Laihdutus :P

vinkkejätännepäi

Suoraan sanon et oon 13v.

Ja ny tilanne on sellanen et katoin painodeksin netisstä ja mulla on lievää lihavuutta. Ja siis puhun ny laihdutuksesta.

Ja toivon et kukaan ei tulis ny ekana kirjottaa et oon liian nuori, ja hei, kyllä mä sen tajuun et saatan olla liianki nuori laihduttamaan, mut mä ny tarviin vähä neuvoo.

Oisko kellää tiedos mitään nettisivui/tai joitain liikkeitä mitä vois päivittäin tehdä?
Haluisin jenkkakahvat pois, ja reisiä vähän pienemmiksi.

Joo ja sanon viel, et tajuun jos joku ei anna mulle mtn vinkkei sen takii koska oon aikalailla nuori, mut en voi mtn et synnyin 2001 luvul, joten :P

1

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos murrosikä ei ole vielä ohi, niin pieni lapsenpyöreys kuuluu vielä asiaan. Jos se on, niin kroppa alkaa sitten pikku hiljaa aikustumaan.

Helpoin tapa muokata omaa kroppaa on keskittyä ryhtiin, ja ryhdillä en tarkoita mitään "vatsa sisään, rinta ulos" jäkitystä, vaan hyvää suoraa kävelemis-, seisomis- ja koululaisille erityisesti istumisryhtiä. Tämä lähtee lantionpohjasta, eli pikkuisen pitää lantiota (ei vatsaa) jännitettynä, siten että selkä ojentuu. Jos kroppa on lysähtänyt siihen lantion päälle, niin pakostakin keskivartalo vähän pursuu. Korjaantuu jännittämällä vähän lantiota, ja kääntämällä lantiota siten, että maha on lantion päällä eikä sen edessä.

Helppo ja ihmiselle luonnollinen harjoitusmuoto ryhtiä ylläpitävien ns. syvien vatsalihasten kehittämiseen on käveleminen. Tämä on sikäli mukava, että jos kengät eivät ole erityisen räjähtäneet, ja vaatetus on kunnossa, niin käveleminen ei ole kovinkaan pahaa välineurheilua. Lisäksi viileillä ja kylmillä ilmoilla kannattaa pukeutua kunnolla. Nykyään ei kai enää onneksi ole muotia kulkea lyhyessä ja tiukassa paidassa kelillä kuin kelillä, mutta rasvahan se on kehon oma eriste. Jos vyötärölle pääsee kylmää, niin turvarengas tulee taatusti.

Oman painon hallinnasta kannattaa keskustella koulun terveydenhoitajan kanssa. Ruokavaliopuolella helpoin on nauttia kohtuudella karkkia (tai muuta ei-ruokaa) ja virvoitusjuomia (ei joka päivä - itse juon limsaa hyvin harvoin, joskin karkkia eli omassa tapauksessani tummaa suklaata tulee syötyä vähän turhan usein) ja muuten syödä hyvää perusruokaa. Nykyisistä kouluruuista minulla ei ole mitään käsitystä, ainoa mikä minulta jäi aikanaan alas menemättä oli se kerta vuoteen tarjottu pinaattikeitto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11165
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      47
      2545
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2236
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1761
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1654
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1246
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1046
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      100
      986
    Aihe