Naismaku vaihtelee?

Mietin vaan

Onko miehillä yleensä jokin logiikka /linja naismaun suhteen ? Näin miehen ex-tyttöystävän ja tälläinen kysymys jäi pyörimään päähän. Eli itse olen tapaillut aina ulkoisesti tietyn tyyppisiä miehiä. Mutta siis tämä nainen oli todella laiha ja itse taas aika muodokas. Eikö yleensä jos miehet esim tykkää isoista tisseistä, niin iskevät tissi-naisia tai sitten jos tykkäävät laihoista niin jatkavat tällä linjalla? En nyt mikään lihava ole,mutta tosiaan on tissiä ja persettä

10

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kyllä

    • 1234567890+

      Riippuu varmasti ihan miehestä ja siitä millaista elämää hän on viettänyt, jotkuhan ottaa ihan mitä saa. miespuolisten kavereiden entisiä ja illan seuralaisia tietäen, tuntuu että jotku on sitä luokkaa että kunhan vaan on päässy pussit tyhjentämään ja ollu "pussi päähän"- luokkaa..

      Jotkut miehet varmasti tietävät mistä niin sanotusti syttyvät, katse etsii ravintoloissa isoja rintoja ja vaikka pitkiä sääriä, todellisuudessa hän saattaa mennä naimisiin pienirintaisen, lyhyen naisen kanssa jos häneen sattuu tutustumaan ja rakastumaan.

      Ainut seikka mikä tulee mieleen jossa miehet eivät VÄLTTÄMÄTTÄ jousta (mitä nyt luulisin) on se onko nainen luonnollisen näköinen vai pyntätty, aito vai liian pinnallinen..


      Eikä ihastuminen / paneminen tosiaankaan aina katso naamaa eikä vartaloa.

      Me naiset kulutamme aivokapasiteettiamme aivan liikaa tällaisiin vertauksiin, "ex oli tumma, olen vaalea, mahtaakohan se kuitenkin pitää tummia naisia haluttavampina jne.." Ainakin joskus omalla kohdalla olen huomannut tällaista.. olkaa omia itsejänne :))

      • persenic

        aika frostia tekstiä. Mikä herätti?


    • 1234567890+

      persenic, mitä tarkoittaa "frostia"

      • perseic

        Kerro tarkemmin ajatuksistasi.


      • persenic
        perseic kirjoitti:

        Kerro tarkemmin ajatuksistasi.

        Teen poikkeuksen. Persenic ei pysty esittämään kysymyksiä, eikä osallistumaan keskusteluun. Siksi en pidä sinua itse pesenicinä ja vastaan.

        Tarkoitin viiltävän terävää ja kylmää analyysiä miehen ja naisen välisestä seksuaalisuhteesta. Onko se sitten pohjimmiltaan kuitenkaan sitä miltä näyttää, tai miten molemmat toimivat, en ole varma. Ehkä hyväksyntää ja ihailua kaipaava nainen hylkää hänestä kiinnostuneen "heikon" ja ehkä ilman metsästystä tehty kaato menettää miehen mielessä kiinnostuksen. Onko se sitten normaalia, jos ajatellaan tervettä mieltä ja ihmistä. Vastaan siihen jälleen: en ole varma.


    • 1234567890++

      Onhan se aika kummallista, että esim. mies joka aidosti on kiinnostunut ja vielä uskaltaa sen kertoa ja avautua tunteistaan suht lyhyenkin ajan jälkeen, tuntuu tulevan helposti "ulos nauretuksi", ns. ala-arvostetuksi,hölmöksi
      - kun taas itseään täynnä oleva mahd. kusipää, joka ei ole edes millään lailla esittänyt olevansa kiinnostunut,( vaikka päinvastoin ) herättää naisen kiinnostuksen. En usko että tämä selittyy vain hyväksynnän ja ihailun tarpeena..tietysti osa mutta..

