Oon 16v tyttö ja kaipailisin jotain suunnilleen samanikäistä treeni/laihdutuskaveriksi. Kotona mul ei oo sillee ketää tsemppaamas tähä koska kaikki sitä mieltä ettei mun tarttis laihduttaa. Eikä mul ookkaa aikomuksena mitään kymmeniä kg pudottaa, iha joku 5-7kg vaik ja sit kiinteytystä. Kaipaisin vaa jotakuta samassa tilanteessa olevaa... Ois kiva jos voitas tsempata toisiamme ja sillä tavoin myös kannustaa. Ois kiva jos ois sellanen sitoutunut asenne, eikä sellai et viikon päästä onki sillee 'no emmä sittenkää'. Kiitos :)
About 16v laihdutus/treenikaveri
7
87
Vastaukset
- Adalminia
Oon myös 16 v ja tyttö ja samassa tilanteessa kamppailen. Tarkoituksena olisi laihtua 5-10 kg kesään mennessä (tarkkaa painoa en tiiä, sillä olen sukuloimassa ja vaaka on rikki) eli painan 55-58 kg suunnilleen :( pituutta 158 cm. Tiedän, että olen ihan normaalipainoinen, tosin ylärajalla, mutta kaikki vaatteet kiristävät ja olo on tukala. Kilot tulivat hyvin nopeasti tänä syksynä makean napostelun seurauksena.
Kotona mullakaan ei oo ketään, kuka tsemppais, mutta tsempataan toisiamme!! :D Tää on oikeesti mun viimenen toivo, masennun vaan enemmän koko ajan.
Ilmottelen huomenna enemmän itestäni ja myös mitoista ja suunnitelmista tän projektin suhteen!
Ps. Ja tosiaan en oo mikään syömishäiriötä tavotteleva 500 kcal päivässä 3 tuntii liikuntaa -hörhö, joten... ;)- Adalminia
Ja vielä, ihanaa, etten oo asian kanssa yksin!
- Alottaja
Adalminia kirjoitti:
Ja vielä, ihanaa, etten oo asian kanssa yksin!
Jee mäkää en oo yksin!! Oisko sul jtn kikkii tai sellast mis ois ehk vähä helpompi puhuu? :)
- Adalminia
Alottaja kirjoitti:
Jee mäkää en oo yksin!! Oisko sul jtn kikkii tai sellast mis ois ehk vähä helpompi puhuu? :)
Ei oo kikkii... mut mun mielest tää viestittely tälleen käy :)
- Adalminia
Adalminia kirjoitti:
Ei oo kikkii... mut mun mielest tää viestittely tälleen käy :)
Eikun joo, teinpäs itelleni kikin, marsufani123
- Alottaja
Adalminia kirjoitti:
Eikun joo, teinpäs itelleni kikin, marsufani123
Laitoin viestiä! :)
- apua kaipaileva
heeiii,pääsiskö viel mukaa?oon yrittäny iteksee mut ei oikee innosta.Oon 00.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769