terien vaihto luistimiin

Ale

Pääsi halkeamaan luistimista terän muoviosa. Kenkäosa on vielä hyvässä kunnossa, joten uusia luistimia ei viitsisi ostaa. Tiedättekö yhtään paljon maksaa terän vaihto vanhaan luistimen kenkään? Ja tehdäänkö tollaisia toimenpiteitä esim. ihan perus urheilukaupoissa?

7

7813

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luistaa

      Kyllä urheiluliikkeet vaihtaa. Terä maksaa jotain ja työ siihen päälle jotain muuta. En muista hintaa, mutta selviää kysymällä.

    • Matti

      Monilla jäähalleilla on luistinten huoltoon erikoistuneita yrittäjiä. Heiltä saat niin uudet niitit, terät asennuksineen ja teroitukset. Jos hallilla ei ole yrittäjää, siellä toimivat luisteluseurat kyllä tietävät mistä hänet löytää.

      Useimmat ueheilukaupat vain myyvät uutta tavaraa.

    • Nimetön

      Mulle kävi myös niin että terä meni rikki muoviosasta. Kiinnostaisi tietää mitä sellaisen korjaaminen maksaa???

    • Anonyymi

      Onnistuukohan vaihto ihan vanhoihin "halpis" luistimiinkin? Meni vanhoista...olikohan ne Canadien merkkiset, muovit halki. Ostin jo Bauerin melko kalliit mutta ne on ihan paskat jalassa ja olen paljon hitaampi luistelija tuollaiset laskettelumonomaiset jöykät paskat jalassa.

      • Anonyymi

        En tiedä kannattaako menettää mielensä malttia luistimien terien takia. Se ei ole tärkein asia elämässä vaikka luistelu hauskaa onkin. Tärkeintä on kuitenkin että teet parannuksen ja uskot Herraan Jeesukseen syntien anteeksi saamiseksi ja jotta saisit iankaikkisen Elämän, joka alkaa jo täällä maan päällä ottaessasi vastaan Jeesuksen.

        "Jumalalla on paljon hyvää annettavana. Siksi Hän johdatti sinut tälle sivustolle, armahtavaan ilmapiiriin.
        Jeesus ansaitsi sijaisuhrillaan meille moninaiset siunauksen rikkaudet. Hän odottaa voidakseen auttaa sinut sisälle kaikkeen hyvään ja oikeaan.
        Jeesus on Ainoa Pelastaja ja syntien anteeksi antaja! Uskonnot, kirkot yms. ideologiat eivät voi pelastaa ihmistä.
        Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä. ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman.” Apt. 4:12."

        https://jeesus-on-herra.com/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kannattaako menettää mielensä malttia luistimien terien takia. Se ei ole tärkein asia elämässä vaikka luistelu hauskaa onkin. Tärkeintä on kuitenkin että teet parannuksen ja uskot Herraan Jeesukseen syntien anteeksi saamiseksi ja jotta saisit iankaikkisen Elämän, joka alkaa jo täällä maan päällä ottaessasi vastaan Jeesuksen.

        "Jumalalla on paljon hyvää annettavana. Siksi Hän johdatti sinut tälle sivustolle, armahtavaan ilmapiiriin.
        Jeesus ansaitsi sijaisuhrillaan meille moninaiset siunauksen rikkaudet. Hän odottaa voidakseen auttaa sinut sisälle kaikkeen hyvään ja oikeaan.
        Jeesus on Ainoa Pelastaja ja syntien anteeksi antaja! Uskonnot, kirkot yms. ideologiat eivät voi pelastaa ihmistä.
        Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä. ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman.” Apt. 4:12."

        https://jeesus-on-herra.com/

        Mites tuo liittyy luistimiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kannattaako menettää mielensä malttia luistimien terien takia. Se ei ole tärkein asia elämässä vaikka luistelu hauskaa onkin. Tärkeintä on kuitenkin että teet parannuksen ja uskot Herraan Jeesukseen syntien anteeksi saamiseksi ja jotta saisit iankaikkisen Elämän, joka alkaa jo täällä maan päällä ottaessasi vastaan Jeesuksen.

        "Jumalalla on paljon hyvää annettavana. Siksi Hän johdatti sinut tälle sivustolle, armahtavaan ilmapiiriin.
        Jeesus ansaitsi sijaisuhrillaan meille moninaiset siunauksen rikkaudet. Hän odottaa voidakseen auttaa sinut sisälle kaikkeen hyvään ja oikeaan.
        Jeesus on Ainoa Pelastaja ja syntien anteeksi antaja! Uskonnot, kirkot yms. ideologiat eivät voi pelastaa ihmistä.
        Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä. ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman.” Apt. 4:12."

        https://jeesus-on-herra.com/

        Nyt taidat olla vika sivuilla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe