Naiset on tyhmiä

Pikkuveli.

Ja rakastuvat paskoihin miehiin kuten veljeeni. Veljeni on laiska ja saamaton joka lihoi 3 vuodessa 20 kg. Juo vaan kaljaa ja aina perjantaisin minun pitäis sille hakea kaljaa koska se ei jaksa. Veljelläni tyttöystävä ja kaksi lasta sen kanssa. Veljeni on tietokoneella varmaan 12 tuntia päivässä eikä tee muuta ja minä olen sitten vitun mulkku koska en hae sille kaljaa. Minä en saa naista koska naisia kiinnostaa vain paskat vaikka olen päinvastainen tyyppi kuin veljeni.

15

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+18

      No älä hae. Ei se sun tehtäväsi ole. Ei ole veljen elämän kyttääminenkään. Alkoholismi on sairaus siinä missä muutkin addiktiot ja mielenterveysongelmat. Mieheni on alkoholisti. Tiesin sen jo ennen kuin aloimme seurustella. Ei se hänestä huonoa tee. Meillä nyt vaan on aina olutta jääkaapissa ja päihdeklinikalta tulee joulutervehdys. Katkolla käyminen on ihan yhtä normaalia kuin hammaslääkärillä käynti. Kauppalistaa kun teen niin katson että olutta on riittävästi ennen seuraavaa kaupassakäyntiä. Laskeskelen vähän tölkkejä ja arvioin missä mennään päiväkulutuksen suhteen. Kehun jos päivässä menee alle 10. Seuraan vointia... sellaista arkea. Sitten voi olla kuukausia että ei mene tippaakaan. Sitten se taas alkaa. Ei tässä mitään paineita. Elää voi näinkin mielekästä elämää.

    • tämä selvä.

      Jos 2-4 viikos menee 0 tölkkiä kaljaa miehellä niin sellainen mies ei naiselle kelpaa.

    • Arvelen vain

      Niin... Jos nyt ensin kertoisit, MILLAINEN se veljesi nainen on. Villi veikkaus, että hän EI ole useimpien miesten mielestä tavoittelemisen arvoinen. Ihan noin päätelmänä siitä,mettä suostuu tuollaista paskakasaa katsomaan - ja vieläpä lisääntymään.

      Käsi sydämelle: ottaisitko iloiten veljesi naisen itsellesi, jos saisit - vai ottaisitko kotipiiaksi, jso siksikään?

      • ruger weston

        Ei sillä ole oikeastaan väliä millainen veljen nainen on.

        Väliä on lähinnä sillä, että pikkuveli pitää itseään kunnon miehenä ja luulee, että maailma on hänelle jotenkin naisen velkaa. Naisen ilmeisesti pitäisi laskeutua taivaasta palkkioksi kunnon miehenä olemisesta. Aika moni katkera mies täällä näyttää ajattelevan näin.


      • ………...
        ruger weston kirjoitti:

        Ei sillä ole oikeastaan väliä millainen veljen nainen on.

        Väliä on lähinnä sillä, että pikkuveli pitää itseään kunnon miehenä ja luulee, että maailma on hänelle jotenkin naisen velkaa. Naisen ilmeisesti pitäisi laskeutua taivaasta palkkioksi kunnon miehenä olemisesta. Aika moni katkera mies täällä näyttää ajattelevan näin.

        Ja lisäksi "aika moni katkera mies täällä" on itse asiassa yksi ja sama tuottelias valittaja.


      • Pikkuveli.

        No minäpä kerron. Se on miestään n 50 kg kevyempi työssäkäyvä nätti nainen joka varmaan kelpaisi monille miehille ja varmasti minulle kelpaisi. Vakityö sillä ollut varmaan yli 10 vuotta. Itselläni 15 v työura, enkä ole mikään naru tai laiha. Kerran veljeni kokeili punnertaa eikä saanut kuin kaksi punnerrusta kun itse saan ainakin 35


      • 3+14
        Pikkuveli. kirjoitti:

        No minäpä kerron. Se on miestään n 50 kg kevyempi työssäkäyvä nätti nainen joka varmaan kelpaisi monille miehille ja varmasti minulle kelpaisi. Vakityö sillä ollut varmaan yli 10 vuotta. Itselläni 15 v työura, enkä ole mikään naru tai laiha. Kerran veljeni kokeili punnertaa eikä saanut kuin kaksi punnerrusta kun itse saan ainakin 35

        Ei tajua sua. Mikä sun ongelma on sairaalloisen kateuden lisäksi?


