Hei!
Eli löytyykö muita fanittajia? Oon tosi hulluna heihin, levyä oon melkein puhki kuunnellu. Jos joku on edes kuullut heistä, niin kirjoittakaa!!
Ja siis puhun tästä brittiläisestä pop-bändistä, en siitä amerikkalaisesta... :)
McFly
15
1185
Vastaukset
- blink
oon kuullu... joku kaks kappaletta
- hypnotised
Joo, oon kans ihan hulluna niihin! Niiden musa on niin parasta. Ja ne on niin söpöjä.
- teenie-05
Ihanaa, että löytyy joku muukin fanittaja. Alkaa olee aika mälsää kun aina alkaa kamuille selittää niistä ja ne ei sit ikinä tajuu mitään.. Tällä hetkellä mun lemppari on se Beatlesin coveri "She Loves You". Oon kuunnellu myös sitä alkuperäistä, mut jotenkin se McFlyn versio on aivan ihana!! Miten kauan oot muuten ollu ihan "fani"? Mä kuulin niistä ekan kerran joskus loppukeväästä ja joskus loka-marraskuun vaihteessa alkoi kunnon fanitus...
- hypnotised
teenie-05 kirjoitti:
Ihanaa, että löytyy joku muukin fanittaja. Alkaa olee aika mälsää kun aina alkaa kamuille selittää niistä ja ne ei sit ikinä tajuu mitään.. Tällä hetkellä mun lemppari on se Beatlesin coveri "She Loves You". Oon kuunnellu myös sitä alkuperäistä, mut jotenkin se McFlyn versio on aivan ihana!! Miten kauan oot muuten ollu ihan "fani"? Mä kuulin niistä ekan kerran joskus loppukeväästä ja joskus loka-marraskuun vaihteessa alkoi kunnon fanitus...
Joo mul on sama juttu, kamut ei tiiä niistä mitään eikä niitä edes kiinosta. Mä en ookaan kuullu tota biisii, onks se joku ihan uus?
Mä aloin fanittaa niitä joskus elokuussa, melkeen heti ku tulin Englannista. En vaan siel Englannnissa viel ollu kuullu niiden musaa, joten en osannu ostaa niiden levyy :(
Jos muuten haluut enemmänki jutella ni täs on mun mailiosote: [email protected]
- Amppi
Joo, McFly on paras! Paras biisi niiden cd:ltä on Five colours in her hair tai Not alone
- Blueberry
McFly on paras! Ne on ihan huippuja ja niillä on huippuu musaa! Kannattaa fanittaa niitä
- samwise-fani
mä rakastan mcfly:tä :)
- <3
joo sä oot oikeessa dougie on paras.mähaluun sairaasti englantii.muuten tiietsä sen kotiosotteen jos kiinnostaa ni se on www.dougiepoynter.net käy ihmees kattoo.mua ärsyttää ku kaverit et tajuu miten ihnna bändi se on ja miten söpö dougie on.
- Nimeton
Mistä McFly:n levyä voisi ostaa tai tilata kun en löydä sitä mistään mahtaako edes tullut vielä Suomeen...
- mcfly fani
nä fanitan myös sairaasti bändiä mcfly.se ihana bändi.en löydä mistää niitten levyy,en edes venäjältä.kuka on sun mielest söpöin niist?mun mielest DOUGIE
- minnu
McFly on parasta, nyt ja aina ja iankaikkisesti :)
- Lan
Elikkä tietäiskö joku kiltti ihminen saako sitä jostain Suomea päin vai pitääkö tilata Engalnnista saakka tai netistä?
- iiriz.
Minä sain oman Room on the 3rd floorin ihan Suomesta, ariman.fi:stä. Mutta Wonderlandiä en sitten ole löytänyt mistään. Kävin Oulussa sieltä Free Recordsista ja jostain toisesta kysymässä, ja he sanoivat että voisivat kyllä tilata minulle, mutta se maksaisi jotain tyyliin 50 € :E
Suosittelen, että vaikka juuri kaikkea huuto.net:tiä, jos ei ole pakko ihan upouutta saada.
Ja jos joku ei ole maininnut, cdon.com:ista saa Just My luckia, jossa on kappaleita Wonderlandiltä ja Room on the 3rd floorista.
- Meowi
PLYMPLUM!
- nettaaa
tottakaih löytyy! ;) vaanku ei oo niin suosittu Suomessa, varmaan jonkin ajan päästä tulee olemaan... ;) Ja kuulin McFLYsta vasta tänä kesänä, tainoh oon kuullu siitä sillon ku se oli tekemässä musiikki videota Painajainen Museossa -elokuvaan :) Nyt "virallisesti" fanitan sitä ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768