Sitten lähdetään yrittämään muita naisia ja ehkä kehuskellaankin minun kuulteni, kuinka hyvänäköinen joku nainen on kun on hoikka jne... Haluaisin joskus että minuakin kohdeltaisi kuin oikeaa/kaunista naista ja voisin olla ylpeä itsestäni ja pukeutua miten haluan.
Toki tahtoisin myös paremman terveyden ja kunnon.
Mutta nyt aloitan laihduttamaan, Heti huomenna. Aion olla toukokuussa 2015
20 kg kevyempi.
Nyt minulla on elopainoa n. 80 kg ja pituutta 157 cm.
Kunhan tässä joudan niin alan pitämään Blogia laihduttamisestani ja lupaan laittaa sinne myös kuviani.
Ilmoittelen myöhemmin blogin nimen yms. Olisi kiva saada vaikka netin välityksellä laihdutusseuraa?
Laihdutus alkaa nyt!
3
130
Vastaukset
- pampulainen
Heippa, mulla jatkuu loppukesällä alkanut laihdutus, eli 171cm ja 79kg oli paino ennen pyhiä, nyt en käy vaa´alla kun vasta 1.1. niin ei tuu paha mieli suotta, sen verran vetää nää jouluruuat muijan tukkoon. Mulla lähtöpaino oli kesällä sen 86 ja 78kg:ssa on tossa jo pari viikkoa sit paino käynyt, eli sellai 7-8 kilon pudotus takana mutta nyt olis tarkotus jatkaa oikeen zempillä. Ikää on 28 ja mulla on vuoden ikänen poika.
Raskauskilot on jo onneksi nelisen kiloa miinuksella, mutta tätä muuta ylimääräistä piisaa ja raskauden jälkeen vatsan seutu on tietysti yhä löllö kun mikä. Siihen saa nyt tulla muutos, kun alan käymään taas salilla, ja hka tuo uusi sali sopivasti 1.1. aukeaa. Ilmottele ihmeessä blogisi osoite, olisi hurjan kiva luekisa. Zemppiä! - WW.
Kovin samalta kuulostaa kuin minunkin aloitukseni. Nyt olen pudottanut jo yli 19kg alle puolessa vuodessa ja vielä pitäisi pudottaa noin 8kg. Usko pois, kyllä sinä siihen pystyt, kun minäkin omine ahmimishäiriöineni ym. Blogini osoite on välillä vaihtunut, mutta täältä löytyy alkutunnelmat viime elokuulta:
http://wanhanvaiheita.vuodatus.net/lue/2014/08/syottoporsaasta-teuraaksi
ja täältä löytyy samaan blogiin jatkoa: http://vanhanvaiheita.wordpress.com/
Kun luot blogisi, ilmoittele minullekin vaikka tuon blogini kautta. Olisin kiinnostunut seuraamaan edesottamuksiasi ja vaihtamaan ajatuksia. - Johannas
http://bikinikuntoon2015.blogspot.fi/
Noniin siinä sitten blogia kerrakseen :) Kiva olis jos joku kävis välillä tsemppaamassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637