minä tämän palstan ainoa akateemisesti sivistynyt henkilö? =)
Olenko
4
59
Vastaukset
- yybee.
Riippuu onko käsissäsi suoni kohjuja. :)
En usko, että sulla on peruskoulua kummempaa koulutusta. Jee Jeellä tais olla opinnot loppusuoralla ellen väärin muista. Mulla on 2 kpl yliopistotutkintoa, hankittu sisätöihin pääsyn varmistamiseksi.
- baavo. bravi
Ulkotöihin jo kyllästyin ollessani varusmiespalvelun lentokentän kiilapoikana
ja merillä pääsin vain kansipojaksi, pihabaavoxi
hehheee
- Jee Jee
Trollini aloitus taas....
Pyysin kiltisti häntä lopettamaan nämä typerät tai loukkaavat aloitukset...ei vaikutusta.Tässä vastaus...
Kyllä tämä on tarkoitettu pieneks piikitykseks mua kohtaan.
Mulla on vain ylioppilastutkinto ja sekin erivapauksin hankittu...
Ilkkuu sit akateemisella sivityksellä.
Mulla on liikunnanohjaajan ja fysioterapeutin tutkinnot molemmat amk:sta. Eivät akateemisia ammatteja.
Ruotsia ja englantia puhun auttavasti, en kirjoita kuin sanakirjan tai kääntäjän kanssa.
Kirjoitusvirheiden takia ainakin... englanti mahdotonta,
ruotsista ehkä sais vielä selvääkin,virheistä huolimatta.
Venäjää ainoastaan puhun heikonlaisesti, suppealla sanavarastolla. Venäjän kieli on ainakin yhtä sanarikas kuin suomenkieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185428
- 715168
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572010- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713