Miks mulla on aina ollut vain sellasia miehiä jotka ei osaa lohduttaa..Jos itken niin ei tietenkään osata tehdä mitään, vaan käsketään vaan lopettaa tai ollaan hiljaa. En kai mä itkis jos sen pystyisin lopettaa. En kaipaa mitään sääliä tai muutakaan lässytystä. Mutta silloin kun mun on oikeesti vitun huono olla, niin vois olla vaan lähellä, ei oo edes pakko sanoa mitään. Kun vaan olis lähellä.
Miehet ei oo koskaan osanneet lohduttaa mua
16
194
Vastaukset
Olet valinnut huonoja miehiä :(
- mies kaks ysi
Öööö... miksiköhän kerrot tämän meille...Tuskin siinä on mitään uuttaa että jotkut ihmiset on törrpöjä.Ja heitämpä muuten, osaatko itse lohduttaa tai edes vain olla jos mies itkee.? ;D
Ps. TOSI Karjuille jotka tulette kohta kertomaan että "MIES EI ITKE!" niin kerron että TOSI MIES nimen omaan itkee! Vaikeampaa kun on kohdata paha olo kuin vetää p*rseet ja leikkiä äijää.
- ONko ne ollet
kaljupäisiä tatuoituja jyystäjäkarjuja tai muita paskoja?
- mies..
Mua taas ihmetyttää miten naiset niin järjestelmällisesti pystyy olemaan törmäämättä meihin herkkiin hyväsydämisiin miehiin, sanotte haluavanne meitä mutta oikeasti ette halua.
Joku sanoi joskus että pitää seurata mitä nainen tekee eikä sanoo ja näin tuntuu olevan.- tuohan on ihan
selvää. Naisten pillut kostuvat ns. pahoista pojista, herkätmiehet eivät saa naista kiimaan.
- Pitää olla
tuohan on ihan kirjoitti:
selvää. Naisten pillut kostuvat ns. pahoista pojista, herkätmiehet eivät saa naista kiimaan.
sellainen kova pehmo
Naiset eivät ole koskaan edes yrittäneet lohduttaa mua (paitsi lapsena).
- depd68
Sinulla kävi tuuri tuossa, että on lapsena yritetty lohduttaa.
- <<<<<
Otappa wlfwd sellainen asenne että "minähän en naisten lohdutuksia kaipaakaan" :D Pieni ylimielisyys on paikallaan silloin tällöin
- nainen ihmettelee
Mua on aina ihmetyttänyt, jos naiset olettavat miesten lukevan heidän ajatuksensa ja osaavan suhteessa kaiken jo etukäteen... Eihän se mies välttämättä osaa lohduttaa, jos kukaan ei ole häntä lohduttanut vuosikausiin.
Miehet eivät myös aina ehkä ymmärrä naisten tunteellisuutta, eli kun nainen tarvitsee hetken aikaa surra ja itkeä, niin mies etsii heti järjellistä ratkaisua ja pitää itkemistä turhana. Toisaalta meidän erilaisuus tuo myös sen mukavan jännitteen suhteeseen. :)
Tuollaisenkin asian voi rehdisti kertoa toiselle, että hei, nyt mä kaipaan vaan sitä, olet lähellä ja halaat, ei tarvitse puhuakaan."Miehet eivät myös aina ehkä ymmärrä naisten tunteellisuutta, eli kun nainen tarvitsee hetken aikaa surra ja itkeä, niin mies etsii heti järjellistä ratkaisua."
Tämä! :D
- ----------
Itketkö joka päivä? Käytätkö itkua halpana keinona läheisyyden saantiin? Silloin itkusta katoaa merkitys ja olet vain joku yliherkkä kakara, joka ei ole kasvanut aikuiseksi naiseksi.
No voi... :(
Jaxuhalit!- multitool
Aloituksen lopussa tuli se jollekin merkityksellisin. Ei toisen tarvitse siinä ruveta heti järkeilemään, kyselemään, ihmettelemään. Voi vain olla siinä vierellä, läsnä kaikessa rauhassa ja kiireettömyydessä. Toinen arvostaa sitä, ettet heti sekaannu, vaan ymmärrät olla hiljaa mutta Läsnä.
- näinn
jos itkupotkuraivarit ovat jokapäivää, niin kyllä sitä joskus tulee raja vastaan...
- GorillaKorhonen
Sulla on ollut vääränlaisia miehiä. En ole koskaan ymmärtänyt, mistä se hellyys on oikein pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2253594Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401713Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991621Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t341607- 921449
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461404Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121283Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1251085Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901005