Yhtäkkiä vaan lopetetaan viestittely ilman selitystä, on joskus jopa käyty treffeillä ja sovittu että sovitaan uudesta tapaamisesta ja sitten ei vastata viesteihin..ihan turhaa touhua tavata noita urpoja suomiakkoja
nettideittien naiset täysiä urpoja
14
287
Vastaukset
- sdgsdg
Katoaminen on vaan niin paljon helpompaa kuin sanoa suoraan "kiitti mut ei kiitti".
Itse ainakin arvostaisin tuota elettä ja kunnioittaisin enkä alkaisi kerjäämään että "miksi ei yritettäisi vielä?" tai mitään muuta tuollaista
- ndödöf
Pitäis olla sen verran rehellisyyttä että viitsii edes, viestin lähettää jos ei kiinnosta eikä vaan kadota ilman sanaakaan
- Kokemustaon.n.vm.63
Näin naisena olen samaa mieltä, että voi sitä ilmoittaa ettei kiinnosta jatkossa tavata, mutta kyllä se sama pätee myös miehiinkin :)
- selv
No jos olis rehellisyyttä, toisen arvostusta ja käytöstapoja, tuskin sinkuksi pääsisikään.
- ,,,,,,,,,,,,,
Kyllä toinen on aina edes sen arvoinen että voi ilmoittaa oli vastaus kyllä tai ei.
- You+me=nothing
Olisihan se ihan korrektia, mutta... Aika monilla miehillä tuntuu olevan vaikeuksia joko kuulla se kieltävä vastaus tai sitten ylpeys ei anna periksi. Jos kasvotusten sanoo niin siinä saattaa saada huonolla tuurilla jopa turpaansa. Viestillä jos kertoo niin jäädä riippumaan ja inttämään "mutta kun, mutta kun". Tai sitten tulee ihan suoraan huoritteluja jne. Sitten ihmetellään, että kun ei mies kelpaa. Jonkunlaisia käytöstapoja sitä odottaa miehiltäkin, mutta kun vastaan tulee tuollaista niin onko ihme, että paremmalta vaihtoehdolta tuntuu vain kadota...
- Think this
You+me=nothing kirjoitti:
Olisihan se ihan korrektia, mutta... Aika monilla miehillä tuntuu olevan vaikeuksia joko kuulla se kieltävä vastaus tai sitten ylpeys ei anna periksi. Jos kasvotusten sanoo niin siinä saattaa saada huonolla tuurilla jopa turpaansa. Viestillä jos kertoo niin jäädä riippumaan ja inttämään "mutta kun, mutta kun". Tai sitten tulee ihan suoraan huoritteluja jne. Sitten ihmetellään, että kun ei mies kelpaa. Jonkunlaisia käytöstapoja sitä odottaa miehiltäkin, mutta kun vastaan tulee tuollaista niin onko ihme, että paremmalta vaihtoehdolta tuntuu vain kadota...
Tämä se on tuttuakin tutumpi selitys, joka täällä aina kuullaan vaikka vastaamattomuus kertoo vain välinpitämättömästä ja itsekkäästä käyttäytymisestä.. Käytännössä et voi tietää ennen sen viestin lähettämistä, miten vastapuoli siihen suhtautuu. Jos olet niin heikkoluonteinen, että mieluummin loukkaat toista ihmistä sen sijaan että otat riskin yhden mutta kun- viestin lukemisesta niin suosittelisin pitäytymistä kaukana nettideittailusta ja suhteen hakemisestä ylipäätään. Kuka edes haluaisi seurustella noin ylimielisen ja heikko itsetuntoisen pelkurin kanssa. Ja jos joku lähettää ilkeitä viestejä, niin sen voi aina blokata.
