Mitä mieltä olette, sopiiko miehille pitkät hiukset?
http://www.iltalehti.fi/hiukset/2014123018962859_ht.shtml
Lyhyet hiukset ovat miehekkäämmät, mutta kyllä miehille käy vähän pidempikin malli. Kunhan ei nyt ihan vyötäsillä asti roiku.
Miesten pitkät hiukset
50
403
Vastaukset
- ätmi
Pitkät hiukset miehellä ovat sitä varten, että toinen mies voi pitää niistä kiinni bylsiessään takaapäin.
- 200lol
Normaalisti kantani miesten hiuksiin on "mitä lyhyempi sen parempi". Kerran näin kuitenkin kundin jolla oli upea pitkä tukka. Tyyppi oli tosi rock, haalistuneet farkut, buutsit jne. Hänen tukkansa oli auki ja melkein vyötärölle. Se kuulostaa kamalalta, mutta oli upea.
Noissa kuvissa nähdyt hiukset taas olivat kaikki ällöttäviä. - Nainen15
En katsonut kuvia, mutta oman mielipiteeni voin kertoa katsomattakin: minusta mies pitkät hiukset ovat täydellinen turn-off, mutta painotan sitä, että tämä on minun mielipiteeni. Joten senkun kasvattavat kutrejaan, kunhan eivät pyri minun miesystävikseni...
- 1712
Minä pidän pitkistä hiuksista miehellä. Paljon. Joskus intoni lipsahtaa fetissin puolelle... Pitkä vaalea tukka yhdiatettynä partaan ja leveisiin hartioihin saa naiselliset ruumiinosani kehräämään. :D Toki siinä vaiheessa kun hiusraja lähtee pakenemaan kannattaa ehdottomasti siirtyä lyhyempään malliin.
- Hyvä neuvo
Eli Spede-kranssi on parempi kuin Juice-letti. Tämä kannattaisi myös DarkFearIn pitää mielessä.
- angry bird
Mää tykkään. Pitkät hyväkuntoiset, mielellään kiharat ja tummat (no voi olla vaaleatkin)..oujee.
- 1+1
Pitkä tukka miehellä yht seksikästä kuin siiliksi ajettu nainen.
- ruuhka-tukka
aivan, miehestä tulee silloin ensimmäisenä mieleen loppuunajettu ja väljäksi poljettu vanha parrakas huora.
siis hyi hitto !. liuhuletit. - bi-kundi
ruuhka-tukka kirjoitti:
aivan, miehestä tulee silloin ensimmäisenä mieleen loppuunajettu ja väljäksi poljettu vanha parrakas huora.
siis hyi hitto !. liuhuletit.Taas nämä palstahomot miehiä arvostelemassa. Menkää työntämään munaa perseeseen, se on todella helppoa!
- pitkätukkahevarei
ruuhka-tukka kirjoitti:
siis hyi hitto !. liuhuletit.Partaa ja pitkiä hiuksia on historiallisesti pidetty merkkinä seksuaalisesta kyvykkyydestä. Sen takia historia on täynnä partasuita ja pitkälettejä. Jeesus, ennen kaikkea.
Pitää paikkansa tai ei, mutta parran ja hiusten kasvu on joka tapauksessa merkki sitä, ettei miehisyys jää ainakaan mieshormoneista ja testosteronista kinni. - 1+1
bi-kundi kirjoitti:
Taas nämä palstahomot miehiä arvostelemassa. Menkää työntämään munaa perseeseen, se on todella helppoa!
Olen nainen ja heviletit pitkät pukinparrat oksettaa mua. Joku toki tykkää.
- 7y8u7y
pitkätukkahevarei kirjoitti:
Partaa ja pitkiä hiuksia on historiallisesti pidetty merkkinä seksuaalisesta kyvykkyydestä. Sen takia historia on täynnä partasuita ja pitkälettejä. Jeesus, ennen kaikkea.
Pitää paikkansa tai ei, mutta parran ja hiusten kasvu on joka tapauksessa merkki sitä, ettei miehisyys jää ainakaan mieshormoneista ja testosteronista kinni.Miestyyppinen kaljuuntuminen riippuu perintötekijöistä ja dihydrotestosteroni (=DHT)-nimisen hormonin vaikutuksesta hiustupissa. DHT-hormonia syntyy hiuspohjassa testosteroni-nimisestä miessukuhormonista, jota esiintyy sekä naisilla että miehillä. Miestyyppisessä kaljuuntumisessa on DHT-pitoisuudet kohonneet hiuspohjan alueilla, mistä hiukset lähtevät.
Miehillä kyseessä on perimään ja normaaliin testosteronin eritykseen liittyvä ilmiö, eikä tyypillinen miestyypin kaljuuntuminen miehillä edellytä tutkimusten tekoa. Naisilla sen sijaan taustalla voi olla lisääntynyt miessukuhormonien tuotanto tai miessukuhormonien kaltaisia vaikutuksia omaavat lääkkeet. Tällöin naisilla taudinkuvaan voi liittyä miehille tyypillistä karvankasvua muilla kehon alueella kuin hiuspohjassa (hirsutismi), acnea tai kuukautiskierron häiriöitä, jolloin hormonitutkimusten tekoa voidaan pitää aiheellisena."
- pitkätukkahevari
Mulla on about nänneihin asti roikkuvat hiukset sekä viikset, jotka yhdistyvät suun reunojen myötäillen about 10 senttiä pitkään pukin partaan. En ole vaihtamassa tyyliäni yhdenkään muijan vaatimuksesta.
- _____________
Jep, turha miesten valittaa läskeistä naisista, jokainen oman mukavuuden mukaan, makukysymys.
- pitkätukkahevari
_____________ kirjoitti:
Jep, turha miesten valittaa läskeistä naisista, jokainen oman mukavuuden mukaan, makukysymys.
Vähän väärälle henkilölle vittuilusi kohdistat. Mulle kun naisen ylipaino on todella harvoin mikään este. Ellei sitten kyseessä ole oikeasti nainen, joka painaa 150 kiloa ja on leveämpi kuin pitempi. Todella harva pulleistakaan on kuitenkaan tällainen.
- ____________
pitkätukkahevari kirjoitti:
Vähän väärälle henkilölle vittuilusi kohdistat. Mulle kun naisen ylipaino on todella harvoin mikään este. Ellei sitten kyseessä ole oikeasti nainen, joka painaa 150 kiloa ja on leveämpi kuin pitempi. Todella harva pulleistakaan on kuitenkaan tällainen.
Ei henk.koht sulle. Vaan yleisesti... miehet ei vaihda tyyliä muijien mieleksi, mutta valittavat jos naiset ei ole sitä, tätä ja tuota heidän makuunsa.
- Laihduttakaa!
_____________ kirjoitti:
Lihavuus on sairaus eikä mikään tyyli. Haluan terveen naisen.
- angry bird
Laihduttakaa! kirjoitti:
Lihavuus on sairaus eikä mikään tyyli. Haluan terveen naisen.
En puolustele lihavutta mutta normaalipainoisella voi olla sairaus/sairauksia, joihin tarvitaan lääkitystä. Esim. kilpirauhasen toiminnan häiriöt ovat nykyään yleisiä.
- siili + parta
En tykkää. Minusta tämä tyyli on miehillä paras: http://agczone.com/wp-content/uploads/2014/11/buzz cut beard-MaVE.jpg
- nainennnmmm.
Yök
- ydul
nainennnmmm. kirjoitti:
Yök
Darkkis kävi heittämässä 2 tähän.
- pitkätukkahevari
http://www.listal.com/viewimage/3820483
Tuossa on sellaista ulkonäköä, johon pitäisi itsekin pyrkiä ja jota on kadehtittava. Valitetavasti oma parran kasvu ei taida tohon riittää, vaikka ihan mukava pukinparta leuasta roikkuukin. - Makuasioita
Johnny Deppillä on hyvännäköiset hiukset.
http://www.google.fi/search?hl=fi&site=webhp&tbm=isch&source=hp&ei=AfumVOKoM4uBywO-r4HYBw&q=johnny depp hairstyle&oq=johnny depp ha&gs_l=mobile-gws-hp.1.0.0l4j0i24.2221.12578.0.14347.15.10.0.5.5.0.464.2797.0j3j3j1j3.10.0.msedr...0...1c.1.60.mobile-gws-hp..0.15.2915.3.nRtRx5vOl40&rlz=1Y1XIUG_fiFI513FI513 - Kuin silkkiä
Näihin hiuksiin haluaisin upottaa sormeni.
http://www.google.fi/search?hl=fi&site=webhp&tbm=isch&source=hp&ei=bvymVJKhCqS9ygOb_4FY&q=harry styles hair&oq=&gs_l=mobile-gws-hp.1.0.41l3.0.0.0.4276.1.0.0.1.1.0.0.0..0.0.msedr...0...1c..60.mobile-gws-hp..0.1.45.3.RCaC5plA_wE&rlz=1Y1XIUG_fiFI513FI513- piiloalfa
Ei tuo tukka taida olla mitään silkkiä, vaan muotoiluaineen kovettama möykky.
- nainenmmmmm
Oujee..i like
nainenmmmmm kirjoitti:
Oujee..i like
Me no like-y.
Nääh, toisaalta ihan sama mitä mieltä minä olen mutta en voisi ottaa täysin tosissani ihmistä jolla on tuollainen epä-tukka kuontalo. Julkkikset ovatkin ihan oma rotunsa.
- nainennnnmmmm
Emmä tykkää mistään nutturoista enkä myöskään yli olkapään ulottuvista hiuksista miehellä. Otsatukka on seksikkäin.
- nainenmnmmm
435tr43t5regg kirjoitti:
:-D
- 1nainen
nainenmnmmm kirjoitti:
:-D
Onhan niitä seksikkäitä pitkä hiuksisia miehiä..
- nainennmmmm
1nainen kirjoitti:
Onhan niitä seksikkäitä pitkä hiuksisia miehiä..
Olli Herman on cool ja kerran näin lahtelaisessa yökerhossa vaalean pojan jonka hiukset oli peppuun asti pitkät ja se näytti ihan enkeliltä (olen vieläkin ihastunu näystä).
Mut toi Olli Herman on vähän siinä siinä koska likaisuus, rasvaisuus on se mikä musta heviletissä on kamalan luontaantyötävää. Olli tosin luultavasti pesee hiuksensa mutta se hiuskiinne antaa vähän likaista vaikutelmaa kenen tahansa päässä.
Puhdas tukka, puhdas ihminen. - angry bird
nainennmmmm kirjoitti:
Olli Herman on cool ja kerran näin lahtelaisessa yökerhossa vaalean pojan jonka hiukset oli peppuun asti pitkät ja se näytti ihan enkeliltä (olen vieläkin ihastunu näystä).
Mut toi Olli Herman on vähän siinä siinä koska likaisuus, rasvaisuus on se mikä musta heviletissä on kamalan luontaantyötävää. Olli tosin luultavasti pesee hiuksensa mutta se hiuskiinne antaa vähän likaista vaikutelmaa kenen tahansa päässä.
Puhdas tukka, puhdas ihminen.Olli Hermanilla on käsittääkseni hiustepidennykset (ainakin ne näyttää siltä) ja se ei ole kyllä cool. Kyllä miehellä pitää olla omat hiukset.
- d6ftvguhb
Eipä kyllä vakuuta naisten mieltymykset. Näköjään jotain epäilyttävän paljon homoilta näyttäviä liimatukkia linkitetään.
- arvioija
Nuorilla miehillä pitkä hiukset ovat ehkä ... hellyyttävät ja silloin kun ovat valtoimenaan auki. Nutturat kuuluu naisille. Kun kasvaa aikuiseksi, ehdottomasti on paljon miehekkäämpää on miehellä lyhyet hiukset. Tai siis hiukset, joita ei voi sanoa pitkiksi.
- kaunis n
http://royal-fans.com/wp-content/uploads/2014/09/02-The-message-of-newly-wed-Brad-Pitt-to-HRH-Prince-Harry.jpg
http://www.hollywoodreporter.com/sites/default/files/imagecache/blog_post_349_width/2014/04/brad_pitt_oscars_headshot_a_p.jpg
Kyllähän nuo pitkät ovat kuumemmat. Voi kyllä johtua kuvakulmasta ja valaistuksestakin... - gfdhr
kaunis n kirjoitti:
http://royal-fans.com/wp-content/uploads/2014/09/02-The-message-of-newly-wed-Brad-Pitt-to-HRH-Prince-Harry.jpg
http://www.hollywoodreporter.com/sites/default/files/imagecache/blog_post_349_width/2014/04/brad_pitt_oscars_headshot_a_p.jpg
Kyllähän nuo pitkät ovat kuumemmat. Voi kyllä johtua kuvakulmasta ja valaistuksestakin...Pitkät? Molemmat noista ovat lyhyitä. Kasvattaisi sitten ihan kunnon MacGyver-takatukan eikä tuollaista puolivillaista imitaatiota.
- nainenmmmmmm
kaunis n kirjoitti:
Kyllähän nuo pitkät ovat kuumemmat. Voi kyllä johtua kuvakulmasta ja valaistuksestakin...No todellaki. Pidemmän paremmat.
- flowersreally
Riippuu täysin kasvonpiirteistä sekä hiuslaadusta ja leikkauksesta. Tässä ketjussa ei ollut mielestäni yhtään kuumaa pitkähiuksista miestä, mutta olen sellaisia kyllä tavannut. Mutta ei todellakaan mitään tuommoisia hattarapöheikköjä.
- 6+9
Nuttura miehelllä.. ehhh. Tarviiko sanoa muuta?
- pitkätukkahevari
Nuttura eli lehmänpaskakampaus ei todellakaan sovi miehille. Naisilla menee jotenkuten, paremman puutteessa.
- ...........
Ikään kuin lyhyt tukka naisella olisi sitten jotenkin seksikäs? Nyt tiedätte miltä miehistä tuntuu katsoa valtaosaa suomalaisista naisista. Olisiko siistiä, jos 3/4 miehistä pitäisi tukkaa nutturalla?
- 8+11
........... kirjoitti:
Ikään kuin lyhyt tukka naisella olisi sitten jotenkin seksikäs? Nyt tiedätte miltä miehistä tuntuu katsoa valtaosaa suomalaisista naisista. Olisiko siistiä, jos 3/4 miehistä pitäisi tukkaa nutturalla?
Itse kyllä tykkään lyhyttukkaisistakin naisista.
- ihdjfus
........... kirjoitti:
Musta lyhyt tukka pitkäkaulaisella naisella on kuuma.
- Sonne
ihdjfus kirjoitti:
Musta lyhyt tukka pitkäkaulaisella naisella on kuuma.
Olen samaa mieltä. Pitkäkaulainen nainen on hämmentävä näky, jota ei sovi pilata tällaisella liehuletillä, kuin minulla on. Tämä on yksinkertaisesti vain ymmärrettävä.
(naurua)
- 100% hetero mies
Pitkätukkainen mies on homo.
- Mim Jorrison
http://4.bp.blogspot.com/-b7U0zUrWqN8/UnvY9kE08xI/AAAAAAAARtE/GQwbIz5oo7c/s1600/morison.jpg
Tuollainen Jim Morrison viritelmä löytyy. Muitakin tyylejä olen kokeillut, mutta tähän malliin jotenkin kiintynyt. Onko paha :D- nainenvaan123
Ei ole paha. Erittäin hyvä
- pitkät hiukset
Hobitin Legolas ja Thranduil on ihania !
- ei-sinkkunainen
Pitkät hiukset, viikset ja parta tekevät miehestä miehen. Minusta se on niin, että jos luonto on kasvattanut miehelle naamakarvoja ja tukkaa, niin niitä ei vedetä sileäksi. Pitkä tukka on alkukantainen, eli miehekäs, kunhan se ei ole lantiolle asti, ja on hoidettu.
Chris Hemsworth
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862