      Omakohtaisena kokemuksena voin kertoa, että kouluaikoinakin ns. "fiksut" miehet ottivat yhteyttä, kertoivat olevansa kiinnostuneita ja avautuivat minulle, mikä varmasti oli heille iso asia. kuitenkaan en koskaan edes harkinnut että minulla ja kellään heistä olisi mitään, en edes yrittänyt, katsonut mihin se johtaisi.
      Ihmisen mieli on omituinen- nyt kun ajattelen nämä miehet olivat paljon muuta kuin heikkoja, he olivat rohkeita.

      Mutta onko tässä kyse siitä että tunteiden kertominen, varsinkin alkuvaiheessa varmaankin vielä voimakkaimmillaan olevat tunteet tuovat naiselle tai miehelle ahdistuksen tunteen, haluaako hän tarrautua minuun loppuelämäksi? mitä jos ei toimikkaan? uskallanko heittäytyä ? sekä metsästysvietin "josko olisi jotain muuta parempaa" tai "olenko liian helppo jos lähden tähän"

      tuntuu kyllä typerältä että pitäisi säästellä tunteitaan, ja tiputella niitä pikkuhiljaa vain siksi että et ole liian heikko/helppo

      Kyllä naisilla tuntuisi enemmän olevan tuota tarvetta leikkiä tunteilla ja tuntea itsensä saavuttamattomaksi, kun taas miehet ehkä ajattelevat asiat yksinkertaisemmin, miksi tuhlata aikaansa pelleilyyn? poikkeuksiahan on koko maailma tulvillaan "ehkä, joko, tai, VAI?" :)

      • persenic

        Mikäli minulta kysyt vanhenpana ihmisenä, niin on erittäin tervettä itsesuojelua säästellä tunteitaan siihen vaiheeseen, kunnes on varma toisenkin tunteista.

        Tunteet eivät ole koskaan tasapainossa parisuhteessa. Kun toinen rakastaa enemmän, rakastaa toinen vähemmän. Ja tervettä on, kun toinen etääntyy, havahtuu toinen läheisyyden tarpeeseen.

        Ajatukseni eivät koske yhden illan suhteita. Poikkeuksiakin on, jos kohde ei ole niin tuntematon, tai vastaa jotakin ihannetta. Useimmiten ihanne on kuitenkin "tuttu" ihminen, jota on ollut syystä tai toisesta kiinnostava jo aikaisemmin, tyyliin "olen nähnyt sinut monesti jossakin.."


      • persenic
        persenic kirjoitti:

        Mikäli minulta kysyt vanhenpana ihmisenä, niin on erittäin tervettä itsesuojelua säästellä tunteitaan siihen vaiheeseen, kunnes on varma toisenkin tunteista.

        Tunteet eivät ole koskaan tasapainossa parisuhteessa. Kun toinen rakastaa enemmän, rakastaa toinen vähemmän. Ja tervettä on, kun toinen etääntyy, havahtuu toinen läheisyyden tarpeeseen.

        Ajatukseni eivät koske yhden illan suhteita. Poikkeuksiakin on, jos kohde ei ole niin tuntematon, tai vastaa jotakin ihannetta. Useimmiten ihanne on kuitenkin "tuttu" ihminen, jota on ollut syystä tai toisesta kiinnostava jo aikaisemmin, tyyliin "olen nähnyt sinut monesti jossakin.."

        Muistettakon kuitenkin, että olen homoseksuaali enkä omakohtaisesti tiedä miehen ja naisen suhteista sen enempää.


    • Kirjoituksesi osoittaa, että tissit ja perse ei ole ratkaisevaa. Vaan se, mitä naisen korvien välistä ja sielusta pulppuaa. Kun se on kohillaan, tuppaavat tissit ja persekin olemaan kohillaan sellaisena kuin ovat. Henkisesti jotenkin eri aaltopituudella olevaa ei kauaa jaksa oli muodot mitä hyvänsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe