hjälpa till mig!

ebzulululu

Elikkäs tiiän että jotku ei lue kirjakerhoa, JOTEN kysyn nyt tässä.

Meinaan tehdä siolistoanimaation, ja tarttis tietää miltä teikät näyttää. Tai millasia HALUAISITTE olla siinä animaatiossa. Kiitos.

14

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsänvihreät kamppeet, laihempi kuin profiilikuvassa, kaulassa kiikari ja kamera...

• Lyhyet ruskeat hiukset, pitkähkö tummanruskea parta ja viikset, sopusuhtainen kroppa, metsänvihreät vaatteet, kaulassa kiikari ja kamera.

• Minä vaadin päästä mukaan! :O Laita vaikka kuolleena taustalle.

Vaaleat olkapäille ulottuvat hiukset ja sit jotkut perus white girl-ginavaatteet poikamaisella vivahteella. Lempivärini on vaatteiden puolesta valkoinen, musta, harmaa, armeijanvihreä ja tai joku roosa... Muuten taas sellainen metsänvihreä.

Minulla on silmälasit, mutta voit tehdä myös ilman, sillä käytän myös piilareita.

• Hieman nörtihtävä. Hoikahko.

• millaset ne vaatteet on? En oo oikeen päässy jyvälle...

• fnfnfn
        ebzu kirjoitti:

millaset ne vaatteet on? En oo oikeen päässy jyvälle...

Hmmm... No piirrä vaikka sellanen armeijanvihreä takki, mustat farkut ja valkoset converset niin pääset persoonallisen tyylini jäljille.

Ja jos kasvonpiirteitä kaipaat, minulla on siniharmaat silmät, pieni nenä (ei nöpönenä kuitenkaan), pienet/normaalit huulet, korkeat poskipäät, selkeät kulmakarvat, tummat silmänaluset. Vähän aknearpia poskissa, huoh D:

Mutta tuskin kuitenkaan noin tarkkaa työtä teet, jos se kerta on vielä animaatio? :DD

• Kuten kuvassa näkyy xD

Ei, en oikeasti ole Gandalf, mutta haluan silti nähdä itseni Gandalfina siinä animaatiossa.

• pitkät ruskeat hiukset (pitääkö siitä tehdä totuudenmukainen?Jos ei niin pistä siniset hiukset:)) siniset/mustat vaatteet, keskipitkä, normaalipainoinen, kalpea iho, sinivihreät silmät...

• motari

milt näyttää? arvaat jo viikset, mut voit samantien laittaa mulle kaljun, ku ei tuosta uudesvuodest jääny paljoo mitää paitsi jos välttämät haluut mustan rasvaletin. sitte valkone hihaton paskanen paita palaneet merkkifarkut :'( lärvii et varmaa haluis ees nähä, mut sellai jyrkkä sano exä

• Siiliö

Mistä aloittaisin? Oon yli 175 senttinen jätkä. Oon huomattavan laihan näkönen. Paitsi mun jalat on semmoset semi lihaksikkaat. Mulla on todella tumman vihreät silmät. Kärsin jonkin asteisesta aknesta. Hymyilen harvoin ja hymyni näyttää melko ilkeältä. (Mitä leveämmin hymyilen, sen häiriintyneemmän näköistä se on.) Mulla on vaaleat hiukset ja semmonen irokeesi, jota _en_ laita pystyyn.

• Siiliö

Ja käytän harmaata tai mustaa hupparia ja farkuja.

• ooce
        Siiliö kirjoitti:

Ja käytän harmaata tai mustaa hupparia ja farkuja.

Öh äh... tunnistus mahd. mutta nii... sinivioletit hiukset. Vihriät silmät..lyhyt...isot tissit... ööö... hieman poikamaiset kasvot... ööööhm.. jaaa ah... siinä jottai...

ocetherunq

• Mustat vaatteet. Huppu päässä.

• Meinasin muuten aluksi jättää lukematta, sillä otsikko oli kirjoitettu hullujenkielellä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2387
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      94
      1523
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1248
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      949
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      852
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      851
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      18
      831
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      830
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      785
    Aihe