Veri lentää...

apua tarvitseva

Ongelmani on sheivauksessa rikkoutuva iho!
Uskokaa pois, se on yksi vtun hailee, minkälaisia geelejä, teriä ja after sheivejä käytän, niin aina on iho verillä ja sen jälkeiset päivät ovat tuskaa.
Jalkojen ajelu onnistuu hyvin, no problem, mutta alapää ja kainalot...
Sheivasin myötä tai vastakarvaan, niin aina menee iho rikki JA heti seuraavana päivänä on sänki, joka SATTUU kun se kasvaa ja siihen koskee!
Mutta kun iho on pidettävä sileänä, minä VIHAAN karvoja!
Sokerointiin/vahaukseen ei ole nyt varaa ja kaikenlisäksi sinne mentäessä karvojen pitäisi olla tarpeaksi pitkät, että hoitotoimenpide onnistuu.
Ei käy päinsä. En voi antaa karvojeni kasvaa kahta päivää pidempään.
Epilaattori tietysti olisi yksi, mutta nekin ovat todella kalliita, ja repisiköhän sekin ihoni rikki samantien?
Apua ihan oikeasti!
Olen nyt 20-vuotias ja olen viiden vuoden ajan jo kokeillut kaikennäköisiä keinoja, mutta tulos on aina sama!
Kipua sheivauksesta johtuen ja tuskaa karvojen kasvaessa...
Ei voi olla normaalia!

4

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safety razors

Lämpö tekee hyvää.
      Kastele pyyhe kuumassa vedessä, laitat sen alapäähän lämmittämään ihoa ja pehmentämään karvaa, hyvää partavaahtoa kostealle lämpimälle iholle. Lämpö tekee hyvää karva pehmenee ja on helppo sheivata.

Amerikkalaisen parranajon ohje soveltuu hyvin myös alapään karvojen sheivaamiseen.

• Epi laattori

Epilaattori ei revi ihoa rikki. Ensimmäisellä kerralla voi olla aika ikävän tuntuista mutta siihen tottuu. En ole saanut ihoa rikki mistään kohti epilaattorilla

• ebin-laaddori:-D

ebin-laattori ebin:-DD
        8======D ebin kikkeli spröl spudro spärde:-D

• Sheivaasheivaa

..ettet vaan ajele turhan usein? Lämmintä vettä ja hoitoainetta niin onnistuu, ja kookosöljyä sheivauksen jälkeen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73