Jazuli

runontaja off

on kertonut palstalaislle että hän on saanut lapsen.

Onko hänen kestettävä myös kritiikkiä kun aiheesta puhutaan vai onko kaiken palautteen oltava vain positiivista?

25

82

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulla on kyllä todella vääristynyt käsitys sanasta kritiikki. Ja mitäköhän kritiikkiä voisi ylipäätään antaa siitä, että joku on saanut lapsen?

      • runontaja off

        Esimerkiksi sellaista kritiikkiä, että onko hyvä asia hakea huomiota lapsen avulla.

        Toinen esimerkki:

        Onkohan Jazulin lapsi edes todellisuutta...


      • no, runontajahan

        on aina tollanen...


      • Jee Jee
        runontaja off kirjoitti:

        Esimerkiksi sellaista kritiikkiä, että onko hyvä asia hakea huomiota lapsen avulla.

        Toinen esimerkki:

        Onkohan Jazulin lapsi edes todellisuutta...

        Ahaa, meinaat virtuaalivauvaa?


      • runontaja off
        Jee Jee kirjoitti:

        Ahaa, meinaat virtuaalivauvaa?

        Aivan ja eihän se olisi ensimmäinen kerta kun täällä esiintyisi henkilöitä joita ei ole olemassa.


      • Jee jee
        runontaja off kirjoitti:

        Aivan ja eihän se olisi ensimmäinen kerta kun täällä esiintyisi henkilöitä joita ei ole olemassa.

        Aivan totta ja tässä kaksi hyvää esimerkkiä:

        elsiakettu : dazu

        tosi.typy : Ratikkakuski


      • exmex
        runontaja off kirjoitti:

        Esimerkiksi sellaista kritiikkiä, että onko hyvä asia hakea huomiota lapsen avulla.

        Toinen esimerkki:

        Onkohan Jazulin lapsi edes todellisuutta...

        Huolehtisit vain omasta kyseenalaisesta tavastasi hakea huomiota. Olet kipeä ihminen kaikesta päätellen.


      • yb offina

        Olen loukkaantunut tuosta kommentista ja vaadin anteeksi pyyntöä.


    • Hetken mietin kärkästä kommenttia, kunnes huomasin ketjukirjoittajan olevan täysin off

    • Ja mitä sitten? Mulle on aivan yks sama mitä mieltä olet mistäkin asiasta, ei liikuta itään ei länteen. Olet sellainen ihminen johon en irl ottaisi mitään kontaktia ts. jäisit täysin huomiotta. Trollille tiedoksi.

      Mutta noin muuten ihmettelen ihmisen psyykeä joka pilkkaa jonkun omaisia tai lapsia, siksi ettei tykkää jostakin ihmisestä. Mitä pahaa ne omaiset tai lapset ovat tehneet? Toisaalta tajuan, että toiset on vaan niin tyhmiä ettei ne näe omien toimiensa olevan tyhmyyden huipentumia näissä asioissa. Huudellaan mitä sylki suuhun tuo yhtään ajattelematta onko siinä mitään järkeä tai edes minkään hyvän maun rajoissa olevaa. Mutta sellaisilla ihmisillä on ongelmia muuallakin elämän osaaluiella, ei vain suunsa ja sanomisiensa hallinnassa.

    • Jee Jee

      Mul tuli tulenpalavan kiukkuinen puhelu aamupäivällä!
      En ymmärtänyt ensin sen syytä mutt nyt.....

      runontaja off:
      "Aivan ja eihän se olisi ensimmäinen kerta kun täällä esiintyisi henkilöitä joita ei ole olemassa."

      Ja lisäksi täällä esiintyy joku toinen; trollaten esim.
      mun käyttämällä nikkellä.
      Tässäkin keskustelussa ollut mukana jo kahdesti mun nikkelläni.

      Tämä kyseinen trolli tekee yleensä;
      ilkeitä, solvaavia tai muuten loukkaavia aloituksia!
      Mä ymmärrän letkautukset jotka saattavat olla hyvinkin hauskoja; tilannekomiikaa tavallaan.

      Ymmärrän pienet näpäyksetkin...
      olen niitä saanut ja itsekin jakanut.
      Mutt nyt täällä on ollut (kuulemma) aloitus mun nikkelläni taas. .....Vammaisesta lapsesta. ??
      (mulle kerrottiin vihaisena)

      En löytänyt muuta kuin tämän keskustelun johon minutkin on liitetty, mut en mä ainakaan tässä ole aloittajana.
      Enkä tee solvauksen kaltaisia aloituksia kenestäkään palstalaisesta, en edes siitä trollista!!

      Poikkeuksena mulla on poliitikot.
      He saavat sen verran korkeat palkkiot tekemättömästä työstä, et saavat kestää suoraa arvostelua
      saamansa korvauksen edestä!

      Tuskin runontajakaan tehnyt aloitusta,
      koska nikkenä "runontaja off"!!

      • Jollain tavalla tuo aloittaja osaa kiertää eston, mikä estää jo käytetyn nimimerkin käytön. Tuo sama trolli kiertää myös sinun nimimerkkisi Jee Jee. Kuten olet huomannut.

        Joskus kirjoitan runontaja off, en kuitenkaan ketään mollaten tai toisen yksityiselämään puuttuen, ellei mielipidettä kysytä.


      • ................

        Kyllä kaikki erottavat tämän aloituksen ja runontaja offin aloitukset palstan vaki-feikin aloitukseksi. Siksi tähän ei edes jakseta kommentoida. Miksi ruokkia feikin trollausta.


    • Trollien kiusaamistoiminnan pohja on koittaa miettiä miten eniten saisi satutettua tai osuttua arkaan paikkaan. Joten lapset, sairaudet ja muut henkilökohtaiset asiat sopivat hyvin. Samalla, kun noihin typeryyksiin reagoidaan, tulee krooninen huomionkipeyskin tyydytettyä. Se trolleilta irl puuttuu, huomio. Kyllä he sen tietää, ettei kukaan asiallisesti trollauksista välitä, mutta saavatpahan huomiota sen verran, että ihmiset miettii miksi joku viittii kirjottaa mokomaa sontaa.

      Parasta olis kertakaikkisesti olla huomioimatta mitenkään. Kukaan ei, asialliset eikä trollit itse, luule, että tällaset aloitukset olis exmexin, Runontajan, Jee Jeen tms. normaalin kirjoittajan tekemiä. Kunhan mökeltävät, jos vaikka joku jotain sanois. Sama mitä, mutta jotain. Se on sitten trollin "voitto."

      • No näin juuri se menee. Kyllä nämä tyypit tunnetaan, siksi niiden mutinat ei haavaa tee. Pelkästään vahvistaa sitä käsitystä trollista ja hänen ongelmistaan. Ilkeily on sen reppanan ainoa ilo. Sääliksi enemmän käy, kuin mitään muuta että niin on huonosti jonkun asiat. Mutta nyt tarttee lopetella taas nämä pulinat ja ryhtyä muihin puuhiin.


    • ------

      Miksi kukaan ei ala luotsiksi? Onko täällä koskaan ollut luotsia?

      • runontaja off

        On ollut, ennen minun palstalle tuloa ja vaihtoi jonkun toisen palstan luotsiksi. Silloin käytettiin "seriffi".


      • runontaja off kirjoitti:

        On ollut, ennen minun palstalle tuloa ja vaihtoi jonkun toisen palstan luotsiksi. Silloin käytettiin "seriffi".

        Kyllä täällä varmasti on luotsi.

        Luotsi itse taitaa vaan olla se trolli!

        Tästä on selviä merkkejä näkyvissä, esimerkiksi se kun asiallisia viestejä toisinaan katoaa melkein heti kun ne ovat ilmestyneet.

        Samainen luotsi pitänee silmällä muutamaa muutakin palstaa terveyskeskusteluissa.


    • ..............

      on sinä.

    • pelastuksestahuolehtiva

      Jazuli erosi kirkosta. On ateisti kuten lienee lapsensakin. Mitä meille kristityille merkkaa kadotusten lapset.

      • hospotipomiloi-keskenäs

        Mene sinä vätys jauhamaan tekopyhää hevonpaskaa jonnekkin muualle.

        Siellä ne tyhjät tynnyrit taas kolisee eniten.


      • siinäpahamissämainitaan

        Koskaan edes kuulunut kirkkoon. Perheeni ei ole uskonnollinen.


      • Voi ziisus sun kanssas, pidä viattomat lapset kaukana palsta- ym sekoiluista. kaikenlaisia irvokkaita tekopyhiä molottajia täällä pyörii.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe