Ei ainakaan tahtomattaan. Elikkäs ihan oma syy! Heti olisi löytynyt seuraa kaipaava mies viettämään uuttavuotta, jos nainen olisi mitenkään ilmaissut olevansa vastaanottavainen seuralle. Eikä sitä paitsi olisi tarvinnut edes pimpukkaa antaa. Kyllä miehille kelpaa ihan vain naisen seurakin. Ei kannattais naisten olla niin kranttuja, vaan tutustua mieluummin johonkin kivaan mieheen ja katsoa, jos alkaisi tehdä mielikin jossain vaiheessa antaa sitä koloa.
Yksikään nainen ei ollut yksin uudenvuodenaattona
37
282
Vastaukset
- ------------
Monet naiset ovat tänään morkkiksessa, kun on krapula päällä ja tuli annettua kännin takia viehättävän oloiselle miehelle paljaalla. Nyt odotellaan kutinan alkamista ja haetaan kalliita jälkiehkäisypillereitä apteekista.
Toiset olivat fiksumpia ja vaativat kumin käyttöä, mutta heillekin jäi lopulta hyväksikäytetty olo, kun mies ei halunnutkaan muuta kuin pikapillua.- Fakta on näin!
Näinpä. Koloa annetaan kuin viimestä päivää, kun tulee musteella ihonsa peittänyt jyystäri ja ölisee seksijuttuja. Sitten mennään krapulapäivänä itkemään sen hyvän miehen olkapäätä vasten, jolle ei kuitenkaan annettu koloa kun se ei ollut riittävän kiihottava.
- nyfnyfnyf
Yleensä miehet yllättyy kun aamulla pyytää poistua ikiajoiksi. Kuka niitä pikapanoja jaksa kauan katsella.
- Fakta on näin!
Hyi kun olet vastenmielinen hyväksikäyttäjänainen. Tuollainen yliseksuaalisuus naisella on ihan epätervettä. Nymfomaniaksi taidetaan sanoa.
- nyfnyfnyf
Fakta on näin! kirjoitti:
Hyi kun olet vastenmielinen hyväksikäyttäjänainen. Tuollainen yliseksuaalisuus naisella on ihan epätervettä. Nymfomaniaksi taidetaan sanoa.
Kannattaa vaan muista ettei kukaan panojen perään itke, oli se sitten nainen tai mies.
- Naisasialooseri.
nyfnyfnyf kirjoitti:
Kannattaa vaan muista ettei kukaan panojen perään itke, oli se sitten nainen tai mies.
Kyllä YTM kaverini perään ainakin on itketty monta kertaa. Kohteliaana miehenä hän ei ole aamulla kehdannut lutkalle sanoa suoraan, että dumppasin vain mällini saastaiseen reikääsi kun sattui panettamaan,enkä todellakaan aio seurustella kaltaistesi spermaämpäreiden kanssa.
Naiset kuvittelevat heti, että YTM kelpuuttaa suhteeseen, jos kerran kassit tyhjentää. Naiset eivät tajua, että heidän pano MA on huomattavasti korkeampi kuin parisuhde MA - bbbccxxzzzxxx
Naisasialooseri. kirjoitti:
Kyllä YTM kaverini perään ainakin on itketty monta kertaa. Kohteliaana miehenä hän ei ole aamulla kehdannut lutkalle sanoa suoraan, että dumppasin vain mällini saastaiseen reikääsi kun sattui panettamaan,enkä todellakaan aio seurustella kaltaistesi spermaämpäreiden kanssa.
Naiset kuvittelevat heti, että YTM kelpuuttaa suhteeseen, jos kerran kassit tyhjentää. Naiset eivät tajua, että heidän pano MA on huomattavasti korkeampi kuin parisuhde MANo just näinhän se tosiaankin on.
- nyfnyfnyf
Naiset kuvittelevat heti, että YTM kelpuuttaa suhteeseen, jos kerran kassit tyhjentää. Naiset eivät tajua, että heidän pano MA on huomattavasti korkeampi kuin parisuhde MAOn mahdotonta kuvitella mitään, jos vain panoa hakee ta on jollekin vain kertapano. Sun tarinat on niin lasten satuja.
