Olin tänään perheeni kanssa uimassa Pirkkolan uimahallissa. Suihkussa ollessani huomasin kummallisen hepun, joka näytti nauttivan suihkuttelusta liiaksikin. Ko. Heppu se piti kiinni kikkelistään ja ruiskutti vettä munilleen. Ilmeisesti pedofiililtä lensi paukku, kun hän tuli muina miehinä tyytyväisenä pukuhuoneeseen niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Voin kertoa sinulle, että kyllä kaikki mukaan lukien saunassa olleet lapset näkivät mitä sinä teit! Seuraavan kerran otan selville missä asut ja kerron tekosistasi koko suvullesi. Enpä olisi uskonut, että tällaistakin näkee Suomessa.
Pirkkolan suihkurunkkari!
4
252
Vastaukset
- Cleese
Kai kerroit asiasta hallin henkilökunnalle?
- \\\\ \\\\
en usko tota tarinaa. Jos joku olisi vetänyt käteen suihkussa, se olisi kyllä huomattu jo aiemmin.
- Ehkä11
Saattaa olla perää? Itse olin viime sunnuntaina ja ihmettelin kun kaveri suhkuttelee minuuttitokulla haarojen väliin. En nähtnyt kuin saunan ovien läpi kun oli pesuhuoneessa mutta epäilen että näin oli.
- hohhoijakkaaaaa
Totanoin käyn viikottain uimassa ja suihkutan tottakai munat joka kerta. Sitä sanotaan peseytymiseksi ja uimahallien säännöissä korostetaan aina, että peseydy ennen kuin menet veteen. Että meepä aloittaja kertomaan vaikka kytille, että TUO KAUHEA MIES PESEYTYI UIMAHALLISSA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272323Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t301809Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261276Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187