Olen pohdiskelun jälkeen tullut siihen tulokseen, että kohtaloni on elää yksin ilman naista ja jälkeläisiä. Minulla ei ole yhtäkään seurustelu suhdetta takana ja ikää on jo 44-vuotta!!!
En oikeastaan edes enää kaipaa kumppania elämääni ( kuin harvoina hetkinä ohimennen) - pärjään yksinkin ihan hyvin ja tuskinpa enää tällä iällä edes oppisin yhteiseloon toisen kanssa. Toisaalta olisihan se kiva, kun olisi toinen tuossa vierellä, joka jakaisi tätä arkea, mutta toisaalta se on aika ahdistava ajatus.
Olisitko sinäkään kykenevä parisuhteeseen, muutoin kun omissa ruusuisissa kuvitelmissasi?
Parisuhde vai sinkkuus?
29
242
Vastaukset
Aivan helposti..En näe mitään estettä sille.
Kyseleppä femmerediltä josko kiinnostaisi tutustua!- cadilla c
Femnerd on kyllä tosi nirso sitten.
- Naisasialooseri.
Kerro hieman lisää taustoistasi AT-miehenä?
Montako vuotta yritit löytää naista jos yritit ja montko aloitetta olet elämäsi aikana arviolta tehnyt naisille? Mistä paikoista yritit naista etsiä?
Minkä ikäisenä myönsit totuuden itsellesi, että naiset eivät ole sinusta kiinnostuneita? Luulitko joskus nuorena olevasti normaali ihminen, joka pääsee parisuhteeseen niin kuin muutkin?- Vanha ATM
Taustaa .. Itsetuntoni oli ja on edelleen varsin huono ja se juontaa juurensa kouluaikoihin jolloin olin vuosikausia koulukiusattu ja siitä taas johtuu se että en nuorena liikkunut juuri missään, siis välttelin ikäisteni seuraa että en joutuisi kohtaamaan kiusaajiani - riennot jäivät väliin ja elämään kuuluvat nuoruuden toilaukset epäonnistumisineen ym. kokematta. En siis ole koskaan edes yrittänyt iskeä naisia ... Nuorena kylläkin useat naiset osoittivat kiinnostustaan minua kohtaan, mutta torjuin heidät vältellen pois.
Nuorena aina tuonne 25 vuotiaaksi saakka luulin että kyllä tämä tästä vielä hyväksi muuttuu ja minäkin saan kumppanin, kuten suurin osa muistakin saa, mutta enpä ole naista saanut ja nyt ikää on jo ehkä liikaa.
Nyt kun elämää katselee taaksepäin, niin huomaa kuinka suuri vaikutus tuollaisella koulukiusaamisella on ihmiseen, siis itsetunto nujerretaan ja sitä alkaa ikään kuin suojata itseään enemmältä pahalta - välttelee sosiaalisia tilanteita ym. - Naisasialooseri.
Vanha ATM kirjoitti:
Taustaa .. Itsetuntoni oli ja on edelleen varsin huono ja se juontaa juurensa kouluaikoihin jolloin olin vuosikausia koulukiusattu ja siitä taas johtuu se että en nuorena liikkunut juuri missään, siis välttelin ikäisteni seuraa että en joutuisi kohtaamaan kiusaajiani - riennot jäivät väliin ja elämään kuuluvat nuoruuden toilaukset epäonnistumisineen ym. kokematta. En siis ole koskaan edes yrittänyt iskeä naisia ... Nuorena kylläkin useat naiset osoittivat kiinnostustaan minua kohtaan, mutta torjuin heidät vältellen pois.
Nuorena aina tuonne 25 vuotiaaksi saakka luulin että kyllä tämä tästä vielä hyväksi muuttuu ja minäkin saan kumppanin, kuten suurin osa muistakin saa, mutta enpä ole naista saanut ja nyt ikää on jo ehkä liikaa.
Nyt kun elämää katselee taaksepäin, niin huomaa kuinka suuri vaikutus tuollaisella koulukiusaamisella on ihmiseen, siis itsetunto nujerretaan ja sitä alkaa ikään kuin suojata itseään enemmältä pahalta - välttelee sosiaalisia tilanteita ym.Kuullostaa todella tutulta ja itse olen huomannut täysin saman asian koulukiusaamisen vaikutuksista ihmiseen, itsetunnon se tuhoaa jonka jälkeen on vuosikausiin kykenemätön lähestymään naisia tai sitten ei ole kykeneväinen siihen enää koskaan. Ja näin ollen syrjäytyy P/S kuvioista lopullisesti koska vaikka joskus vuosien päästä saisikin itsetunnon kuntoon niin kokemattomuus estää suhteisiin pääsemisen.
- erkki-täti
Naisasialooseri. kirjoitti:
Kuullostaa todella tutulta ja itse olen huomannut täysin saman asian koulukiusaamisen vaikutuksista ihmiseen, itsetunnon se tuhoaa jonka jälkeen on vuosikausiin kykenemätön lähestymään naisia tai sitten ei ole kykeneväinen siihen enää koskaan. Ja näin ollen syrjäytyy P/S kuvioista lopullisesti koska vaikka joskus vuosien päästä saisikin itsetunnon kuntoon niin kokemattomuus estää suhteisiin pääsemisen.
Näistä koulukiusaamisista on ollut keskustelua ennemminkin.
Ei jokainen koulukiusattu jää siihen uhrin asemaan ikuisiksi ajoiksi.
Sieltä pitää ponnistaa pois, ja vaikka sitten haistattaen paskat kaikille. Ihmisiä kiusataan enemmän kuin tajuattekaan. Lapsina ja aikuisina. Mutta se terve aggressio (vaikka sitten siinä, että haistattaa pitkät) auttaa eteenpäin. Työpaikalla kiusattu voi ottaa asiat rohkeasti puheeksi, ja jos ei muutosta tule niin on aika helppo sanoa että heippa ja jääkää kierimään tässä paskakasassa, minä häivyn. Nimittäin mitään hävittävää ei silloin todellisuudessa ole, pelkkää plussaa kun kieltäytyy olemasta uhri. Sama pätee koulumaailmaan sillä erotuksella, että lapsi ei välttämättä lapsuusiässä näitä asioita huomaa. Mutta jokainen lapsi aikuistuu, ja olisi toivottavaa että jokainen myös osaisi muuttua mieleltään aikuiseksi ja suhteuttaa asioita. Hylätkää uhriasenne ja lakatkaa etsimästä jostain kiusaamisesta sitä todellista syytä yksinoloon. Kiusaaminen se ei ole, vaan syy on jokin muu. Se voi olla omaksuttu uhrin rooli, arkuus, rohkeuden puute(luonteenpiirre, eri asia kuin arkuus), käsittelemättömät/kohtaamattomat ongelmat tai mitä tahansa. Ja sitten vielä: asioiden käsittelyyn ei tarvita aina ammattilaisten apua. Joskus riittäisi vain sellainen rohkea asenne omaa itseä kohtaan.
Elämänhalu yleensä auttaa silloin kun tulee sairaalloinen tarve säälitellä itseään liikaa. Huumori liittyy tähän vahvasti myös. Jonkinlaista suhteellisuudentajua se on: en kuvittele olevani niin ainutlaatuinen kiusattu/rääkätty, että se määrittelisi koko elämäni kulun siitä eteenpäin. Ja oikeasti, asioille voi myös nauraa jälkikäteen.
Nyt te ajattelette, että olipas taas julmaa tekstiä. Mutta tarkoitukseni ei ole olla julma, vaan tyrkätä teidät hellästi jyrkänteen reunalta etsimään omaa todellista olemustanne. Ja sitä ei kukaan muu voi määritellä kuin ihminen itse. - 12+12
erkki-täti kirjoitti:
Sieltä pitää ponnistaa pois, ja vaikka sitten haistattaen paskat kaikille. Ihmisiä kiusataan enemmän kuin tajuattekaan. Lapsina ja aikuisina. Mutta se terve aggressio (vaikka sitten siinä, että haistattaa pitkät) auttaa eteenpäin. Työpaikalla kiusattu voi ottaa asiat rohkeasti puheeksi, ja jos ei muutosta tule niin on aika helppo sanoa että heippa ja jääkää kierimään tässä paskakasassa, minä häivyn. Nimittäin mitään hävittävää ei silloin todellisuudessa ole, pelkkää plussaa kun kieltäytyy olemasta uhri. Sama pätee koulumaailmaan sillä erotuksella, että lapsi ei välttämättä lapsuusiässä näitä asioita huomaa. Mutta jokainen lapsi aikuistuu, ja olisi toivottavaa että jokainen myös osaisi muuttua mieleltään aikuiseksi ja suhteuttaa asioita. Hylätkää uhriasenne ja lakatkaa etsimästä jostain kiusaamisesta sitä todellista syytä yksinoloon. Kiusaaminen se ei ole, vaan syy on jokin muu. Se voi olla omaksuttu uhrin rooli, arkuus, rohkeuden puute(luonteenpiirre, eri asia kuin arkuus), käsittelemättömät/kohtaamattomat ongelmat tai mitä tahansa. Ja sitten vielä: asioiden käsittelyyn ei tarvita aina ammattilaisten apua. Joskus riittäisi vain sellainen rohkea asenne omaa itseä kohtaan.
