Vaimoni 40 v. ihastui varattuun työkaveriinsa ja tapailivat autossa tms. Tätä jatkui kuukausia, epäilin jotain ja kun kysyin suoraan, vaimo kertoi kaiken. Sivusuhde jäi, vaikkakin vaivoin. Vaimo oli ollut ihastunut/rakastunut, mutta varsinaista seksiä ei ollut, lukuunottamatta koskettelua ja suudelmia. Tämä on totta, tiedän sen, en luule.
Olihan se paha, mietiskelyn paikka. Jos kyse olisi ollut siitä, että vaimoa olisi panettanut ja hän olisi tarpeensa vuoksi käynyt vieraissa, niin se olisi ollut helpompi sulattaa ja ymmärtää. Vaikka kuinka mietin, en tiedä mikä meidän suhteessa oli vinossa. Luulin, että olimme onnellisia. Vaimo sanoo edelleen olevan onnellinen juuri minun kanssa. Pää on vähän sekaisin.
Varsinkin naiset, voisitteko kertoa mistä silloin on kyse, kun vaimo näin ihastuu toiseen mieheen liitossa, joka tuntuu onnelliselta?
Miksi vaimo ihastui toiseen mieheen?
22
1500
Vastaukset
- kuuluu ikään
Kai se on sitä ihailluksi ja halutuksi tulemisen tarvetta. Sama vaiva tuntuu iskevän miehiin viimeistään viiskymppisinä. Omalle olemiselle tarvitaan vahvistusta ulkopuolisilta. Ollaan kiinnostuttu siitä, että olisiko vielä "menekkiä" vapailla markkinoilla. Uskoisin, että tuo menee ohi. Pitää vain itse pitää pää kylmänä, eikä lähtee toisen haihatuksiin mukaan. Lopulta se vastapuolikin kiittää sua, että pidit jalat maassa, kun toisella meni vähän liian lujaa.
- beentheredonethat99
Joo, ja muista sitten viiskymppisenä kun suutelet kolmikymppisiä mimmejä, kertoa myös vaimolle ettei ne johtaneet seksiin ja haluat olla rehellinen kun kerrot.
Puolitotuutta pitää omantunnonkin puhtaana.
- Oulu?
Oulussako tapahtui ja mies myös avioliitossa ?
- Argc (AP)
Tapahtui etelässä ja mies myös aviossa. "Kuuluu ikään" on varmaankin oikeassa, koska vaimoni oli ehkä ihastunut siihen, että ulkopuolinen mies oli huomioinut hänet kauniina naisena. Omat kehuni eivät tainneet riittää, koska ne tulkittiin oman edun tavoitteluksi.
- eräs n
Onko vaimo oikeasti valinnut sut vai selittelikö vaan paniikissa tunteista? Mistä olet varma etteivät jatka? Musta tuntuu että heillä olisi ollut seksiä, miehet eivät juuri ole ilman sitä missään suhteessa. Tai en ole kohdannut. Ehkä siinä miehessä oli jotain komeaa, pätevää, siistiä, älykästä, romanssi, erotiikka, muu joka vetosi. Vaimo halusi seikkailuun elämässä? Vai oliko sitten tunne sinuun hiipunut vuosien saatossa? Miten suhdet nyt voi.
- maru.
Ihastuksensa kohteessa on jotain mitä vaimosi tarvitsee, mitä sinulla ei ole. Tai sitten toisessa on jotain ekstraa. Tai vaimosi kaipaa piristystä, jännitystä, seikkailua.
Ehkäpä sinun pitäisi enemmän lirkutella vaimollesi, huomioida häntä enemmän -etenkin rakastajattaren roolissa, ei niinkään vaimon/kumppanin/ystävän. - Arcg ap
Niin, jotankin minussa pitäisi olla, mitä ei ole. Kun vain tietäisi mitä. Lirkuttelu ei kuulosta hyvältä, mutta ehkä rakastajatterena huomioimisessa on ideaa.
