Minusta aika osuvia. Mitäpä sanovat arvon palstalaiset?
http://www.reddit.com/r/TheRedPill/comments/2rkel5/30_observations_dealing_with_women/
30 huomiota naisista
22
203
Vastaukset
- ...........
16. Men don't necessarily like hoes - it's just that they're here, so we fuck them. We don't want them as girlfriends or wives, and if that seems hypocritical, meh, who cares. Don't wife up a cum-dumpster.
- -..-.-
"Don't wife a cum dumpster" is a golden rule. You want to marry a good girl who wants to be your whore, not a whore who thinks she is ready to settle down.
- ATM-automaatti
Erittäin hyviä, varsin ansiokkaasti laadittu yhteenveto.
- Ex PUA
Laadukas, punaisen pillerin listaus.
Kukaan mies joka on ollut palstalla ei voi välttyä tämän havaitsemiselta (myöskään, nuo muut tässä ketjussa olevat ovat myös täyttä asiaa):
"Women are ruled by their emotions, not logic or reason. Truth to a woman is whatever she feelz is true for her at the moment, which is why I hear the Hamster is in such high supply these days."
Hauska nähdä miten esim. täällä naiset puhuvat jännämiehistään, joiden kanssa on panosuhteessa (emme seurustele "vielä") ja heti seuraavassa ketjussa ne kiistävät jopa näiden olemassaolon.
Well done women. :)
Kukaan ei todista punaisen pillerin aatoksia niin hyvin kuin naiset.- gjhfg
Ai näitäkö hupailuja luet joihin perustat näkemyksesi?
- Ex PUA
gjhfg kirjoitti:
Ai näitäkö hupailuja luet joihin perustat näkemyksesi?
Luen niitä ja naisia.
Olet kuitenkin samaa mieltä kanssani ja näiden väitteiden kanssa?
Muuten olisit esittänyt perustellusti ja loogisesti miksi ne eivät ole totta, sillä olisi aika noloa minun juuri siteerattuani kohtaa; "Women are ruled by their emotions, not logic or reason." että annat elävän esimerkin siitä. :D
Se vähäsen tarkoittaisi sitä, että minä voitan, ja punainen pilleri osoittaa taas totuutensa.
Joten, miten on? - kjjch
Ex PUA kirjoitti:
Luen niitä ja naisia.
Olet kuitenkin samaa mieltä kanssani ja näiden väitteiden kanssa?
Muuten olisit esittänyt perustellusti ja loogisesti miksi ne eivät ole totta, sillä olisi aika noloa minun juuri siteerattuani kohtaa; "Women are ruled by their emotions, not logic or reason." että annat elävän esimerkin siitä. :D
Se vähäsen tarkoittaisi sitä, että minä voitan, ja punainen pilleri osoittaa taas totuutensa.
Joten, miten on?Nämä ovat kuin Cosmon jutut teinitytöille, hupia ja hölyä, joka nainen ymmärtää mistä tällaisissa hupailuissa on kyse, ei minun tarvitse selittää itseäni joka paikassa, vain sinä, et ymmärtänyt miksi minusta tuo oli hauskaa roskaa.
- Ex PUA
kjjch kirjoitti:
Nämä ovat kuin Cosmon jutut teinitytöille, hupia ja hölyä, joka nainen ymmärtää mistä tällaisissa hupailuissa on kyse, ei minun tarvitse selittää itseäni joka paikassa, vain sinä, et ymmärtänyt miksi minusta tuo oli hauskaa roskaa.
Voi nolous, todistit sitten väitteeni toteen. :D
Niin tyypillistä naisille, heti se piski näemmä älähtää kun kalikka siihen kalahtaa.
" ei minun tarvitse selittää itseäni joka paikassa,"
Eikö tämä olisi ollut hyvä paikka aloittaa?
Lisäksi tuollainen ylimielinen suhtautuminen, silloin kun sinulta vaaditaan todisteita uhoamisellesi, ei saa sinua näyttämään kovinkaan fiksulta, saati aikuismaiselta.
- Terveisin nainen
Tämä kaikki on kyllä niin rehellistä paskaa. Toivottavasti kukaan ei ota näitä tosissaan. Mihinköhän nuokin väitteet perustuvat - eivät ainakaan kokemukseen. Voitte heittäytyä marttyyri-ätmeiksi ja uhreiksi ihan niin paljon kun haluatte vika on kuitenkin teissä itsessänne! Tärkein piirre miehessä on hyvä huumorintaju.