- epäloogista
Naiset kuvittelevat heti, että YTM kelpuuttaa suhteeseen, jos kerran kassit tyhjentää. Naiset eivät tajua, että heidän pano MA on huomattavasti korkeampi kuin parisuhde MAMielenkiintoista, että tuollainen alhainen lutka/spermaruisku on kaverisi, vaikka et spermarännejä siedäkään. :)
- älä huoli
nyfnyfnyf kirjoitti:
On mahdotonta kuvitella mitään, jos vain panoa hakee ta on jollekin vain kertapano. Sun tarinat on niin lasten satuja.
Tuo on ihan mielenvikainen hyypiö. Oikea paikka Niuvassa.
- dsvsdb
OP-naiset joutuikin toden teolla vongata juomisiaan miehiltä, kun ei rahaa saaneet mistään pankin ollessa kumossa. Joutuivat todennäköisesti antamaan seksuaalisia palveluja vastineena. Kun moderni valuutta ei toimi, niin mennään primitiivisempiin konsteihin.
- Kіs-kіsu
Ei kai kellään ole enää vain yksi tili, ainakaan noissa riistäjäpankeissa, kun rahaa voi nostaa tililtä vaikka kaupan kassalta, jos on erään pankin asiakas. Käteistä on muutenkin hyvä olla aina sen verran varalla sukanvarressa että pärjää vaikka viikon.
Kai Sonne voisi tuosta mininovellin pikipäin kirjoittaa. Miten sinkkunaisen uudenvuodenjuhlinta saa kohtalokkaan käänteen. - ätmi
Kіs-kіsu kirjoitti:
Ei kai kellään ole enää vain yksi tili, ainakaan noissa riistäjäpankeissa, kun rahaa voi nostaa tililtä vaikka kaupan kassalta, jos on erään pankin asiakas. Käteistä on muutenkin hyvä olla aina sen verran varalla sukanvarressa että pärjää vaikka viikon.
Kai Sonne voisi tuosta mininovellin pikipäin kirjoittaa. Miten sinkkunaisen uudenvuodenjuhlinta saa kohtalokkaan käänteen.Mikä helvetti on mininovelli?
- Ujo atm 25
Vittu, miksi en eilen älynnyt tuota ja mennyt baariin. Olisi saattanut minullekkin irrota pillua suht halvalla. Taas tuli missattua yksi elämän parhaista tilaisuuksista.
- Fakta on näin!
Oletko nainen?
Jos et, niin ei sitä seuraa sinulle olisi irronnut. Ainakaan mitenkään helpolla.
- Nih!
Tunge kuule "faktas" sinne mihin ei aurinko paista ja lopeta tää palstaelämä, jos elämän realiteetit on noin hukassa.. Meneekö tosiaan kaikki miehet noin typerän olettamuksen taakse, kun jaksatte lallattaa tota naurettavaa lorua kuukaudesta toiseen? Saavat oikein muutaman myötäilystä vettä myllyyn.. Voi ristus notta täälä on kahjoa porukkaa.. Oikeesti.. Ei irtoa säälipisteitä ei.. Hankkikaa elämä, vaikka ilman naista!
- Fakta on näin!
Haluatko tulla omin käsin tunkemaan ne faktat? Tai minä voin tunkea ne sinuun? Molemminpäin kelpaa.
- ??++
Ai naisten ei kannattaisi olla niin kranttuja, vaan pitäisi tutustua johonkin kivaan mieheen. Kiva mies on yhtä suuri harvinaisuus kuin neitsyttyttö bordellissa. Suurin osa miehistä on älyllisesti tai moraaliltaan rajoittuneita. Mies on kyllä luonnon maanantaikappale koko otus.
- 17+10
??++ kirjoitti:
Ai naisten ei kannattaisi olla niin kranttuja, vaan pitäisi tutustua johonkin kivaan mieheen. Kiva mies on yhtä suuri harvinaisuus kuin neitsyttyttö bordellissa. Suurin osa miehistä on älyllisesti tai moraaliltaan rajoittuneita. Mies on kyllä luonnon maanantaikappale koko otus.
"Kiva mies on yhtä suuri harvinaisuus kuin neitsyttyttö bordellissa"
Te ette vain halua nähdä meitä kivoja miehiä. Mielummin demonisoitte meitä kuin huomaisitte että oikeasti kivoja miehiä on olemassa.
Tuleeko teille huono omatunto siitä kun ette voi myöntää että ette halua meitä? Mielummin otatte rentun ja tulette palstalle kirjoittamaan miten kivat ei oikeasti ole kivoja että pystytte oikeuttamaan toimintanne. - Fakta on näin!
??++ kirjoitti:
Moraalinen suoraselkäisyys on miehinen ominaisuus. Valheellinen esittäminen ja lutkailu on naisille tyypillistä.
- ??++
Moraalinen suoraselkäisyys on miehinen ominaisuus. Valheellinen esittäminen ja lutkailu on naisille tyypillistä.
Moraalinen suoraselkäisyys varsinkin kukoistaa tällä palstalla, jossa milloin kenellekin annetaan neuvoja miten parhaiten voisi olla kusipää suhteessaan naisiin. Palstamiesten moraali on tasan kelpaamattomuudesta kiinni. Jos rahkeet riittäisivät huoraisitte ja pettäisitte enemmän kuin Hugh Hefner aikoinaan.
- ätmi on piilolutka
Ätmit eivät oma miehisiä ominaisuuksia joten moraalinen suoraselkäisyys näkyykin heissä erittäin harvoin. Pillut, pinnallisuus, jännämiehet, homot, rah, status ainoat mistä välittävät ja joihin keskittyvät ei mitään havaintoja moraalista.
- Fakta on näin!
??++ kirjoitti:
Moraalinen suoraselkäisyys varsinkin kukoistaa tällä palstalla, jossa milloin kenellekin annetaan neuvoja miten parhaiten voisi olla kusipää suhteessaan naisiin. Palstamiesten moraali on tasan kelpaamattomuudesta kiinni. Jos rahkeet riittäisivät huoraisitte ja pettäisitte enemmän kuin Hugh Hefner aikoinaan.
Minulla on korkeampi moraali kuin itse äititeresalla. Naisten teot huokuvat alhaista lutkailua ihan itseisarvona.
- Ujo atm 25
Ilman naista ei ole elämää.
- infopala
??++ kirjoitti:
Äh, ei noitten apinoitten kanssa kannata kinata. Niillä ei ole normaalia ymmärrystä, koska pillun puute on surkastanut niitten aivot.
- lisää tietoa
17+10 kirjoitti:
"Kiva mies on yhtä suuri harvinaisuus kuin neitsyttyttö bordellissa"
Te ette vain halua nähdä meitä kivoja miehiä. Mielummin demonisoitte meitä kuin huomaisitte että oikeasti kivoja miehiä on olemassa.
Tuleeko teille huono omatunto siitä kun ette voi myöntää että ette halua meitä? Mielummin otatte rentun ja tulette palstalle kirjoittamaan miten kivat ei oikeasti ole kivoja että pystytte oikeuttamaan toimintanne.Miksi naisille pitäisi tulla huono omatunto siitä, että he eivät halua kivoja miehiä? Eihän miehillekään tarvitse tulla huono omatunto siitä, jos eivät halua rinnattomia naisia. Kaikki tämä on evoluution myötä muokkautunutta biologista käyttäytymistä. Nainen haluaa jännäpaskan, koska luolamiesten aikaan jännäpaska osasi puolustaa naista ja lapsia tarpeen tullen. Jännäpaska saattoi myös nyrkittää naistaan, mutta harvemmin kuitenkin lastaan. Ja jokaiselle elolliselle olennolle on jälkeläisen selviytyminen tärkeämpää kuin oman itsen. Ja mies tietenkin haluaa suuret rinnat, niin että jälkeläiselle riittää juotavaa. :)
Koska olemme kaikki eläimiä. Tilanne korjaantuu vasta sitten, kun robotit valtaavan planeetan.
Kaverit lienevät olleet kaikki jossain muualla viettämässä uutta vuotta, joten se seuran hankkiminen olisi siten minulta vaatinut sitä että olisin mennyt tuonne ulos raketinlaukaisuporukoita häiritsemään. Baareilua en harrasta, ja hankalaa se olisikin, kun täältä laitakaupungilta on surkeat bussiyhteydet, eli yli puolen yön jos ilta venähtää keskustassa, niin ei auta muu kuin kävellä kotiin 6 kilsaa.
Mutta joo, ihan tyytyväinen olin kyllä kotioloissakin, sillä en oikein koe jollekin satunnaiselle ja parisuhdemielessä epäkiinnostavalle miehelle juttelua itselleni mitenkään kovin tärkeänä asiana.- rumanainen1
Mä olin yksin uudenvuoden ja joulun ja muutenkin olen aina yksin.