- jospa toimisi
Tai sitten ihastuksen kohteessa on jotain jota hän kaipaa itsessään. Jostain parisuhdesivulta tällaisen luin että jos ihminen ihastuu suhteen ulkopuoliseen ihmiseen hän usein tarvitseekin muutosta itsessään siihen suuntaan millainen ihastuksen kohde on. Minulla tämä piti paikkansa koska ihastuin muusikkoon ja haluan tosissani tehdä musiikkia. Jos vaimosi suostuu tarkistelemaan mitkä piirteet saivat ihastumaan ehkä hän silloin voikin muuttaa itseään eikä tarvitse heijastaa muutoksen tarpeitaan toiseen ihmiseen.
- I'm fine
Kyllä voi olla "salasuhteessa" ilman varsinaista seksiä. Ihastuin vieraaseen, koska meillä meni parisuhteessa huonosti, mieheni ei sitä edes huomannut (siinähän se syy), hän ei välittänyt enää yhteisestä kodista, seksi ei tuntunut miltään mieheni kanssa, en tuntenut itseäni kauniiksi, haluttavaksi, naiseksi. OIen aina ollut naisena miesten ihailun kohteena, joten en täysin usko että pelkkä vieraan miehen huomion saaminen olisi ollut syynä siihen että minä häneen niin ihastuin. Uskon hölmösti siihen, että meille kaikille on täällä useampi vastapari, joiden kanssa on käsittämätön kemia, seksuaalinen vetovoima jne. ja kun tällaisen vastaparin tapaa, niin se on menoa. Niin voi käydä minun miehellenikin, enkä minä voi sille yhtään mitään. Rakastan miestäni, asiat ovat paremmin, mutta eivät hyvin. Olen edelleen "ihastunut" tähän ulkopuoliseen mieheen, haluan häntä niin kovin.
Joskus elämä vaan on tällaista. Odotan sitä hetkeä kun kaikki ns. järjestyy.- oikeinlaista kemiaa
lä syyllistä miestäsi siitä, että olet ajautumassa pettämään. Se ei ole hänen syy eikä seuraus mistään. Onhan sullakin omalta osaltasi vastuu teidän liittonne onnellisuudesta. Ei miehesi sentään selvinnäkijä ole jos et suutasi uskalla avata. Eikö niin?
Olen sun kanssa samaa mieltä siitä, että kaikille on täällä useampi vastapari, joiden kanssa kemia ja seksuaalinen vetovoima on vastustamatonta. Jotkut ihmiset vaan kunnioittaa puolisoaan eivätkä mene viettiensä varassa vieraisiin. Kumpaan joukkoon sä kuulut, niihin jotka aidosta haluavat voittaa viettelyksen vai niihin, jotka eivät ajattele muita kuin itseään ja toimivat viettiensä varassa? Veikkaan että jälkimmäiseen.
Mä olin kerran sä. Ja annoin vieteilleni vallan. Syyttelin miestäni juuri samoin kuina sinä, että kun huonosti meni, niin oli oikeus ihastua vieraaseen. Se ei ole totta. Mä tein sen, koska himoitsin vierasta miestä. Omaani kohtaan en tuntenut yksinkertaisesti mitään. Ei ollu mieheni syy, että mä petin. Oma valinta. Josta pitää sitten pystyä seuraukset kantamaan.
- Marjaanax
I´m fine, pitäisikö sinun kuitenkin antaa ihastuksellesi? Näin saisit tietää enemmän hänestä, itsestäsi ja avioliitostasi?
- I'm fine
Joo olen pikkuhiljaa antanut periksi jo ajatukselle. Mutta ei sekään nyt näytä oikein onnistuvan. Helvetin karma! :P
- pahempi toistaan
I'm fine kirjoitti:
Joo olen pikkuhiljaa antanut periksi jo ajatukselle. Mutta ei sekään nyt näytä oikein onnistuvan. Helvetin karma! :P
Taitaa olla ihastuksesikin varattu? Saattaa tulla rumaa jälkeä kahdessa perheessä jos sänkyyn päädytte. Kannattaako? Kun varatuilla on suhde keskenään, niin aika harvoin taitaa se varattu mies perheensä jättää. Varatun naisen mies harvoin antaa anteeksi pettämisen ja ero tulee.
- beentheretoo
Ihmiset ovat erilaisia, mutta kuulostaa ihan sitä, että tässä suhteessa on puhuttu. (myönnetty heti kun kysytty, kuten minäkin aikanani) Silloin sanoisin, että syyt selviävät puhumalla, eivät illassa, eikä kahdessa, voi vaatia ulkopuolistakin apua. Usein ei ole yhtä syytä, vaan pieniä puhumattomia asioita, joista muodostuu painolastia, kunnes jotain tapahtuu..
