Saitko enemmän lahjoja kuin annoit tai päinvastoin?
Itselläni tais mennä kokonaisuudessa aika tasan...
Miten sinkkujen joulu?
33
170
Vastaukset
Sain ja annoin aika tasapuolisesti :)
Genio.Mente kirjoitti:
Eli pimppaloora on tyydyttänyt ja tyydytetty... ;)
I wish...
Mutta lahjoja tuli ja niitä myös annoin :)pimppaloora kirjoitti:
I wish...
Mutta lahjoja tuli ja niitä myös annoin :)Saitko jännämiehen hienosti paketoituna? :D
Genio.Mente kirjoitti:
Saitko jännämiehen hienosti paketoituna? :D
No tavallaan... mut en avannut sitä pakettia vielä :D
Katsotaan kannattaako edes avata.pimppaloora kirjoitti:
No tavallaan... mut en avannut sitä pakettia vielä :D
Katsotaan kannattaako edes avata.Pieni varoituksen sana:
Moni kakku päältä kaunis... :DGenio.Mente kirjoitti:
Pieni varoituksen sana:
Moni kakku päältä kaunis... :DSiksipä jätinkin paketin avaamatta, toistaiseksi... ;)
Voihan sitä hädän hetkellä sitten miettiä uudelleen...pimppaloora kirjoitti:
Siksipä jätinkin paketin avaamatta, toistaiseksi... ;)
Voihan sitä hädän hetkellä sitten miettiä uudelleen...Mieti asiaa silleen...
Chivasin flinda näyttää hyvältä ja etikettikin lupaa hyvää sinkkuviskiä. Mutta kun korkkaat sen, havaitset sen olevan ylihinnoiteltua skeidaa.
Mutta sit otat vaikkapa Caol Ilan flindan. Se näyttää aika viehättävältä. Koruttoman viehättävältä. Mutku avaat sen, pelkkä nuuhkaisu kertoo jo sen, että sisältö on laatukamaa...- yyyyyhhhuuu
Genio.Mente kirjoitti:
Mieti asiaa silleen...
Chivasin flinda näyttää hyvältä ja etikettikin lupaa hyvää sinkkuviskiä. Mutta kun korkkaat sen, havaitset sen olevan ylihinnoiteltua skeidaa.
Mutta sit otat vaikkapa Caol Ilan flindan. Se näyttää aika viehättävältä. Koruttoman viehättävältä. Mutku avaat sen, pelkkä nuuhkaisu kertoo jo sen, että sisältö on laatukamaa...Pyh. Sen pitää olla bourbonia, sanoo Lemmykin.
yyyyyhhhuuu kirjoitti:
Pyh. Sen pitää olla bourbonia, sanoo Lemmykin.
Vaikka Lemmy onkin Jumala, bourbon on paskaa.
Sain selvästi enemmän kuin annoin. Maksoin lahjoista 7.5€ ja sain ehkä 1000€:n edestä.
- 3+16
Sain äidiltä lahjoja, en antanut kenellekkään mitään.
Maksoin lahjoista enemmän, mutta sain enemmän paketteja. Systeriltä sain nokkamukin. Tänä jouluna ei virvokkeet läiky, josta jo taksikuski ja Rouva Ratikkakin kiitteli. ;-)
Mä joudun juoksemaan HCR:n. Heh, mun tehtäväksi jää lahjakortin mukaan vaan harjoittelu...
Genio.Mente kirjoitti:
Mä joudun juoksemaan HCR:n. Heh, mun tehtäväksi jää lahjakortin mukaan vaan harjoittelu...
Juokse, poika juokse!
Oletko muuten lukenut? Ensimmäiset 100 sivua sykähdytti teiniä, loput 200 pitkästytti.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Juokse_poika_juokseRatikkakuski kirjoitti:
Juokse, poika juokse!
Oletko muuten lukenut? Ensimmäiset 100 sivua sykähdytti teiniä, loput 200 pitkästytti.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Juokse_poika_juokseEn ole lukenut. Olen kyllä kuullut siitä, mutta jaksa erityisemmin mitään nyyhkytarinoita.
Hubert Selbyn Unelmien Sielunmessu oli kova...Genio.Mente kirjoitti:
En ole lukenut. Olen kyllä kuullut siitä, mutta jaksa erityisemmin mitään nyyhkytarinoita.