Käytökselläsi kostat muutaman typeryksen toiminnan kaikille normaaleille ja kohteliaille miehille. Onko se mielestäsi reilua? Ja että treffeillä annetaan turpaan, millaisia miehiä olet elämässäsi oikein kohdannut? Jos päin naama ei uskalla kertoa, niin tekstari tai viesti treffien jälkeen toimii ihan hyvin. Tässä valmis viestimalli, jota voit käyttää mikäli oma mielikuvitus ei riitä: Kiitos mukavista treffeistä, vaikutit hyvältä ihmiseltä, mutta parisuhdemielessä minusta ei tuntunut, että meillä olisi riittävästi yhteistä, toivon sinulle onnea kumppanin etsintään ja hyvää jatkoa. Olisko vaikeaa lähettää tuollainen viesti ja sen jälkeen unohtaa koko tyyppi? Jos saat perääsi jonkun stalkkerin, niin voit tehdä häirinnästä rikosilmoituksen. - kuten miehetkin
Think this kirjoitti:
Tämä se on tuttuakin tutumpi selitys, joka täällä aina kuullaan vaikka vastaamattomuus kertoo vain välinpitämättömästä ja itsekkäästä käyttäytymisestä.. Käytännössä et voi tietää ennen sen viestin lähettämistä, miten vastapuoli siihen suhtautuu. Jos olet niin heikkoluonteinen, että mieluummin loukkaat toista ihmistä sen sijaan että otat riskin yhden mutta kun- viestin lukemisesta niin suosittelisin pitäytymistä kaukana nettideittailusta ja suhteen hakemisestä ylipäätään. Kuka edes haluaisi seurustella noin ylimielisen ja heikko itsetuntoisen pelkurin kanssa. Ja jos joku lähettää ilkeitä viestejä, niin sen voi aina blokata.
Käytökselläsi kostat muutaman typeryksen toiminnan kaikille normaaleille ja kohteliaille miehille. Onko se mielestäsi reilua? Ja että treffeillä annetaan turpaan, millaisia miehiä olet elämässäsi oikein kohdannut? Jos päin naama ei uskalla kertoa, niin tekstari tai viesti treffien jälkeen toimii ihan hyvin. Tässä valmis viestimalli, jota voit käyttää mikäli oma mielikuvitus ei riitä: Kiitos mukavista treffeistä, vaikutit hyvältä ihmiseltä, mutta parisuhdemielessä minusta ei tuntunut, että meillä olisi riittävästi yhteistä, toivon sinulle onnea kumppanin etsintään ja hyvää jatkoa. Olisko vaikeaa lähettää tuollainen viesti ja sen jälkeen unohtaa koko tyyppi? Jos saat perääsi jonkun stalkkerin, niin voit tehdä häirinnästä rikosilmoituksen."Kuka edes haluaisi seurustella noin ylimielisen ja heikko itsetuntoisen pelkurin kanssa."
Onko kaikki miehet sit sellasia kun niistä suurimmasta osaa ei kuulu treffien jälkeen enää pihaustakaan? Ääri harva laittaa enää mitään että 'kiitos treffeistä, oli kiva nähdä mutta tällä kertaa ei napannut. Hyvää jatkoa.' tms. Toisaalta mulle on ihan yks hailee laittaako enää mitään jos ei kerta kiinnosta niin ei se siitä mihkään muutu. Ymmärrän tilanteen siitäkin jo jos ei muutaman tunnin tai viimestään vuorokauden sisällä kuulu mitään. Sitten siirryn vaan eteenpäin.
"Jos olet niin heikkoluonteinen, että mieluummin loukkaat toista ihmistä "
Mutta ihan yhtä paljon ellei enemmänkin tuntuu loukkaavan se torjuva vastaus. Eli mikä tahansa muu kun kiinnostus on väärin.
Ja se on todellakin ihan vaan järkevää olla sanomatta vieraalle tyypille päin naamaa, varsinkin naiselle paljon turvallisempaa. Ei koskaan voi olla liian varovainen, valtaosa miehistä tietenkään ei vetäs turpaan mutta kun koskaan ei voi tietää jos omalle kohdalle sattuu se poikkeus.. tai joku ikävä takiainen joka lähtis seuraan kotiovelle saakka vakuutellen kuinka me oltas niin hyvä pari! - think this
kuten miehetkin kirjoitti:
"Kuka edes haluaisi seurustella noin ylimielisen ja heikko itsetuntoisen pelkurin kanssa."
Onko kaikki miehet sit sellasia kun niistä suurimmasta osaa ei kuulu treffien jälkeen enää pihaustakaan? Ääri harva laittaa enää mitään että 'kiitos treffeistä, oli kiva nähdä mutta tällä kertaa ei napannut. Hyvää jatkoa.' tms. Toisaalta mulle on ihan yks hailee laittaako enää mitään jos ei kerta kiinnosta niin ei se siitä mihkään muutu. Ymmärrän tilanteen siitäkin jo jos ei muutaman tunnin tai viimestään vuorokauden sisällä kuulu mitään. Sitten siirryn vaan eteenpäin.
"Jos olet niin heikkoluonteinen, että mieluummin loukkaat toista ihmistä "
Mutta ihan yhtä paljon ellei enemmänkin tuntuu loukkaavan se torjuva vastaus. Eli mikä tahansa muu kun kiinnostus on väärin.
Ja se on todellakin ihan vaan järkevää olla sanomatta vieraalle tyypille päin naamaa, varsinkin naiselle paljon turvallisempaa. Ei koskaan voi olla liian varovainen, valtaosa miehistä tietenkään ei vetäs turpaan mutta kun koskaan ei voi tietää jos omalle kohdalle sattuu se poikkeus.. tai joku ikävä takiainen joka lähtis seuraan kotiovelle saakka vakuutellen kuinka me oltas niin hyvä pari!Itsekästä niin itsekästä ja heti pitää ryhtyä väittämään vastaan, että ne miehet ne miehetkin...miksi tällaisella asenteella edes haluat miehen? Minusta tuon kirjoittamani tekstin sisältö ja sanoma sopii yhtä hyvin myös miehille ja jokainen mies, joka käyttäytyy samalla tavoin kuin sinun kuvaamallasi tavalla toimivat naiset ovat yhtä urpoja, kuten aloittaja keksi heitä nimitellä. MInulla ei ole tilastoja siitä kuinka moni mies tai nainen käyttäytyy siten, kuin sinä kirjoitat heidän käyttäytyvän. Mutta on surullista, että juuri sinun kohdallesi on sillä tavoin käyttäytyneet miehet osuneet, mikäli näin on tapahtunut eikä väittämäsi ole pelkästään olettamus.
Minun treffeillä tapaamani naiset ovat 99 prosenttisesti ilmoittaneet joko heti tapaamisen lopuksi tai sitten viestillä perään, että kanssani ei natsannut. Siis niistä, joiden kanssa ei natsannut, löytyy myös monta sellaista jonka kanssa natsasi useammatkin treffit. Nettideitissä kirjoitelleista naisista ehkä 2/3 osaa asiallisen viestinnän alkeet ja 1/3 on tehnyt katoamistemppuja. Minun lähettämäni aloitusviestit sen sijaan ovat jääneet vaille vastausta lähes sataprosenttisesti. Keskustelu ja treffit ovat syntyneet pääasiassa minua lähestyneiden naisten kanssa. Minun tapanani on ollut viestittää naiselle aina takaisin, mikäli hän on minulle viestin lähettänyt riippumatta siitä onko hän ollut minun mieleeni tai ei. Muutaman kerran olen jättänyt lähettämättä vastausta sellaiseen viestiin, jossa on ryhdytty minua selvästi haukkumaan ja nimittelemään ilman syytä. Eikä sellaisiin viesteihin tarvitse edes vastata. Mutta jos joku ystävällisesti ja vilpittömin mielin minua lähestyy, niin hyviin tapoihin kuuluu vastata, koska eläviä ja tuntevia oikeita ihmisiähän me täällä nettiprofiilien takana olemme, emmekä mitään robotteja.
- juujuuu2345
Joillakin naisilla tuntuu olevan tapana tietää heti tekstistä millaisen ihmisen kanssa ovat tekemisissä. Heti haukkumaan. Siis ei minkäänlaista tietoa käyttäytymisen perussäännöistä. Parhaat alkavat väittelemään ihan käsittämättömästä jutusta ja penäämään, joka viestissä, selitystä naurettavaan asiaan ilman minkään laista kiinnostusta oikeasti keskustella asioista. Joskus olen oiken katsonut, kuinka kauan saman asian toistaminen kestää. Paras selitti joka viestissä, että hän oli tarkoittanut ensimmäisessä viestissä tätä ja tätä - ymmärsitkö. Vaikka kuinka ilmoitin, että asia on ymmäretty, mutta vaihdetaanko aihetta, niin viesti alkoi samalla tavalla taas.
Jostain syystä olen huomannut, että nimeenomaan nämä tapaukset ovat niitä, jotka roikkuvat pitkään hakemassa sitä 'oikeaa'.