    • hdjfk

      Exäni eikä nykyinenkään juo juuri koskaan. Eipä ole koskaan tullut valkattua miestä sen mukaan kuinka paljon se juo. Itse juon,eli en ole absolutistikaan. On niin turhaa toi yleistäminen. Jos te ette naista saa, vika ei ole KAIKISSA naisissa. Jos jotkut naiset tekee idioottina lapsia kuspäille, niin kaikki naiset niin ei kuitenkaan tee. Mun mieheni on kiltein ja nössöin mies ja siksi se just onkin mulle paras.

      • eräs n

        Kiltein ja nössöin? Eikö tule tunne että harrastaa seksiä "veljen" tai kämppiksen kanssa? Tai tunne että kaitset "poikaasi" eikä mies parisuhteessa? Ei sillä että kovista kukaan haluaa. Onko hänellä mielipide kuitenkin asioista? :/


    • eräs n

      1. Lopeta valittaminen.
      2. Älä hae kaljaa tai reagoi arvosteluun, kuin menemällä pois. Älä kuuntele haukkumista ja sano takas sama. Sano että nostaa persuksensa ja menee itse hakemaan oluet.
      3. Keskity omaan elämään ja lähesty naisia. Jos saat pakit, kokeile seuraavaa.
      4. Anna veljen olla sellainen kuin on. Lienee lihomiseen hänellä oma syynsä. Kerro hänelle suoraan mitä ajattelet, älä tällä palstalla. Kuitenkin asiallisesti sanominen yleensä rakentaa eikä tuhoa.
      5. Kun kerran olet hyvä, voit saada naisen kun sopiva osuu.

    • Vaikutat vähän sisareni miehen pikkuveljeltä. Se on fiksu ja mukava kaveri, mutta en yhtään ihmettele, miksei sillä ole naista. Se on hintelä, ikuisesti kotona asuva nortti ja teekkari. Se ei ole osoittanut minkäänlaista kykyä huolehtia naisesta puhumattakaan tulevista jälkeläisistä, joita suurin osa naisista haluaa.

      Palstojen mukaan kunnon mies siis...

      • Vertailukohdaksi systerin äijä. Se elättää perheensä ja korjaa tukiaseman siinä kuin saunankin. Systeri katselee sen tissuttelua kunhan se ei ole ilkeä. Teidän "kunnonmiesten" ainoa kehuskelun aihe on, että te olette kilttejä nyhveröitä. Valitettavasti.


      • 16+18
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Vertailukohdaksi systerin äijä. Se elättää perheensä ja korjaa tukiaseman siinä kuin saunankin. Systeri katselee sen tissuttelua kunhan se ei ole ilkeä. Teidän "kunnonmiesten" ainoa kehuskelun aihe on, että te olette kilttejä nyhveröitä. Valitettavasti.

        Niinpä. Ei se juominen haittaa jos hommat hoituu. Vaikka omakin on alkkis niin siltäkin onnistuu kaikki miesten hommat eikä vaivaa minua niillä. Edellinen ei juonut, mutta kyllä vitutti vaihtaa renkaita, tehdä halkoja ja olla raksalla hommissa. Vieläpä ilmaiseksi. Olen feministi mutta kyllä sukupuolet on olemassa ihan syystä! Siksi se ukko jaksaa nostaa 200kg, että se on mies! Mä nostan jotain 40kg ja oon puolikuollut. Ei helvetti oleta että teen saman kuin se. Mä siivoon, laitan ruokaa,pesen pyykkiä ja näytän nätille ja teen sängyssä kaiken mitä se haluaa. Näin on vain että mun ei tartte tehdä miesten hommia. Mua ei kiinnosta minkä merkkinen auto on, mitä sille pitää tehdä. Minkä nimisiä työkalut on ja ylipäätään mikään mitä on sinnepäinkään. No nykyinen ei edes oleta että mä haluan olla missään tekemisissä ko. asioiden kanssa. Sen työkaluihin ei oo mitään asiaa koskea, sillä on omat asiat joihin mun ei ole mitään tarvetta osallistua. Kun haluan jotain niin se järjestää sen mulle ilman että mun täytyy vaivata asialla itseäni sen enempää. Ei tartte ovia availla eikä maksaa ravintolaskuja tai takseja. Minä taas en arvostele vaan tuen kaikessa häntä. Hän saa sen kaljansa, suihinoton ja hieronnan päivän jälkeen. Ei. En ole tyhmä. ÄO on 130 ja miehen 170. Tämä on ihan keskusteltu juttu jo suhteen alussa. Olen vain kyllästynyt tähän näennäis tasa-arvoon mitä nykyään on.