Hubert Selbyn Unelmien Sielunmessu oli kova...Tai Philip K. Dickin Hämärän Vartija.
Genio.Mente kirjoitti:
Tai Philip K. Dickin Hämärän Vartija.
Minulla on kauhea hinku lähteä Istanbuliin. Varaan matkan heti, kun työkuviot selviävät. Sitä silmälläpitäen systeri osti joululahjaksi Dan Brownin Infernon. 677 sivua pientä printtiä vaan odottaa inspiraatiota.
Ratikkakuski kirjoitti:
Minulla on kauhea hinku lähteä Istanbuliin. Varaan matkan heti, kun työkuviot selviävät. Sitä silmälläpitäen systeri osti joululahjaksi Dan Brownin Infernon. 677 sivua pientä printtiä vaan odottaa inspiraatiota.
Meillä on keväälle se Pariisin matka suunnittteilla. Paljon on vielä muuttuvia tekijöitä, mutta sinne on päästävä. Se on Woody Allenin ja sen leffan Midnight in Paris vika...
Määrällisesti annetut ja saadut menevät aika lailla tasoihin. Antamani lahjat saattoivat olla hinnaltaan hieman arvokkaampia kuin saadut, mutta saadut lahjat tulivat selvästi antajiensa sydämistä joten arvostan niitä valtavasti
Tämähän tässä koko hommassa hauskinta onkin, etten halunut kenenkään arvioivan lahjojaan euroissa...
- Hämärän rajoilta
En oikeastaan antanut lahjoja. Joululevyä työstin kymmeniä tunteja ja mummo piti siitä (ihan aidosti, ei pelkästä kohteliaisuudesta, uskoisin), kun sen hänelle annoimme; lasketaanko sitä? Ainakaan käytetyllä työmäärällä ei sinänsä ole merkitystä; ei ajallani ole arvoa.
Eniten syyllisyyttä tunnen siitä, että kaukoihastukseni laittoi minulle postissa kohtuuttoman hienon ja arvokkaan lahjan (aina itse taiteiltua korttia myöten), ja se tuli niin myöhään, etten ehtinyt reagoida. Kortin olin jo aiemmin laittanut hänelle, mutta hän päätti sitten iskeä vastapalloon monta kertaluokkaa hienommin. Olin valtavan vaikuttunut, mutta samalla tunnen jääneeni velkaa ja olevani vähän pulassa: pystynkö antamaan takaisin jotakin yhtä hienoa? Ei minulla ole sellaista tyylin ja estetiikan tajua.No voi helvetti... Pakkohan sulle on vastata...
Älä mieti asioita niin monimutkaisesti. Anna ihastuksellesi lahjaksi jotain, mitä pidät itse mittaamattoman arvokkaana. Anna hänelle itsesi. Kyllä hän ymmärtää...
Ja ota, hyvä mies, itseäsi niskasta kiinni. Tämä ihastuksesi kuulostaa, ainakin täältä luetun perusteella, liian hyvältä jotta ohittaisit hänet. Tulet katumaan lopun elämäsi sitä, jos sen teet. Usko mua...- Hämärän rajoilta
Genio.Mente kirjoitti:
No voi helvetti... Pakkohan sulle on vastata...
Älä mieti asioita niin monimutkaisesti. Anna ihastuksellesi lahjaksi jotain, mitä pidät itse mittaamattoman arvokkaana. Anna hänelle itsesi. Kyllä hän ymmärtää...
Ja ota, hyvä mies, itseäsi niskasta kiinni. Tämä ihastuksesi kuulostaa, ainakin täältä luetun perusteella, liian hyvältä jotta ohittaisit hänet. Tulet katumaan lopun elämäsi sitä, jos sen teet. Usko mua...En minä häntä ohittaa aio, se olisi typerintä koskaan. Ajattelemisen lopettaminen olisi fiksua, mutta silloin tekstikin loppuisi tähän... Olen aina pitänyt intohimotonta järkisuhdetta parhaana vaihtoehtona, jota minulle voisi olla tarjolla. (Mikä sekin näin myöhempinä vuosina on osoittautunut naiiviksi kuvitelmaksi, sillä ei yhdelläkään naisella ole mitään järkisyytä kiinnostua minusta nykyisillä spekseilläni.) Sellainen, että joku voisi olla HULLUNA minuun, on ollut täysin utopistista.