Mitä naisten vastaamiseen tulee, niin en voi sanoa, etteivät naiset vastaa. Kyllä ne vastaavat, kun osaa vain tehdä tekstin sellaiseksi, että se sytyttää. Veikkaisin näille, jotka valittavat naisten vastaamattomuudesta, että heidän tekstinsä ovat olleet yhtä tylsiä kuin monien naisten profilit - eli listaa kliseistä. Kuka on kiinnostunut, että on iloinen ja toivoo maailmanrauhaa - noin karrikoiden. Sielua tekstiin, niin kyllä jopa urpot naiset alkaavat vastaamaan, jolloin oikeasti huomaatte ehkä, kuinka urpoja monet naiset oikeasti ovat. Ja kannattaa muistaa, kuva, toteamus ettei vastaa kuin kuvallisille ja kliseitä täynnä oleva profili. Urpo. Luulen, että näin on sekä miesten ja naisten puolella.
Mutta kyllä viestittelyn päättymiseen voi reakoida myös seuraavalla tavalla: Kysyä, miksi se päättyi. Yllättävän moni vastaa, miksi se päättyi. :) Eli vuoropuhelu on kaksi puolista. Niin miesten kuin naisten puolella. Ei se joka aina vain odottaa, saavuta mitään. Eli jos kysyminen ei auta, niin sitten kyseinen ihminen varmasti ei ollut sen arvoinen, että kannattaa tutustua, koska hän oli töykeä idiootti ja haluatko varmasti olla tekemisissä töykeän idiootin kanssa? Ajattele asiaa toisin päin. Tyyppi teki palveluksen ja teki päätöksen puolestasi.
Mikä minusta henkilökohtaisesti on kaikkein töykeintä on, että kirjoittaa pitkän viestin ja odottelee vastausta. Heittää sitten kysymyksen, että minne katosit ja saa vastauksen yhdellä rivellä, että on ollut kiirettä, mutta minua ei olla unohdettu.
Yksi rivi. Ja silläkin on jo vale. Jos ihminen merkitsee jotain, niin näkee viestiin vähän enemmän vaivaa. Parempi on sanoa, ettei viitsi enää pitää yhteyttä. Totuus on aina parempi kuin surkea vale.
Ja naiset nimenomaan harrastavat valehtelua ja runsaasti. Luotan oikeasti miehen sanaan paljon enemmän kuin naisen sanaa. Anteeksi vain arvon naiset, mutta näin on. - Pthyi
Hemmetti soikoon! Aloitusviesti oli, että kaikki naiset on urpoja! Jos siihen joku nainen vastaa, että urpoja löytyy miehistäkin, niin sitten revetään täysin riehumaan täällä ja haukkumaan naisia. Kuulkaas nyt, olisiko jonkun itsetutkiskelun paikka, jos ei yhdellekkään naiselle kelpaa? Voiko kaikki naiset olla niin urpoja, että kaikki tekevät saman valinnan? Eikö siinä miehessä ole jo jotain ihan oikeesti vialla? Miksi haukkua kaikki naiset, jos ei kelpaa kellekkään. Jostain syystä jäädään yksin. Jos sitä yksinäistä loppuelämää ei halua, niin kannattaisi vaikka hakeutua hoitoon selvittelemään missä oikein mättää. T. Alfan naaras
- juujuuu2345
Johtuu varmaan siitä, että vastaasti naisilla on tapana haukkua kaikki miehet urpoiksi. Tässä ketjussa on miesenemmistö, joten täällä hakutaan naisia. Siinä jossain toisessa ketjussa on naisenemmistö ja siellä kaikki miehet ovat sikoja, naisten hakkaajia, hyväksikäyttäjiä ja päälle vielä pedofiilejä että narsisteja samaan aikaan.. Mutta tässä ketjussa mies on se sankari, joka yrittää selvitä raakojen naisten keskellä joten kuten järjissään.
Tässä ketjussa naiset ovat urpoja.
- vm63m
Melkost yleistämist ! Fakta tosin on, et kun ite Urpå, aletaa mollaamaa suomalaisii ja haetaa ulkomailt ns. Osto-morsian.....ei voi ku nauraa teil ! Opetelkaa häpeemää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2324043- 1242154
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1761597
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861496- 531344
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591248
- 1191151