Terve. Sellaista kyselisin teiltä että tietääkö joku missä kunnossa simunkotammaan autiokämppä on. Sijaitsee siis kaarestunturista sattaseen päin joku 8km.
simunkotamaa
5
271
Vastaukset
- visva niila
Eikös se ole palanut, kun pieruporomiehet siellä harjoitteli liekkipieruja. Tilanne karkasi kädestä, tai oikeastaan peräaukosta ja tuho tuli.
- Kulikija 2014
Se oli ihan oikkein ku polttivat homopieruporomiehet sen rötiskön,että sinnekö olisi pitänyt päästä munia hautomhan.
- simussa
Niin ketkä ovat polttanut?
- No joko tajuat!!½!
simussa kirjoitti:
Niin ketkä ovat polttanut?
Homopieruporomiehet
- Anonyymi
Käytiin katsastamassa, ei ole palanut, mutta täysin kelvottomassa kunnossa. Lattia laho, kamina käyttökelvoton maan pettämisen takia, pulloja ja roskaa ympäriinsä. Vesi ja kosteikko vallanneet paikan, pitkospuutkin veden alla. Home haisi ja seinistä päivä paistoi läpi. Ei voitu jäädä yöksi. Milloin lie viimeksi ollut käytössä ja kunnossa? Vanha tupakirjakin oli homeessa ja vaikeasti luettavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237