Pituus:170-172cm
Paino:60kg
Olen pienestä asti haaveillut mallin urasta olisiko minusta malliksi? :|
Olisinko hyvä malliksi?
???
4
131
Vastaukset
- Riippuu ulkonäöstä
ite oon 173 cm ja 52kg
- avoin mieli
Kaikenkokoiselle malleille on kysyntää-Niin huippupitkille kuin hieman lyhyemmillekkin.
- uytrfty
Yleensä se on enemmän naamasta kiinni. 172 cm on loistava jos haluaa malliksi. Malleja löytyy tosiaankin kaikenkokoisia, mutta jos joksikin supermalliksi haluaa niin pitäisi painon olla alle viidenkymmenen. Naamasta tosin sekin homma vielä enemmän kiinni.
Jos jokin mallitoimisto sinut haluaa kirjoilleen niin siellä kyllä neuvotaan miten paljon pitää laihduttaa jne. No todellakin :D Tietämättä miltä näytät oikeasti...Jokainen on oman elämänsäMALLI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665201Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293787Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652267Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501974Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771678- 631375
- 641306
- 2611107
- 471082