Eli siis tänään tulin jotenkin tunnustaneeksi parhaalle ystävälleni, että minulla on tunteita häntä kohtaan ja sain tietää että tunne on molemminpuolinen. Kuitenkin nyt ahdistaa ja kaduttaa enkä tiedä mitä ajatella. Ehkä vain jotenkin kaipasin läheisyyttä tai jotain mutta täytyy sanoa että nyt kaduttaa. Kuulostaa hemmetin typerältä ja sitähän se on. Mutta nyt kun ajattelee niin en voisi kuvitella välillemme esim. mitään seksuaalista. Kyseinen henkilö on paras ystäväni enkä todellakaan halua pilata välejämme, sillä hän on ainoa ihminen joka ymmärtää minua täysin ja jonka seurassa voin olla täysin oma itseni. Nyt vaan tuntuu, että olen pilannut koko jutun. Ei hemmetti sentään... Sanokaa nyt joku viisaampi mitä pitäis tehdä?!
Mitä pitäisi tehdä?
Ididi
2
140
Vastaukset
- Ididi
Pistin nyt hälle viestiä (ei mahdollisuutta nähdä heti kasvokkain) ja halusin saada asian hoidetua. Satuttaisin häntä vain enemmän jos antaisin asian jatkua. Nyt täällä sitten odottelen vastausta siihen, että menetinkö ainoan ystäväni. Kuinka voikin vihata itseään näin paljon. Ei oo ikinä ollu näin huono olo...
- hän ymmärtää
Kai asia on jo ratkennut.. Ystävä ymmärtää selityksesi, hänen seurassaan kun voit tosiaan olla oma itsesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1003074- 262634
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv722389Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m422344Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta282049- 861857
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71749Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä251558Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 91317