Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

McFly

teenie-05

Hei!

Eli löytyykö muita fanittajia? Oon tosi hulluna heihin, levyä oon melkein puhki kuunnellu. Jos joku on edes kuullut heistä, niin kirjoittakaa!!

Ja siis puhun tästä brittiläisestä pop-bändistä, en siitä amerikkalaisesta... :)

15

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blink

      oon kuullu... joku kaks kappaletta

    • hypnotised

      Joo, oon kans ihan hulluna niihin! Niiden musa on niin parasta. Ja ne on niin söpöjä.

      • teenie-05

        Ihanaa, että löytyy joku muukin fanittaja. Alkaa olee aika mälsää kun aina alkaa kamuille selittää niistä ja ne ei sit ikinä tajuu mitään.. Tällä hetkellä mun lemppari on se Beatlesin coveri "She Loves You". Oon kuunnellu myös sitä alkuperäistä, mut jotenkin se McFlyn versio on aivan ihana!! Miten kauan oot muuten ollu ihan "fani"? Mä kuulin niistä ekan kerran joskus loppukeväästä ja joskus loka-marraskuun vaihteessa alkoi kunnon fanitus...


      • hypnotised
        teenie-05 kirjoitti:

        Ihanaa, että löytyy joku muukin fanittaja. Alkaa olee aika mälsää kun aina alkaa kamuille selittää niistä ja ne ei sit ikinä tajuu mitään.. Tällä hetkellä mun lemppari on se Beatlesin coveri "She Loves You". Oon kuunnellu myös sitä alkuperäistä, mut jotenkin se McFlyn versio on aivan ihana!! Miten kauan oot muuten ollu ihan "fani"? Mä kuulin niistä ekan kerran joskus loppukeväästä ja joskus loka-marraskuun vaihteessa alkoi kunnon fanitus...

        Joo mul on sama juttu, kamut ei tiiä niistä mitään eikä niitä edes kiinosta. Mä en ookaan kuullu tota biisii, onks se joku ihan uus?
        Mä aloin fanittaa niitä joskus elokuussa, melkeen heti ku tulin Englannista. En vaan siel Englannnissa viel ollu kuullu niiden musaa, joten en osannu ostaa niiden levyy :(
        Jos muuten haluut enemmänki jutella ni täs on mun mailiosote: [email protected]


    • Amppi

      Joo, McFly on paras! Paras biisi niiden cd:ltä on Five colours in her hair tai Not alone

    • Blueberry

      McFly on paras! Ne on ihan huippuja ja niillä on huippuu musaa! Kannattaa fanittaa niitä

    • samwise-fani

      mä rakastan mcfly:tä :)

      • <3

        joo sä oot oikeessa dougie on paras.mähaluun sairaasti englantii.muuten tiietsä sen kotiosotteen jos kiinnostaa ni se on www.dougiepoynter.net käy ihmees kattoo.mua ärsyttää ku kaverit et tajuu miten ihnna bändi se on ja miten söpö dougie on.


      • Nimeton

        Mistä McFly:n levyä voisi ostaa tai tilata kun en löydä sitä mistään mahtaako edes tullut vielä Suomeen...


    • mcfly fani

      nä fanitan myös sairaasti bändiä mcfly.se ihana bändi.en löydä mistää niitten levyy,en edes venäjältä.kuka on sun mielest söpöin niist?mun mielest DOUGIE

      • minnu

        McFly on parasta, nyt ja aina ja iankaikkisesti :)


    • Lan

      Elikkä tietäiskö joku kiltti ihminen saako sitä jostain Suomea päin vai pitääkö tilata Engalnnista saakka tai netistä?

      • iiriz.

        Minä sain oman Room on the 3rd floorin ihan Suomesta, ariman.fi:stä. Mutta Wonderlandiä en sitten ole löytänyt mistään. Kävin Oulussa sieltä Free Recordsista ja jostain toisesta kysymässä, ja he sanoivat että voisivat kyllä tilata minulle, mutta se maksaisi jotain tyyliin 50 € :E

        Suosittelen, että vaikka juuri kaikkea huuto.net:tiä, jos ei ole pakko ihan upouutta saada.

        Ja jos joku ei ole maininnut, cdon.com:ista saa Just My luckia, jossa on kappaleita Wonderlandiltä ja Room on the 3rd floorista.


    • Meowi

      PLYMPLUM!

    • nettaaa

      tottakaih löytyy! ;) vaanku ei oo niin suosittu Suomessa, varmaan jonkin ajan päästä tulee olemaan... ;) Ja kuulin McFLYsta vasta tänä kesänä, tainoh oon kuullu siitä sillon ku se oli tekemässä musiikki videota Painajainen Museossa -elokuvaan :) Nyt "virallisesti" fanitan sitä ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe