Ensin laitetaan viestiä ja heti oma profiili pois?

hjktyu

En käsitä. Eilen oli yksi tyyppi laittanu viestiä ja nyt sillä on profiili poistettu?

13

426

Äänestä

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TietääVarmasti!!

Kai kuitenkin otit yhteyttä siihen venäläiseen sähköpostiosoitteeseen, jonka sait viestissä ja jossa kehoitettaan lähettämään runsaasti rahaa ... ehkä ei vielä, mutta pian. Kannattaa jo kaivaa lompakkoa.

• fgurtyue5rt

No ei tod. ollu eikä tule tuolta mitään venäläisiä osoitteita tai rahankerjuita. En käsitä, ensin viestitellään ja kysellään ja sitten samantien poistetaankin oma profiili tuolta.

• setä

No jospa löysi haluamaansa seuraa mitä sitä sit enää profiilia pitää

• 18+17

Eikä tullut mieleen ilmoittaa poistumisestaan?

• Itse olen törmännyt samaan ja myös siihen kun olen kysellyt tapaamisesta ja vastapuoli on sanonut että "voidaan mennä mutta ensiviikko on todella kiireinen" ja ennen kuin ollaan sovittu aika niin on poistanut profiilinsa

• Sara2

Itse juuri törmäsin vastaavaan tapaukseen, profiili poistui yks kaks. Ei ollut mitään rahankerjuuta yms, vaan ihan tavallista viestittelyä. En ymmärrä kyllä ollenkaan.

• Löysi mitä etsi

Luultavasti viestitellyt jonkun kans jo pidempään ja homma mennyt sen verran vakavammaksi, että profiilin jouti poistaa. Et sinä ainoa ihminen siellä deiteissä ole.

• 10+3

Eikä sitten ollut käytöstapoja sen vertaa, että olisi ilmoittanut muille keskustelukumppaneilleen. No ei sellaista apinaa kukaan jää kaipaamaankaan.

• Mitä oot niin

himputin hidas.

• Ei ollut mulle

Poistin oman profiilini kun huomasin etten uskalla ottaa yhteyttä tuntemattomiin naisiin. Kolme otti yhteyttä minuun ja vastasinkin kauniisti että välimatkaa on liikaa. Ei tämä nyt ollut mun juttu. Pitää varmaankin lähteä vapaa-aikana ulos ja pitää silmät auki. Työpaikalta en halua naista.

• kofgjj
        Ei ollut mulle kirjoitti:

Poistin oman profiilini kun huomasin etten uskalla ottaa yhteyttä tuntemattomiin naisiin. Kolme otti yhteyttä minuun ja vastasinkin kauniisti että välimatkaa on liikaa. Ei tämä nyt ollut mun juttu. Pitää varmaankin lähteä vapaa-aikana ulos ja pitää silmät auki. Työpaikalta en halua naista.

Profiili poistetaan siksi, koska naiset ovat jo niin epätoivoisia, etteivät kestä sitä kun miehet eivät vastaa. Näin olen kuullut monen tekevän. Liian pitkä odottaminen aiheuttaa sen myös. Jos olette kiinnostuneita, toimikaa ja huom. vain yhden kanssa kerrallaan.

• ieyyuyaeuy

Aika moni noista pikapoistoista on massapostaajia etenkin jos on yhteydenotossa sanottu oma sähköpostiosoite. Tuli joskus plussa ominaisuudella katsottua noita tilastoja. ja siellä saattaa olla helposti 800-900 lähetettyä viestiä ennen kuin poistui tai poistettiin.

• MeMadBro

Itsellänihän tili poistettiin kuin salaman isku tyhjältä taivaalta palveluntarjoajan puolelta. Ei varoitusta ei mitään, yks päivä ei vaan tiliä löytynyt kun yritti kirjautua sisään. Ilmeisesti moderaattorit kyttää että ei liian moni maksullinen asiakas ehdi löytyy ketään liian nopeasti, paremmat rahathan siinä tienaa jos roikkuvat palvelussa muutaman kuukauden lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      551
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe