Grit Cardio ja Grit Plyo

Miss gritfit

Moi! Olen juuri muuttanut kahden ystäväni kanssa turkuun ja etsiskellään tässä uutta kuntosalia täältäpäin suomea. Eniten meillä on kriteereinä monipuolinen ryhmäliikuntatarjonta, ja grittiä pitäisi ainakin olla kolme kertaa viikossa. Harmittaa, kun olimme miettineet M&M koulukatu salia mutta siellä ei pidetä kuin kerran viikossa, ja sekin pelkkää strengthiä... Kysyisinkin siis teiltä, että missä turun salilla olisi mahdollisuus harrastaa grittiä AINAKIN kolme kertaa viikossa? :) myös muut hiit-tunnit saa kertoa, nämä gritit nyt vaan sattuu olemaan suosikkeja

1

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • titi4

Jos liityt M&M Koulukadulle niin pääset myös M&M Kalevantielle, siellä on sunnuntaisin 30min plyo ja torstaisin 30min strength... koulukadulla kans strength, cardiota ei tosin kummassakaan :( Harmittaa itseänikin kun cardiota ja muutenkin grittejä on niin vähän, ei vissiin cardio kuulu ollenkaan m&m valikoimiin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe