Ensin laitetaan viestiä ja heti oma profiili pois?

hjktyu

En käsitä. Eilen oli yksi tyyppi laittanu viestiä ja nyt sillä on profiili poistettu?

13

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TietääVarmasti!!

Kai kuitenkin otit yhteyttä siihen venäläiseen sähköpostiosoitteeseen, jonka sait viestissä ja jossa kehoitettaan lähettämään runsaasti rahaa ... ehkä ei vielä, mutta pian. Kannattaa jo kaivaa lompakkoa.

• fgurtyue5rt

No ei tod. ollu eikä tule tuolta mitään venäläisiä osoitteita tai rahankerjuita. En käsitä, ensin viestitellään ja kysellään ja sitten samantien poistetaankin oma profiili tuolta.

• setä

No jospa löysi haluamaansa seuraa mitä sitä sit enää profiilia pitää

• 18+17

Eikä tullut mieleen ilmoittaa poistumisestaan?

• Itse olen törmännyt samaan ja myös siihen kun olen kysellyt tapaamisesta ja vastapuoli on sanonut että "voidaan mennä mutta ensiviikko on todella kiireinen" ja ennen kuin ollaan sovittu aika niin on poistanut profiilinsa

• Sara2

Itse juuri törmäsin vastaavaan tapaukseen, profiili poistui yks kaks. Ei ollut mitään rahankerjuuta yms, vaan ihan tavallista viestittelyä. En ymmärrä kyllä ollenkaan.

• Löysi mitä etsi

Luultavasti viestitellyt jonkun kans jo pidempään ja homma mennyt sen verran vakavammaksi, että profiilin jouti poistaa. Et sinä ainoa ihminen siellä deiteissä ole.

• 10+3

Eikä sitten ollut käytöstapoja sen vertaa, että olisi ilmoittanut muille keskustelukumppaneilleen. No ei sellaista apinaa kukaan jää kaipaamaankaan.

• Mitä oot niin

himputin hidas.

• Ei ollut mulle

Poistin oman profiilini kun huomasin etten uskalla ottaa yhteyttä tuntemattomiin naisiin. Kolme otti yhteyttä minuun ja vastasinkin kauniisti että välimatkaa on liikaa. Ei tämä nyt ollut mun juttu. Pitää varmaankin lähteä vapaa-aikana ulos ja pitää silmät auki. Työpaikalta en halua naista.

• kofgjj
        Ei ollut mulle kirjoitti:

Poistin oman profiilini kun huomasin etten uskalla ottaa yhteyttä tuntemattomiin naisiin. Kolme otti yhteyttä minuun ja vastasinkin kauniisti että välimatkaa on liikaa. Ei tämä nyt ollut mun juttu. Pitää varmaankin lähteä vapaa-aikana ulos ja pitää silmät auki. Työpaikalta en halua naista.

Profiili poistetaan siksi, koska naiset ovat jo niin epätoivoisia, etteivät kestä sitä kun miehet eivät vastaa. Näin olen kuullut monen tekevän. Liian pitkä odottaminen aiheuttaa sen myös. Jos olette kiinnostuneita, toimikaa ja huom. vain yhden kanssa kerrallaan.

• ieyyuyaeuy

Aika moni noista pikapoistoista on massapostaajia etenkin jos on yhteydenotossa sanottu oma sähköpostiosoite. Tuli joskus plussa ominaisuudella katsottua noita tilastoja. ja siellä saattaa olla helposti 800-900 lähetettyä viestiä ennen kuin poistui tai poistettiin.

• MeMadBro

Itsellänihän tili poistettiin kuin salaman isku tyhjältä taivaalta palveluntarjoajan puolelta. Ei varoitusta ei mitään, yks päivä ei vaan tiliä löytynyt kun yritti kirjautua sisään. Ilmeisesti moderaattorit kyttää että ei liian moni maksullinen asiakas ehdi löytyy ketään liian nopeasti, paremmat rahathan siinä tienaa jos roikkuvat palvelussa muutaman kuukauden lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      193
      2822
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2013
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1672
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1552
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      168
      1481
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      183
      1430
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1268
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1231
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1208
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1121
    Aihe