Vaimo epäilee homoksi

Heteromies

Sanokaahan naiset eritoten, mitä tehdä? Vaimoni on nimittäin saanut päähänsä, että ole piilohomo tai ainakin bi. Hän aina sopivan tilaisuuden tullen vihjaa julkisestikin kuvittelemastaan taipumuksesta. Homoa on jos ostan vaalenpunaisen hammasharjan, laitan päälle kirkaanvärisen paidan, kulmakarvoihin väriä, kiinnostun baletista, juon likööriä jne. Homoa oli tasa-arvoisen avioliittolain kannattaminenkin, tietysti.

Homma lähti lopullisesti lapasesta, kun vaimo löysi kännykästäni kuvan omasta paljaasta perseestäni. Joo, olin todella ottanut kuvia ahteristani, koska halusin nähdä mille se näyttää kuvassa. Mutta vaimo vihjaili, että kuvalla on jotain muita tarkoituksia.

Olenko sitten bi? Noh, en ole. Voi olla, että runkatessa on jotain pervoja ajatuksia, mutta kelläpä ei olisi? Mutta että pussailisin miestä tai sen karvapersettä - no way!

Mutta se vaimo ... epäilee ja epäilee, sanoin mitä tahansa. Mitä tehdä?

8

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homo-Arska

      Sama täällä- otti suihin eilen ja väitti että klunsiini maistuu paskalle! Selitin että en minä homo ole vaan uitin meisseliä naapurin Mirkun B-rapussa.. Ei uskonut ja pitää mua nyt homona!

    • 656565

      Kerro ainakin, että se loukkaa sinua. Siitä voisi aloittaa.

    • Uaaah

      "Tykkään pinkeistä asioista, käytän kajalia, pidän baletista ja mulla on pepun kuvia puhelimessa. Vaimo epäilee homoksi. Miten tämä on mahdollista.....?"

    • 16 + 12

      Oletko antanut vaimolle tarpeeksi seksiä? Jos et, niin nainen ei halua ajatella että hänessä tai hänen viehättävyydessään olisi mitään vikaa ja tällöin joskus turvautuu homotteluun.

    • Homo sapiens

      Kyllä nyt käryää! Ja " pervot ajatuksesi " koskee mitä ? Miellyttikö pakara-
      kuvasi, vai kaipaavatko kohotusta ? Mielestäni et ole homo vaan hieman
      naismainen mies.

    • satulaseksiä

      Jos ukko säännöllisesti seikkailee äijä kavereiden kanssa pitkiinsä niin onhan se homo

    • Seksiä

      Vaimosi todennäköisesti on tyytymätön seksielämäänne. Sitä ei ole ollenkaan tai sitä on auttamattomasti liian vähän eikä se laadullisesti vastaa odotuksia. Silloin kyllä väistämättä tulee mieleen että jos mies on kuitenkin homo.

      Vaalean punaiset jutut on nyt ihan nykypäivä ja muotiakin miehillä, meikkaus voi tuntua oudommalta ja yhdistyessään seksittömyyteen johtopäätös homoudesta voi hiipiä mieleen.

    • Puhu himot

      Seksuaalinen tasa-arvoisuus taitaa oilla edennyt jo heterosyrjintään. Kaikkien pitäisi ja kaikkien kuvitellaan olevan homoja. Heteromiehiä syrjitään, näköjään jopa omassa makuuhuoneessa.

      Neuvo makkariin:muistakaa mainita ja usein, millainen värkki ja kroppa teitä himottaa.
      Neuvo keittiöön: muistakaa mainita, millainen värkki on hyvin vastenmielinen näky, jos se tulee vastaan ilman housuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe