Elikkäs etsin itselleni hyvää epilaattoria. Olen kokeillut kerran säärieni epiloimista ja mielestäni kipu oli siedettävä. Häiritsevä osa tässä epilaattorissa oli sen hirmu kova ääni. Olisiko kellään tiedossa epilaattoria jonka ääni pysyisi siedettävänä koko prosessin ajan ja joka kuitenkin tehokkaasti poistaisi karvat?
epilaattori haussa
karvasääri
1
92
Vastaukset
- Ei mahda mitään
Epilaattorin mekaniikka on sellainen ettei sitä ääntä saada mainittavimmin vähenemään. Rumpua pyörittävä moottori pitää oman äänensä ja kun rummussa olevat yleensä 40 pinsettiä avautuu ja sulkeutuu nopeasti rummun pyöriessä, siitä syntyy ääntä. Eipä tuo ääni ole koskaan häirinnyt minua (Braunin halpa epilaattori).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918