Hyviä neuvoja kaivataan...
Olin treffeillä suloisen pojan kanssa ja tuntui, että molemmat haluavat tavata uudelleen :) Nyt siis kyseessä toiset treffit. Kaikki vinkit tervetulleita, miten jatketaan viime kertaisesta..?! Ajattelin kutsua pojan kotiini tällä kertaa, kokkailla ehkä jotain ruokaa..?
Ekoilla treffeillä juttu meni tosi vakavaksi, keskusteltiin paljon kaikesta. Tällä kertaa ehkä vois olla toisenlainen sävy - kevyemmät treffit :)
Toiset treffit kotona?!
TyttösiSun
3
2633
Vastaukset
- Pirre
..mikä ettei. Anna lähinnä sellainen kuva, että olet tosissasi.
Sänkyyn ei kannata toisilla treffeillä mennä, antaa vaan helpon nakin mielikuvan. - jaa-a
Kyllä olis muuten korkee aika antaa pilaria.
- Poika
"Unohda" käydä suihkussa, ja kysy voisko kaveri tulla pesemään selän;) Vaatetus ainakin olis keveäs mallis:)Ja sen jälkeen kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823646Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745