Elämänhalu yleensä auttaa silloin kun tulee sairaalloinen tarve säälitellä itseään liikaa. Huumori liittyy tähän vahvasti myös. Jonkinlaista suhteellisuudentajua se on: en kuvittele olevani niin ainutlaatuinen kiusattu/rääkätty, että se määrittelisi koko elämäni kulun siitä eteenpäin. Ja oikeasti, asioille voi myös nauraa jälkikäteen.
Nyt te ajattelette, että olipas taas julmaa tekstiä. Mutta tarkoitukseni ei ole olla julma, vaan tyrkätä teidät hellästi jyrkänteen reunalta etsimään omaa todellista olemustanne. Ja sitä ei kukaan muu voi määritellä kuin ihminen itse.Ero on siinä että naisen ei tarvitse olla itsevarma saadakseen miehen. Itse asiassa useimmat miehet pitävät siitä että nainen on vähän epävarma.
Miehen taas pitää olla 100% itsevarma, määrätietoinen ja kaupan päälle rento. Muuten naisen beta detector hälyyttää ja kipinät ja kemiat katoavat sekunnin murto-osassa. - erkki-täti
12+12 kirjoitti:
Ero on siinä että naisen ei tarvitse olla itsevarma saadakseen miehen. Itse asiassa useimmat miehet pitävät siitä että nainen on vähän epävarma.
Miehen taas pitää olla 100% itsevarma, määrätietoinen ja kaupan päälle rento. Muuten naisen beta detector hälyyttää ja kipinät ja kemiat katoavat sekunnin murto-osassa.Niinkö?
Mitenköhän käy niiden vähemmän itsevarmojen tai kummallisissa oloissa elävien naisten? Mihin helvatun koloon ne katoavat tuossa teidän yhtälössä?
Jos teidän MA-yhtälö toimisi ja olisi uskottava, niin se toimisi käytännössä. Nythän teidän yhtällönne muuttujat ovat MUKA x- ja y, ja ei toimi, edes paraabeli. - 5+8
erkki-täti kirjoitti:
Niinkö?
Mitenköhän käy niiden vähemmän itsevarmojen tai kummallisissa oloissa elävien naisten? Mihin helvatun koloon ne katoavat tuossa teidän yhtälössä?
Jos teidän MA-yhtälö toimisi ja olisi uskottava, niin se toimisi käytännössä. Nythän teidän yhtällönne muuttujat ovat MUKA x- ja y, ja ei toimi, edes paraabeli.Parisuhteisiinhan ne naiset katoaa, tai sitten omasta valinnasta sinkkuina, kun ei löydy niitä varakkaita komeita supermiehiä.
- erkki-täti
5+8 kirjoitti:
Parisuhteisiinhan ne naiset katoaa, tai sitten omasta valinnasta sinkkuina, kun ei löydy niitä varakkaita komeita supermiehiä.
Jos ne naiset katoaisivat parisuhteisiin, niin silloinhan myös mies olisi poissa poissa yhtälöstä.
Että ihan nyt näin, kärsivällisesti ja naisellisesti kysyen ja ihmetellen, oletteko todellakin tuota mieltä oi, herra ja luomakunnan kuningas? Omaan mieleeni on tullut epäilyksiä, mutta luultavasti kaikki johtui magnetismilaitteesta, jonka valtaan eilen jouduin, kun hiuksiani käherrettiin kikkuroille. Ei ole Jumalsta sellaiset apparaatit. 12+12 kirjoitti:
Ero on siinä että naisen ei tarvitse olla itsevarma saadakseen miehen. Itse asiassa useimmat miehet pitävät siitä että nainen on vähän epävarma.
Miehen taas pitää olla 100% itsevarma, määrätietoinen ja kaupan päälle rento. Muuten naisen beta detector hälyyttää ja kipinät ja kemiat katoavat sekunnin murto-osassa."Pelimiesaittien bs:ää" -detector hälyttää juuri nyt äänekkäästi.
- Naisasialooseri.
erkki-täti kirjoitti:
Nyt te ajattelette, että olipas taas julmaa tekstiä. Mutta tarkoitukseni ei ole olla julma, vaan tyrkätä teidät hellästi jyrkänteen reunalta etsimään omaa todellista olemustanne. Ja sitä ei kukaan muu voi määritellä kuin ihminen itse.No kyllä se vuosien koulukiusaaminen tekee sen, että mies on kykenemätön lähestymään naisia. Kyse ei ole mistää pikkujutusta ja sitäpaitsi jos kiusattu ei saa naista niin oikeassahan ne kiusaajat ovat olleet kun ovat häntä alempiarvoisenä pitäneet.
- paskanärhi
erkki-täti kirjoitti:
Nyt te ajattelette, että olipas taas julmaa tekstiä. Mutta tarkoitukseni ei ole olla julma, vaan tyrkätä teidät hellästi jyrkänteen reunalta etsimään omaa todellista olemustanne. Ja sitä ei kukaan muu voi määritellä kuin ihminen itse.Näköjään psykologi paikalla.
Koko yläaste- ja lukioajan on kiusattuna. Selviytyäkseen minimoitava kontaktit oman ikäluokan porukkaan, sillä ei kukaan halua paskaa niskaansa pakollisen (koulun) lisäksi myös vapaaehtoisesti (vapaa-ajalla). Ei luottamusta oman ikäisiin ihmisiin. Eli periaatteena mitä vähemmän kerrot itsestäsi ja omista asioistasi kenellekään, niin sen parempi.
Onko se uhriasemaan jäämistä, jos nuoren persoonallisuus ja minuus kehittyy vuosien saatossa vallitsevien olosuhteiden vaikutuksesta? Miten tuossa tai parikymppisenä pääsee kehittymään naisten iskemiseen tarvittava itsetunto ja itsevarmuus? Siinä on hyvin äkkiä jo yli 25-vuotias ilman mitään naiskontakteja. Ja kynnys kasvaa suoraan verrannollisesti aikaan.
- JNe...
Eikö kelpaa naiset, oletko nirso
- erkki-täti
En lainkaan, laitapa koordinaatit.
- Sssss nainen
Samaa mietin minä. 38 ja viimeksi ollut pidempi suhde 12 vuotta sitten. Tunnen itseni oudoksi kun en ole tähän mennessä halunnut hankkia lapsia. Ehkä en tulekaan haluamaan, mutta pelottompi ajatus on että mitä jos haluaisinkin, mutta en enää saisikaan niitä. Hyvin on asiat, mutta kyllä minä rehellisesti puhuen haluaisin miehen, jonka kanssa ihmetellä elämää.
- höhjsköskhjöölhqölj
Elämää ei ihmetellä. Sitä eletään. Rohkeimmat uskaltaa.
- erilaisia
höhjsköskhjöölhqölj kirjoitti:
Elämää ei ihmetellä. Sitä eletään. Rohkeimmat uskaltaa.
Tuostahan oli apua. Älä ole masentunut masentuneelle on aivan yhtä hyvä neuvo. Toiset ovat herkempiä ja toiset kaivaa vaikka linkkuveitsellä luodin jalastaan.
- jäännöserä
En osaa sanoa olisinko kykenevä kun ei ole mitään kokemusta parisuhteesta. Kaipaisin kyllä kumppania mutta pidän melko itsestäänselvänä etten tule sellaista saamaan. Minäkin olen jo 38 vuotias.
- erkki-täti
Uskaltaisitko tuoda muille ilmi sen mikä on haaveesi? Siis se unelma tilanne, missä alkaa tapahtua.
Mulla on nykyään aina tämä biisi, koska olen suulline. Mikäs biisi sulla?
https://www.youtube.com/watch?v=CcbiZRMSLYc - erkki-täti
erkki-täti kirjoitti:
Uskaltaisitko tuoda muille ilmi sen mikä on haaveesi? Siis se unelma tilanne, missä alkaa tapahtua.
https://www.youtube.com/watch?v=CcbiZRMSLYcSiis surullinen.
Ja tuo kuvaa sitä lyhyttä hetkeä mikä ihmisillä on. - jäännöserä
erkki-täti kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=CcbiZRMSLYcHaaveeni olisi varmaankin, että minulla olisi kumppanina minua rakastava fiksu, mukava ja kaunis nainen. Haaveeni toteutuminen lienee yhtä todennäköistä kuin että keski-ikäinen päivääkään työtä tekemätön pääsisi Nokian toimitusjohtajaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?917181Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277109Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1196438Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik975538Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455434Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635255Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus425141Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t35064Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274635Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193775