Nyt sellainen tilanne on edessäni, ja olen hämilläni. Lisäksi hän on liian hyvä ohitettavaksi, mutta samalla liian hyvä minulle. Itseni annan mielelläni, mutta riittääkö se mihinkään? Tuntuu siltä, että illuusio minusta voi haihtua koska vain ja epätasapainoinen todellisuus kaikessa mahdottomuudessaan paljastuu.
Uskallanko heittäytyä? Olen jo puoliksi irrottanut otteeni - hän vaikuttaa minuun voimakkaasti - mutta viimeistäkin varmistusta myöten? - ei ei ja ei
Hämärän rajoilta kirjoitti:
En minä häntä ohittaa aio, se olisi typerintä koskaan. Ajattelemisen lopettaminen olisi fiksua, mutta silloin tekstikin loppuisi tähän... Olen aina pitänyt intohimotonta järkisuhdetta parhaana vaihtoehtona, jota minulle voisi olla tarjolla. (Mikä sekin näin myöhempinä vuosina on osoittautunut naiiviksi kuvitelmaksi, sillä ei yhdelläkään naisella ole mitään järkisyytä kiinnostua minusta nykyisillä spekseilläni.) Sellainen, että joku voisi olla HULLUNA minuun, on ollut täysin utopistista.
Nyt sellainen tilanne on edessäni, ja olen hämilläni. Lisäksi hän on liian hyvä ohitettavaksi, mutta samalla liian hyvä minulle. Itseni annan mielelläni, mutta riittääkö se mihinkään? Tuntuu siltä, että illuusio minusta voi haihtua koska vain ja epätasapainoinen todellisuus kaikessa mahdottomuudessaan paljastuu.
Uskallanko heittäytyä? Olen jo puoliksi irrottanut otteeni - hän vaikuttaa minuun voimakkaasti - mutta viimeistäkin varmistusta myöten?"Anna hänelle itsesi. Kyllä hän ymmärtää..."
Eikä ymmärrä. Tuo on on mitä suurinta tuubaa. Ei ATM:llä ole mitään (seksuaali-)arvoa. Siinä menee naisen naama vain norsunvitulle. Joku julkkis tai jyystärikarju voi noin ajatellakin ja toimia, ja silloin se on naisista romanttista ja jännää ja pimppi kostuu. ei ei ja ei kirjoitti:
"Anna hänelle itsesi. Kyllä hän ymmärtää..."
Eikä ymmärrä. Tuo on on mitä suurinta tuubaa. Ei ATM:llä ole mitään (seksuaali-)arvoa. Siinä menee naisen naama vain norsunvitulle. Joku julkkis tai jyystärikarju voi noin ajatellakin ja toimia, ja silloin se on naisista romanttista ja jännää ja pimppi kostuu.Älä jauha paskaa. Piste.
- 89+09
pimppaloora kirjoitti:
Älä jauha paskaa. Piste.
Milloin Pimppa on antanut huoranvittuaan at-miehelle? Ei koskaan.
ei ei ja ei kirjoitti:
"Anna hänelle itsesi. Kyllä hän ymmärtää..."
Eikä ymmärrä. Tuo on on mitä suurinta tuubaa. Ei ATM:llä ole mitään (seksuaali-)arvoa. Siinä menee naisen naama vain norsunvitulle. Joku julkkis tai jyystärikarju voi noin ajatellakin ja toimia, ja silloin se on naisista romanttista ja jännää ja pimppi kostuu.Ei ole alemmantason miehiä, on vain ihmisiä..that´s all.
- runkkasinja
Rukknsasinja ajattelinnaisija
- Kiltti atm
Lähetin pimppalooralle mustan dildon lahjaksi. Itse en saanut mitään lahjoja koska minusta ei kukaan tykkää.
- Kiva ätmi.
Sain vanhemmiltani skootterin, matkan ja 1000 euroa lahjaksi matkaa varten. Saan itse päättä minne menen. Sukulaisilta sain lahjakortteja, pyyhkeitä ja muuta krääsää.
- 6789uhjk
Sukusi on vissiin jotain rikkaita kyrpiä kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114339
- 793533
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843385Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223361Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273276- 742946
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim652827"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790- 812620
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579