About 16v laihdutus/treenikaveri

Kaveria vailla

Oon 16v tyttö ja kaipailisin jotain suunnilleen samanikäistä treeni/laihdutuskaveriksi. Kotona mul ei oo sillee ketää tsemppaamas tähä koska kaikki sitä mieltä ettei mun tarttis laihduttaa. Eikä mul ookkaa aikomuksena mitään kymmeniä kg pudottaa, iha joku 5-7kg vaik ja sit kiinteytystä. Kaipaisin vaa jotakuta samassa tilanteessa olevaa... Ois kiva jos voitas tsempata toisiamme ja sillä tavoin myös kannustaa. Ois kiva jos ois sellanen sitoutunut asenne, eikä sellai et viikon päästä onki sillee 'no emmä sittenkää'. Kiitos :)

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adalminia

      Oon myös 16 v ja tyttö ja samassa tilanteessa kamppailen. Tarkoituksena olisi laihtua 5-10 kg kesään mennessä (tarkkaa painoa en tiiä, sillä olen sukuloimassa ja vaaka on rikki) eli painan 55-58 kg suunnilleen :( pituutta 158 cm. Tiedän, että olen ihan normaalipainoinen, tosin ylärajalla, mutta kaikki vaatteet kiristävät ja olo on tukala. Kilot tulivat hyvin nopeasti tänä syksynä makean napostelun seurauksena.

      Kotona mullakaan ei oo ketään, kuka tsemppais, mutta tsempataan toisiamme!! :D Tää on oikeesti mun viimenen toivo, masennun vaan enemmän koko ajan.

      Ilmottelen huomenna enemmän itestäni ja myös mitoista ja suunnitelmista tän projektin suhteen!

      Ps. Ja tosiaan en oo mikään syömishäiriötä tavotteleva 500 kcal päivässä 3 tuntii liikuntaa -hörhö, joten... ;)

      • Adalminia

        Ja vielä, ihanaa, etten oo asian kanssa yksin!


      • Alottaja
        Adalminia kirjoitti:

        Ja vielä, ihanaa, etten oo asian kanssa yksin!

        Jee mäkää en oo yksin!! Oisko sul jtn kikkii tai sellast mis ois ehk vähä helpompi puhuu? :)


      • Adalminia
        Alottaja kirjoitti:

        Jee mäkää en oo yksin!! Oisko sul jtn kikkii tai sellast mis ois ehk vähä helpompi puhuu? :)

        Ei oo kikkii... mut mun mielest tää viestittely tälleen käy :)


      • Adalminia
        Adalminia kirjoitti:

        Ei oo kikkii... mut mun mielest tää viestittely tälleen käy :)

        Eikun joo, teinpäs itelleni kikin, marsufani123


      • Alottaja
        Adalminia kirjoitti:

        Eikun joo, teinpäs itelleni kikin, marsufani123

        Laitoin viestiä! :)


    • apua kaipaileva

      heeiii,pääsiskö viel mukaa?oon yrittäny iteksee mut ei oikee innosta.Oon 00.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe