Hei,
Olen 20v nuori nainen, joka haluaisi lisää kokemuksia ja haastetta elämään.
Valmistuin lukiosta keväällä ja nyt olen leipomossa töissä.
Olen pienestä pitäen harrastanut erilaisia urheilulajeja ja nyt minulla oma yleisurheilu ryhmä (02-04 syntyneet ), joita Valmennan 3 kertaa viikossa. Eli lasten kanssa olen paljon tekemisissä.
Toivon perheen äidin olevan suomalainen ja isän ulkomaalainen (aussi, britti,jenkki).
Ajankohta elo-syyskuu - maaliskuu 2015 (pystyn olemaan myös pidempään jos on tarve ).
Au pairiksi Austraaliaan
Sarppi :)
1
183
Vastaukset 1
- Sarppi :)
Ajankohta siis elo-syyskuu 2015- maaliskuu 2016
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568