Eli mulla on 4mm bcr-renkaalla oleva prinssi albert-lävistys. Tarkoitus olisi venyttää ainakin 6mm ehkä 8mm. Mitä mieltä naiset on?
Mielipiteitä prinssi albertista
10
900
Vastaukset
- pekka minäkin
Minä ottaisin myös jos uskaltaisin.
- n20v
Joskus oon oudoksunut, mutta luin blogia jossa kerrottiin paranemisvaiheista sun muista, ja nyt suhtaudun siihen kuin mihin vaan muuhun läväriin. En tosin tiedä sitten että mikä reaktio olisi jos livenä näkisi. 8mm on aika paljon, mutta omapahan on värkkisi:)
- sujanna
Minulla on ollut prinssi Albert lävistys kuusi vuotta. Ensimmäinen 3,2mm jonka jälkeen olen vaihtanut paksumpaan, ensin 4 sitten 5 ja 6mm. Nyt on ollut neljä vuotta 8mm Albert ja olen siihen erittäin tyytyväinen samoin kuin vaimoni, on ihana tunne naidessa ja onhan se näyttävän näköinen. Mitään ongelmia ei ole ollut.
- plip
Siis missä kohin se on siellä niin? Ja venytät sitä, yök......
- EiJummarra
Hyi helvetti tollasia helyjä!
- sujanna
Katso kuva haulla prinssi albert lävistys.
sujanna. - Jejepjep63
Sattuuko albertin venytys, itsekö teitte? Mulla on kanssa mutta vaan tavis paksuhko. Ajattelin ottaa myös laderin
- sujanna
Itse venytin. Ei satu kun venyttää siihen tarkoitetuilla kartio- tai rengasvenyttimillä, vaatii tosin hieman kärsivällisyyttä ja aikaa, mutta hyvä siitä tulee.
- Lävistetty94
En näe mitään ongelmaa albertissa, tosin ensireaktio voisi olla yllättynyt :D 8mm tietty aika iso, mutta varmasti kivemman näköinen kuin esim liian isoksi venytetty septum.
- nowPIERCED
Prince Albert max =5mm , koska virtsaputki tukkeutuu liiaksi , jolloin paine tulee alle reiästä . Pakon sanelema juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124340MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822191Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1001436Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874