- Facepalm.
On se kumma kun vaimo pettää, niin suhteessa on jotain vikaa, vaimo ei tunne itseään halutuksi, mies on tehnyt jotain väärin, vaimo kaipaa muutosta elämäänsä tai ainakin itseensä, se ihastuksen kohde eli "kakkosmies" on jotenkin parempi kuin aviopuoliso, vaimoa jopa kehotetaan "kokeilemaan" millaista seksi olisi tuon upean uroksen kanssa...
Kun mies pettää on vaimo viaton rassukka, avioliitto onnellinen, mutta mies paska, "kakkosnainen" nyt ainakin on paska, ruma, tyhmä, huora, lähiölehmä, huonompi kuin vaimo, vei miehen väkisin...
http://media.tumblr.com/60bff63cf38365a6e99e849beadcf3a3/tumblr_mz3t9l6Kcm1s8zzzfo7_500.jpg- Naapuripeliä
Luulen noiden seksiin yllyttäjien olevan juuri kakkosnaisia! Heillä on mielleyhtymä, että kun vaimo kärähtää niin mies vapautuu heille " rehellisemmin".
Olen muutenkin ihmetellyt, kun ns. ykköstyneet puolustavat suhdettaan sillä, että miehen mukaan vaimo petti ensin.
On niitä pettäviä vaimojakin sitten paljon! - Bitter sweet
Naapuripeliä kirjoitti:
Luulen noiden seksiin yllyttäjien olevan juuri kakkosnaisia! Heillä on mielleyhtymä, että kun vaimo kärähtää niin mies vapautuu heille " rehellisemmin".
Olen muutenkin ihmetellyt, kun ns. ykköstyneet puolustavat suhdettaan sillä, että miehen mukaan vaimo petti ensin.
On niitä pettäviä vaimojakin sitten paljon!Ei välttämättä. Sehän on vaan surullista että rakastuu varattuna varattuun. Se vie pohjan tulevaisuudelta yhdessä, koska luottamusta on niin vaikea rakentaa epärehellisyyden päälle.
- I'm fine
Älä nyt viitti. Mä en toivoisin kenellekään yhtä vittumaista tilannetta kuin itselleni on sattunut. Ihan yhtälailla niitä on miehiä jotka kokevat samaa, sitten on myös miehiä niin kuin naisiakin jotka pettävät ihan vaan pettämisen ilosta. Liha on heikko. Tuomitaan tapauskohtaisesti.
- tota noin
I'm fine kirjoitti:
Älä nyt viitti. Mä en toivoisin kenellekään yhtä vittumaista tilannetta kuin itselleni on sattunut. Ihan yhtälailla niitä on miehiä jotka kokevat samaa, sitten on myös miehiä niin kuin naisiakin jotka pettävät ihan vaan pettämisen ilosta. Liha on heikko. Tuomitaan tapauskohtaisesti.
Naiset selittää pettämisensä juuri noin niinkuin facepalm. kertoo. Säkin teet niin. Ihastuit vieraaseen koska teillä meni parisuhteessa huonosti. Niinhän sä kerrot.
- I'm fine
tota noin kirjoitti:
Naiset selittää pettämisensä juuri noin niinkuin facepalm. kertoo. Säkin teet niin. Ihastuit vieraaseen koska teillä meni parisuhteessa huonosti. Niinhän sä kerrot.
Mitä näitä nyt on lukenut, niin ihan yhtälailla täällä on miehiä samaa selittelemässä. Aloittaja kysyi, miksi hänen vaimonsa ihastui toiseen. Emmehän me sitä voi tietää, siksi vastaukset ovat omakohtaisia kokemuksia. Mä näen asian juuri yhtä kauas kuin mun oma katseluvinkkeli antaa kuvan, ihan niin kuin sinäkin tai "facepalm".
En mä oikein toimi, tiedän sen.
- Turkunainen
Hih, semmosta se on ;)
- Arcg (Aloittaja)
I'm Fine, tämä palsta on lähinnä pettämisen tuskaa purkaville. Tällä palstalla pettäjä saa aina vihat päälleen. Sinä olet kuitenkin ketjun fiksuin ihminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392