      • 6 + 19
        16+18 kirjoitti:

        Niinpä. Ei se juominen haittaa jos hommat hoituu. Vaikka omakin on alkkis niin siltäkin onnistuu kaikki miesten hommat eikä vaivaa minua niillä. Edellinen ei juonut, mutta kyllä vitutti vaihtaa renkaita, tehdä halkoja ja olla raksalla hommissa. Vieläpä ilmaiseksi. Olen feministi mutta kyllä sukupuolet on olemassa ihan syystä! Siksi se ukko jaksaa nostaa 200kg, että se on mies! Mä nostan jotain 40kg ja oon puolikuollut. Ei helvetti oleta että teen saman kuin se. Mä siivoon, laitan ruokaa,pesen pyykkiä ja näytän nätille ja teen sängyssä kaiken mitä se haluaa. Näin on vain että mun ei tartte tehdä miesten hommia. Mua ei kiinnosta minkä merkkinen auto on, mitä sille pitää tehdä. Minkä nimisiä työkalut on ja ylipäätään mikään mitä on sinnepäinkään. No nykyinen ei edes oleta että mä haluan olla missään tekemisissä ko. asioiden kanssa. Sen työkaluihin ei oo mitään asiaa koskea, sillä on omat asiat joihin mun ei ole mitään tarvetta osallistua. Kun haluan jotain niin se järjestää sen mulle ilman että mun täytyy vaivata asialla itseäni sen enempää. Ei tartte ovia availla eikä maksaa ravintolaskuja tai takseja. Minä taas en arvostele vaan tuen kaikessa häntä. Hän saa sen kaljansa, suihinoton ja hieronnan päivän jälkeen. Ei. En ole tyhmä. ÄO on 130 ja miehen 170. Tämä on ihan keskusteltu juttu jo suhteen alussa. Olen vain kyllästynyt tähän näennäis tasa-arvoon mitä nykyään on.

        "Olen vain kyllästynyt tähän näennäis tasa-arvoon mitä nykyään on."

        Tasa-arvolla ei ole mitään tekemistä tämän aiheen kanssa. Sinä haluat raavaan miehen ja olet sellaisen saanut.

        Kaikki miehet eivät ole raavaita. Heissä ei ole mitään vikaa, mutta he eivät vain nähtävästi ole sinun mieleesi.


      • 16+18
        6 + 19 kirjoitti:

        "Olen vain kyllästynyt tähän näennäis tasa-arvoon mitä nykyään on."

        Tasa-arvolla ei ole mitään tekemistä tämän aiheen kanssa. Sinä haluat raavaan miehen ja olet sellaisen saanut.

        Kaikki miehet eivät ole raavaita. Heissä ei ole mitään vikaa, mutta he eivät vain nähtävästi ole sinun mieleesi.

        Ei tietenkään ole vikaa. Moni ystäväni on täysin tyytyväisiä insinöörimiehiinsä. Heistä omani on varmaan painajaisvaihtoehto. Moni nainen haluaakin tehdä ne renkaidenvaihdot ja viihtyy rakennuksilla. Auto kysymykseenkin osaa vastata muuta kuin "punainen?". Ei nyt vaan pidä olettaa niin kuin aloittaja että on joku standardi miesmalli joka on oikea ja joka tekee automaattisesti naisen kuin naisen onnelliseksi. Kun ei olla samasta muotista kaikki. Meillä ei ole aavistustakaan miksi joku sopii toiselle kun emme tunne ketään oikeasti. Aloittaja on vain nyt vastenmielinen ihan luonteensa vuoksi. Syy yksinäisyyteenkin löytyy varmaan sieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      687
      5235
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3327
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2563
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe