Tatuoimattomuus ei takaa naista

tiedätte kyllä kuka

En saa naista, vaikka olen tatuoimaton. Mistä se johtuu?

14

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä kuka

Olet köyhä.

• tom jones

Olen ikineitsyt. Kämmenissä kunnon känsät. Vammaisetkin saa seksiä, minä en. Siksi raivoan tällä palstalla.

• Inhoan niitä.

Juu, mutta tatuoitua naista en huoli sänkyyni IKINÄ.

• annttoonn98

Sitten saat elellä omassa pikku puljussasi ypöyksin. Tuitui

• dsgs

Olet todennäkösesti kuspää.

• ...

Kuspäitä ovat kirjoitustaidottomat tatuoidut.

• sdgdsg
        ... kirjoitti:

Kuspäitä ovat kirjoitustaidottomat tatuoidut.

Ja tatuoimattomat, joilla ei ole muuta sanottavaa, kuin kirjoitus virheet.
        Pientä on elämäsi kuspää.

• haise

Et ole todennäkösesti teennäispelle?

• tom jones

Samaa mietin itsekin. Ehkä se johtuu siitä, kun roikun vain täällä keskustelupalstalla valittamassa tatuoinneista. Olenhan itse herra Täydellisyys.

Hehee..

• Tehdaspena

Ja nyt kun tom jones päästi minut, hänen toisen persoonansa vauhtiin, voin todeta tatuointien olevan erittäin rumia. En uskalla lähestyä tatuoituja ihmisiä, koska olen yksinkertaisesti tyhmä ja rajoittunut henkilö.

• t.jones

Viikonloppuna tilasin kotiini maksullisen naisen. Aika oli jo sovittuna, mutta kun se pyysi lähettämään kuvani, ja erehdyin sen lähettämään, niin se perui koko homman. En siis saa naista rahallakaan.

• ohivohi

Onpa erikoista. Olet ehkä sen ikäinen, että normaalit sinulle matchaavat naiset ovat jo varattuja, irtokapaleet ovat puolestaan tuossa iässä enää tatuoitua WT-ainesta, joka kaipaa linnakundi-/merimiestyyppin patjaksi? Homma pari tatskaa, niin saat sitten edes tatuoidun ylijäämänaisen.

• rkkrehtejnrymk

Tai yksinkertaisesti olet sikaniskajuntti.
        Muuta landelle niin voi natsata, äläkä haaveile uranaisista.

Ankean jämähtänyt arvomaailma -50 luvulta ei iske nykypäivän naisiin.

• ohivohi

Juu ja samalla kun hommaa niitä tatskoja, niin pari sormea vois amputoida, poistattaa pari etuhammasta ja vetää jonkun sikamakeen naulan päästään läpi mahdollisimman näkyvään kohtaan. Semmonen kunnon linnakundi/turpaansaaneen luukki. Ihanan cityä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe