En tunne sinua nainen, enkä välitäkään tuntea. Jos olen oikein ymmärtänyt, tunne on molemminpuolinen. Tiesitkö, että avomiehesi ja minun välillä on aivan uskomaton kemia?Hän ottaa yhteyksiä öisin kun nukut ja aina kun käännät selkäsi. Hänellä on lämpimiä tunteita minua kohtaan. Tunnen sen. Olen hänen sielunkumppaninsa. Itsekin olen ihastunut häneen -komeaan, mukavaan, nuorempaan mieheen. En halua kuitenkaan edetä asiassa. Minullakin on nimittäin oma perhe, jota rakastan, enkä halua rikkoa. Pyydän siis, että pidät miehesi kurissa, etkä anna hänen enää viekoitella minua. Jos hän jatkaa tuota peliään saatan pian sortua.
Pidä miehesi kurissa, jookos
8
288
Vastaukset
- J- miehen naisystävä
Kenestä J- miehestä puhutaan? Annatko lisää tuntomerkkejä?
- et silleensä..
Voi v mikä ämmä.mene peilin eteen ettet vaan taas kuvittelis liikoja itestäs::))))
- Tahdoton?
Et sitten itse voi itselles mitään? Etkä sille miehelle, kun sen yhteydenotot on niin ihania..?
Älä viitti aikuinen ihminen olla avuton. - vanha nainen hunning
Voi hemmetti! Miksi sun mielestä vaimon velvollisuus on pitää miehensä kurissa? Aikuinen ja täysipäinen ihminen tietää ihan itse mitä on sopivaa tehdä ja mitä ei. Eikö sulla varattuna ja perheellisenä ihmisenä ole mitään vastuuta mistään? Kuka sua pitää kurissa? Aivan niin. Vain sä itse. Naurettava sun aloitus.
- raukat___
Katkerat vaimot reagoi tyhmiin provoihin. Hankikaa elämä, turha sitä miestä odottaa sieltä vieraasta pesästä.
- idolisi :)
Kyllä sä olet ap ihgu, ihan kateeksi käy:))
- maru.
Ihan täsmälleen vain sinun asiasi pitää itsesi kurissa.
- En ymmärrä
Höh nyt on ristiriitoja riittämiin? En usko että haluat mitään kurissapitoa sillä ettkös nyt nauti tuosta huomiosta? Kiittele vaan vaimoa ettei kyttää miestään niin saat ehkä jatkossa vielä nauttia siitä tunteesta että olet jotakin toista naista haluttavampi? Mä en ymmärrä tuota vit..tuilua kun pitäisi kitellä? Muista nyt että et olisi ihastunut ilman tuon vaimon olemassaoloa. Vaimon kautta mies on se mikä nyt on mihin niin ihastunut olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241