"Yksikään nainen ei ollut yksin uudenvuodenaattona. Ei ainakaan tahtomattaan. Heti olisi löytynyt seuraa kaipaava mies viettämään uuttavuotta, jos nainen olisi mitenkään ilmaissut olevansa vastaanottavainen seuralle."
Eli olisin isossa ruokakaupassa joko alkanut kovaan ääneen kysellä kuka mies haluaisi viettää uudenvuoden aaton kanssani tai olisin kysellyt yksinään olevilta miehiltä saman kysymyksen?Tuon jälkeen en kehtaisi mennä enää ikinä tuohon kauppaan ja uloskin vain pimeään aikaan. Juu, varmaan joku mies olisi lähtenyt - not.
Jep jep. Kuten toisessa ketjussa mainitsin niin olen sitten mies. Näin helposti sitä voi tehdä sukupuolenvaihdoksen ilman leikkausta. Täytyykin ilmoittaa tämä sukupuolenvaihdokseni yhdelle tutulleni.- tuco--
Oon kohtuu varma, ettet ikinä ole yrittänytkään saada miestä.
Siis oikeasti hei..Paljonko tarvitaan mielikuvitusta saadakseen miestä naiselta?
Ei edes lihavuus sitä estä ku jätkät on niin puutteessa. tuco-- kirjoitti:
Oon kohtuu varma, ettet ikinä ole yrittänytkään saada miestä.
Siis oikeasti hei..Paljonko tarvitaan mielikuvitusta saadakseen miestä naiselta?
Ei edes lihavuus sitä estä ku jätkät on niin puutteessa.En varmaan ihan tosissani olekaan, ne lapsuuden ja nuoruuden traumat estävät sen.
Mutta en minä mitään yhden yön juttua halua ikinä, sitä on ihan turha luulla.
Olin nettideitissä muutaman kuukauden pari vuotta sitten mutta se nyt ei todellakaan ole minua varten.
Olen aina itse ryssinyt vähintään alitajuisesti kaikki kiinnostumiset, kerran jopa lopetin ennenaikaisesti työsuhteen, koska häpesin kokemattomuuttani, pidin itseäni liian vanhana aloittamaan seurustelua (hah, olin 29 v.) ja molemminpuolinen "ihastus ensisilmäyksellä" tuntui äärettömän pelottavalta ja sellaiseen pohjautuva mahdollinen suhde tuhoontuomitulta.
Olen nyt päättänyt luopua lopullisesti, totuus on etten pysty seurustelemaan koskaan ja on turhaa kuvitella muuta. Olen myös sen verran "damaged goods" että sabotoisin suhteenkin tahallani jossain vaiheessa.femnerd kirjoitti:
En varmaan ihan tosissani olekaan, ne lapsuuden ja nuoruuden traumat estävät sen.
Mutta en minä mitään yhden yön juttua halua ikinä, sitä on ihan turha luulla.
Olin nettideitissä muutaman kuukauden pari vuotta sitten mutta se nyt ei todellakaan ole minua varten.
Olen aina itse ryssinyt vähintään alitajuisesti kaikki kiinnostumiset, kerran jopa lopetin ennenaikaisesti työsuhteen, koska häpesin kokemattomuuttani, pidin itseäni liian vanhana aloittamaan seurustelua (hah, olin 29 v.) ja molemminpuolinen "ihastus ensisilmäyksellä" tuntui äärettömän pelottavalta ja sellaiseen pohjautuva mahdollinen suhde tuhoontuomitulta.
Olen nyt päättänyt luopua lopullisesti, totuus on etten pysty seurustelemaan koskaan ja on turhaa kuvitella muuta. Olen myös sen verran "damaged goods" että sabotoisin suhteenkin tahallani jossain vaiheessa.Jaa, no se on eri asia sitten, jos ei haluakkaan mitään.
Huomaa kuitenkin, että ensin sanot ettet halua yhdenyönjuttua, etkä seksisuhdetta ja sitten heti perään, että häpeät kokemattomuuttasi ja se myöskin evää kaiken muunkin mahdollisuuden seurusteluun, koska on estoja liikaa....Minäpä sanon sulle ratkaisun.
Etsit esim. iskurista panokaverin ja sitten otat viinaa sen verran et se vitun tyhjänpäiväinen täpinä loppuu ja sitten pyydät tätä jätkää nussimaan niin et tuntuu.
Seuraava etappi on joko vakipano, taikka parisuhde...mennään eteenpäin askel askeleelta. Lopetat sen impeilyn ku se ei sulle onnea ole kerran tuonut, niinku ei kenellekkään muullekkaan varmaan ikinä missään koskaan.
Tässä on sulle avain tulevaisuuteen.
Oot nelkytä vuotta luonu itelles demoneja miehiä kohtaan ja oot alkanu kuvitteleen et ne on totta, vaan nepä ei ole!tuco- kirjoitti:
Jaa, no se on eri asia sitten, jos ei haluakkaan mitään.
Huomaa kuitenkin, että ensin sanot ettet halua yhdenyönjuttua, etkä seksisuhdetta ja sitten heti perään, että häpeät kokemattomuuttasi ja se myöskin evää kaiken muunkin mahdollisuuden seurusteluun, koska on estoja liikaa....Minäpä sanon sulle ratkaisun.
Etsit esim. iskurista panokaverin ja sitten otat viinaa sen verran et se vitun tyhjänpäiväinen täpinä loppuu ja sitten pyydät tätä jätkää nussimaan niin et tuntuu.
Seuraava etappi on joko vakipano, taikka parisuhde...mennään eteenpäin askel askeleelta. Lopetat sen impeilyn ku se ei sulle onnea ole kerran tuonut, niinku ei kenellekkään muullekkaan varmaan ikinä missään koskaan.
Tässä on sulle avain tulevaisuuteen.
Oot nelkytä vuotta luonu itelles demoneja miehiä kohtaan ja oot alkanu kuvitteleen et ne on totta, vaan nepä ei ole!No mutta mitä ihmettä tuollaisella menettelyllä sitten kuitenkaan lopulta itselleen saisi? Tuskinpa pystyisi siitä panemisesta nauttimaan tuntemattoman miehen kanssa vaikka kuinka viinaa vetäisi, ja sen jälkeen jos sattuisikin semmoinen elämänkumppaniehdokas löytymään, niin kiva sille sitten selitellä noita panoseikkailujaan ja yrittää vakuuttaa ettei kuitenkaan normaalisti sellaisia harrastaisi.
Eli tuon toteuttaminen lienee femnerdin kaltaiselle naiselle (niin kuin itsellenikin) aika lailla luonteenvastaista, ja sitä paitsi luultavasti karkoittaisi lopullisesti kaikki sellaiset miehet joista nainen itse ylipäätään voisi olla kiinnostunut.stellaria81 kirjoitti:
No mutta mitä ihmettä tuollaisella menettelyllä sitten kuitenkaan lopulta itselleen saisi? Tuskinpa pystyisi siitä panemisesta nauttimaan tuntemattoman miehen kanssa vaikka kuinka viinaa vetäisi, ja sen jälkeen jos sattuisikin semmoinen elämänkumppaniehdokas löytymään, niin kiva sille sitten selitellä noita panoseikkailujaan ja yrittää vakuuttaa ettei kuitenkaan normaalisti sellaisia harrastaisi.
Eli tuon toteuttaminen lienee femnerdin kaltaiselle naiselle (niin kuin itsellenikin) aika lailla luonteenvastaista, ja sitä paitsi luultavasti karkoittaisi lopullisesti kaikki sellaiset miehet joista nainen itse ylipäätään voisi olla kiinnostunut.No sun tilanteesi on vielä hieman erilainen kuin hänen, koska kumminkin kykenet treffeilläkin käymään ja puhumaan ihmisille.
Lisäks tuo sun ns. kunnollisuus/kokemattomuus lasketaan plussana niiden miesten joukossa, jotka ovat myöskin ikisinkkuja ja vähillä seikkailuilla eläneet.
Femmeredin tilanne on toinen, koska ikää jo yli nelkyt ja perheen perustamisajatkin jo takanapäin. Lisäks henkinentila sellainen, et seurustelu ei vaikuta mahdolliselta....joten olisko jo aika haudata hänen osaltaan nämä prinsessaruusunen fantasiat, jossa mies saapuu valkealla ratsullaan.
Miks hänen pitäis olla neitsyt, ku ei se 50v herrakaan todennäköisesti sitä ole?
Eli hänenä voisi lähteä ihan surutta paukuttelemaan, josko ne estot sieltä lähtis helpottamaan.
Kysehän hänellä ei tarvitsekkaan siinä olla mistään nauttimisesta ensi alkuun, vaan itsensä ajamisesta "tilanteeseen", josta päästään kenties ajan kanssa ja monien uusinta panojen myötä tilanteeseen, jossa voidaan jo nauttiakkin siitä nussimisesta.
Näetkö tässä vieläkään mitään järkeä?
Onko stellaria niin, et sulle kelpaa vain neitsyt mies parisuhteeseen?tuco- kirjoitti:
No sun tilanteesi on vielä hieman erilainen kuin hänen, koska kumminkin kykenet treffeilläkin käymään ja puhumaan ihmisille.
Lisäks tuo sun ns. kunnollisuus/kokemattomuus lasketaan plussana niiden miesten joukossa, jotka ovat myöskin ikisinkkuja ja vähillä seikkailuilla eläneet.
Femmeredin tilanne on toinen, koska ikää jo yli nelkyt ja perheen perustamisajatkin jo takanapäin. Lisäks henkinentila sellainen, et seurustelu ei vaikuta mahdolliselta....joten olisko jo aika haudata hänen osaltaan nämä prinsessaruusunen fantasiat, jossa mies saapuu valkealla ratsullaan.
Miks hänen pitäis olla neitsyt, ku ei se 50v herrakaan todennäköisesti sitä ole?
Eli hänenä voisi lähteä ihan surutta paukuttelemaan, josko ne estot sieltä lähtis helpottamaan.
Kysehän hänellä ei tarvitsekkaan siinä olla mistään nauttimisesta ensi alkuun, vaan itsensä ajamisesta "tilanteeseen", josta päästään kenties ajan kanssa ja monien uusinta panojen myötä tilanteeseen, jossa voidaan jo nauttiakkin siitä nussimisesta.
Näetkö tässä vieläkään mitään järkeä?
Onko stellaria niin, et sulle kelpaa vain neitsyt mies parisuhteeseen?Stellaria vastasi juuri niin kuin itse ajattelin.
Vastaan nyt itse tähän. Vaikka olen stellua vanhempi niin en ikinä voisi tehdä noin kuin sanot, en_ikinä. Enkä nyt itseäni tiedottomaankaan tilaan, mikä olisi ainoa mahdollinen tilanne, että noin voisi käydä, rupea kännäämään vain "päästäkseni eroon" neitsyydestä. En häpeä neitsyyttäni niin kuin nuorempana, en ole hävennyt vuosiin, nyt ajattelen ihan toisin.
Ei ole mitään prinsessaruusus-fantasioita meikäläisellä ja vaikka joskus olikin niin tiesin kyllä, että ovat vain fantasioita niin kuin kaikki fantasiat ovat.
Ei ne estot panemalla lähde kaikkea muuta, takuuvarmasti menisin vielä enemmän lukkoon ja traumatisoituisin yhä lisää.
"Kysehän hänellä ei tarvitsekkaan siinä olla mistään nauttimisesta ensi alkuun...
päästään kenties ajan kanssa ja monien uusinta panojen myötä tilanteeseen, jossa voidaan jo nauttiakkin siitä nussimisesta"
Hyi helvetti ja "kiitos". Eihän siinä mitään nauttimista tietenkään tällaisella hullulla akalla tarvitse olla, pääasiahan tuntuu olevankin äijän kassien tyhjennyksessä. Mitään "nauttimista" tunteettomassa panemisessa ei tuossa tule olemaan koskaan, ainakaan minulle.
"Näetkö tässä vieläkään mitään järkeä?"
En usko, että stellaria näkee tässäkään mitään järkeä. Minä en näe tässä enkä tuossa edellisessä järjen hiventäkään. Ymmärrän, että joku mies näkee mutta harva nainen ei, tämä "nainen" ei ainakaan.
- tiedoksi
Kyllä naisissakin on hylkiöitä, vaikka tosin paljon vähemmän kuin miehissä. Jos nainen on esim. korkeasti koulutettu, ja jotenkin viallinen, esim. jotenkin sairas tai ylipainoinen, ei hän kelpaa kenellekään. Koulutetut miehet saavat aina parempaa, ja kouluttamattomat eivät tietenkään koulutettua naista halua, ainakaan suhteeseen. Ja pelkkää seksiä eivät halua läheskään kaikki naiset.
- 1+1
Miksi kouluttamattomat miehet eivät haluaisi koulutettua naista suhteeseen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172324Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2331972Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071782Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021451Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481346Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu551217Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1791153- 941100
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.149970Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14911