Suoraan sanon et oon 13v.
Ja ny tilanne on sellanen et katoin painodeksin netisstä ja mulla on lievää lihavuutta. Ja siis puhun ny laihdutuksesta.
Ja toivon et kukaan ei tulis ny ekana kirjottaa et oon liian nuori, ja hei, kyllä mä sen tajuun et saatan olla liianki nuori laihduttamaan, mut mä ny tarviin vähä neuvoo.
Oisko kellää tiedos mitään nettisivui/tai joitain liikkeitä mitä vois päivittäin tehdä?
Haluisin jenkkakahvat pois, ja reisiä vähän pienemmiksi.
Joo ja sanon viel, et tajuun jos joku ei anna mulle mtn vinkkei sen takii koska oon aikalailla nuori, mut en voi mtn et synnyin 2001 luvul, joten :P
Laihdutus :P
1
169
Vastaukset
Jos murrosikä ei ole vielä ohi, niin pieni lapsenpyöreys kuuluu vielä asiaan. Jos se on, niin kroppa alkaa sitten pikku hiljaa aikustumaan.
Helpoin tapa muokata omaa kroppaa on keskittyä ryhtiin, ja ryhdillä en tarkoita mitään "vatsa sisään, rinta ulos" jäkitystä, vaan hyvää suoraa kävelemis-, seisomis- ja koululaisille erityisesti istumisryhtiä. Tämä lähtee lantionpohjasta, eli pikkuisen pitää lantiota (ei vatsaa) jännitettynä, siten että selkä ojentuu. Jos kroppa on lysähtänyt siihen lantion päälle, niin pakostakin keskivartalo vähän pursuu. Korjaantuu jännittämällä vähän lantiota, ja kääntämällä lantiota siten, että maha on lantion päällä eikä sen edessä.
Helppo ja ihmiselle luonnollinen harjoitusmuoto ryhtiä ylläpitävien ns. syvien vatsalihasten kehittämiseen on käveleminen. Tämä on sikäli mukava, että jos kengät eivät ole erityisen räjähtäneet, ja vaatetus on kunnossa, niin käveleminen ei ole kovinkaan pahaa välineurheilua. Lisäksi viileillä ja kylmillä ilmoilla kannattaa pukeutua kunnolla. Nykyään ei kai enää onneksi ole muotia kulkea lyhyessä ja tiukassa paidassa kelillä kuin kelillä, mutta rasvahan se on kehon oma eriste. Jos vyötärölle pääsee kylmää, niin turvarengas tulee taatusti.
Oman painon hallinnasta kannattaa keskustella koulun terveydenhoitajan kanssa. Ruokavaliopuolella helpoin on nauttia kohtuudella karkkia (tai muuta ei-ruokaa) ja virvoitusjuomia (ei joka päivä - itse juon limsaa hyvin harvoin, joskin karkkia eli omassa tapauksessani tummaa suklaata tulee syötyä vähän turhan usein) ja muuten syödä hyvää perusruokaa. Nykyisistä kouluruuista minulla ei ole mitään käsitystä, ainoa mikä minulta jäi aikanaan alas menemättä oli se kerta vuoteen tarjottu pinaattikeitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1452831- 2312137
- 482010
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2061927Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261700Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1441537Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä811443- 1221168
Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve271088Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3131039