Tiiättekö sitä vitutuksen määrää kun alkaa koulun uimaviikko. Koulun uimaviikot ja uimatestit on oikeesti aika perseestä. Mää en enää ees tykkää uimisesta niitten uimatestien takia. Mitä niillä uimataidoilla ees tehään jos ei haluu uida jne.
Rest In Peace, Uimakoulu
Koulun Uimakoulun uintitestit
6
228
Vastaukset
- uintivihaaja
Olen aivan samaa mieltä!! >:((((
- pyörätuolijäbä
Minä omistan pyöräruolin. Minä uin vedessä pyörätuolilla. Se ei ole niin vaikeaa kuin luulisi. Se on hauska tapa kehittää kuntoa. Kokeile sinäkin. Jäin tahallaan auton alle. Se on hauska tapa hankkia pyörätuoli. Kokeile sinäkin. Palvelumme suosittelee sitä kaikille muuten vaan päästä vammautuneille. Kokeile ihmeessä.
- munainen
Dislikefacepalmloläksdeehomoswäglesbianjoulomilhahgeiinolo uimataidoton runkku.
- juukelispuukelis1
Siis joo oot nii nolo. Et osaa uia voi jummajammijuukelispuukelis. Neru kaulaan ja pervekkelta alas.....tai sit sää voit vaa ihan hyvin kaikkien parhaaksi hukkua sinne uimaopen armoille. Rest In Peace Vihaaja24/7. Olen puhunut.
- Uimakandi vm.-79
Voi siitä uimataidosta olla joskus hyötyäkin, vaikka nuorena ei huvittaisi uinti.
Itsekkin inhosin joskus silloin kauan sitten uimatunteja, mutta myöhemmin uimataito on melkeen pelastanu hengen. (Kaverin vene upposi, ja jouduttiin uimaaan rantaan) - KKKMMMAAA
Ärsyttää mulla on huomenna uimavitunviikot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418