- Ex PUA
Nuo eivät ehkä vastaa naisten markkinapuheita itsestään, mutta kukaan joka on tekemisissä naisten kanssa, ei voi kiistää noita. Eivät edes naiset, kun heiltä kysyy miksi heillä on vain miespuolisia kavereita tai miksi eivät viihdy naisvaltaisilla työpaikoilla.
"Never seek to understand women. "Women understand women, and they hate each other." Learn how they think and use it to your advantage, but never to try to understand why. You'll just end up shooting yourself." - ordinary world
Niin naiset ymmärtävät tällaisia törkyhupailuja paremmin, koska naisille tällaisia on suunnattu 70-luvusta lähtien.
"Mihinköhän nuokin väitteet perustuvat - eivät ainakaan kokemukseen"
Ilmeisesti eivät.
"General everyday observations on women from a 17yr old jewish kid that probably doesn't know what the fuck he's talking about: this is a list of theories waiting to be proven or debunked."- luglug
"Tärkein piirre miehessä on hyvä huumorintaju."
Taidat vaan pelätä tuomitsemista. Kaduttaako sua jokin? - suvaitsevainenhenkil
outsider1 kirjoitti:
"Mihinköhän nuokin väitteet perustuvat - eivät ainakaan kokemukseen"
Ilmeisesti eivät.
"General everyday observations on women from a 17yr old jewish kid that probably doesn't know what the fuck he's talking about: this is a list of theories waiting to be proven or debunked."Anti-semitismiä ja ikärasismia.
- cold-as-ice
On se hauskaa, kun miehet jaksaa aina pilkata naisia siitä, että ollaan säälittäviä, kun tehedään päätökset tunteisiin perustuen, eikä osata olla loogisia. Kun minä taas olen looginen ja viileä nainen, mulle jaksetaan valittaa siitä, että en saa olla sellainen, vaan mun pitäisi olla tunteellinen, kuten muut naiset. Hohhoi. Ei teistä miehistä ota selvää :)
Naisia haukutaan siksi, että he eivät ole kuten miehet, ja jos joku nainen sattuukin sitten olemaan, hän on taas vääränlainen. Ja emme saa suuttua siitä, koska silloinkin olemme vääränlaisia. Nainen ei koskaan voi olla oikeanlainen miehen silmissä. Ja kaikissa tilanteissa vika on aina naisessa. Ja niin on ollut jo vuosituhansia, sen huomaa jo pelkästään historiaa lukemalla, tai esim. raamattua vilkaisemalla. Jos mies tekeekin ihan mitä tahansa, nainen kantaa aina vastuun. Aika heikkoa, miehet :) En minä ainakaan tollasten surkimusten kanssa halua mitään. Ja samalla tavalla ajattelee hyvin moni nainen.
Kasvakaa henkisesti vahvemmiksi ja vastuullisiksi, niin teitä jaksaa sietää paremmin! Ei tollasten heittopussien surkimusten kanssa voi perheitä perustaa. Ja jos olette heikkoja, älkää syyttäkö niitä, jotka ovat vahvempia, vaan tehkää entistä enemmän töitä, ja pitäkää naamat ummessa. Napinaa ei sallita!- Ex PUA
"Kasvakaa henkisesti vahvemmiksi ja vastuullisiksi, niin teitä jaksaa sietää paremmin! Ei tollasten heittopussien surkimusten kanssa voi perheitä perustaa. Ja jos olette heikkoja, älkää syyttäkö niitä, jotka ovat vahvempia, vaan tehkää entistä enemmän töitä, ja pitäkää naamat ummessa. Napinaa ei sallita!"
Sanoo itseään loogisena pitävä ämmä, joka juuri tätä ennen ulisi siitä miten on kamalaa kun henkisesti heikompia naisia arvostellaan.
Siinä vasta loogisuutta.
Ainoa syy miksi teitä arvostellaan on juuri tuossa, esim. sinä olet itsekäs ja epälooginen ja uliset siitä miten miesten pitää olla mieleisiäsi.
Etkö sinä idiootti tajua, että vain heikommat miehet katselevat sinunlaistakin naurettavaa, lapsellista ja mielivaltaista ääliötä, kun taas ne joilla on itsekunnioitusta eivät?
"Mutta kun oonkin ämmä, niin mä voin vaatia kahta täysin päinvastaista asiaa ja ulista kun en saa niitä!!!!1!!! Oon niin looginen!"
Joten, taas nähdään se, että syy miksi naista on kaikkialla arvosteltu johtuu naisesta, mutta ainoa naisen vastaus siihen on että nainen pitää hyväksyä kaikkine vikoineen kun taas nainen saa vaatia maailman mukautumista itseensä.
Ja vuosituhansia jatkunut naisten sopeutumattomuus aikuisten maailmaan sen kun jatkuu, ja teille aikuisille kakaroille pitäisi antaa vai lisää vapauksia? :D
"Women are ruled by their emotions, not logic or reason. Truth to a woman is whatever she feelz is true for her at the moment, which is why I hear the Hamster is in such high supply these days." - cold in Turku
Ex PUA kirjoitti:
"Kasvakaa henkisesti vahvemmiksi ja vastuullisiksi, niin teitä jaksaa sietää paremmin! Ei tollasten heittopussien surkimusten kanssa voi perheitä perustaa. Ja jos olette heikkoja, älkää syyttäkö niitä, jotka ovat vahvempia, vaan tehkää entistä enemmän töitä, ja pitäkää naamat ummessa. Napinaa ei sallita!"
Sanoo itseään loogisena pitävä ämmä, joka juuri tätä ennen ulisi siitä miten on kamalaa kun henkisesti heikompia naisia arvostellaan.
Siinä vasta loogisuutta.
Ainoa syy miksi teitä arvostellaan on juuri tuossa, esim. sinä olet itsekäs ja epälooginen ja uliset siitä miten miesten pitää olla mieleisiäsi.
Etkö sinä idiootti tajua, että vain heikommat miehet katselevat sinunlaistakin naurettavaa, lapsellista ja mielivaltaista ääliötä, kun taas ne joilla on itsekunnioitusta eivät?
"Mutta kun oonkin ämmä, niin mä voin vaatia kahta täysin päinvastaista asiaa ja ulista kun en saa niitä!!!!1!!! Oon niin looginen!"
Joten, taas nähdään se, että syy miksi naista on kaikkialla arvosteltu johtuu naisesta, mutta ainoa naisen vastaus siihen on että nainen pitää hyväksyä kaikkine vikoineen kun taas nainen saa vaatia maailman mukautumista itseensä.
Ja vuosituhansia jatkunut naisten sopeutumattomuus aikuisten maailmaan sen kun jatkuu, ja teille aikuisille kakaroille pitäisi antaa vai lisää vapauksia? :D
"Women are ruled by their emotions, not logic or reason. Truth to a woman is whatever she feelz is true for her at the moment, which is why I hear the Hamster is in such high supply these days."Sinun juttusi paljastaa karun totuuden elämäsi naisista, he ovat hyväksikäyttäjiä. Päästä elämääsi naisia, jotka saavat itsesi tuntemaan ei imartelevaksi ja näet muitakin naistyyppejä.
- dfghgfhsh
Rivien välistä luettuna: väite että naiset haluavat alfan jolta löytyy statusta, voimaa, rahaa ja valtaa, pitää täysin paikkansa. - 11+6
cold in Turku kirjoitti:
Sinun juttusi paljastaa karun totuuden elämäsi naisista, he ovat hyväksikäyttäjiä. Päästä elämääsi naisia, jotka saavat itsesi tuntemaan ei imartelevaksi ja näet muitakin naistyyppejä.
Olipa vastaus. Varmaan ihan jonoksi asti on niitä naisia tarjolla, senkuin vaan päästää niitä peremmälle. Ihan samallaisia hyväksikäyttäjiä kaikki naiset on.
- ordinary world
Voi olla perää, että 20% miehistä saa eniten irtosuhteita ja ehdotuksia suhteisiin, mutta se, joka ne käyttää kaikki hyväksi pelottaa tasokkaammat naiset aina pois. Muutenhan tuo on kuin joku Cosmon opas teinitytöille miehiin, eli heidän mukaan sikoihin. Kyllä aina on naisia, jotka tuollaisia joskus ovat, mutta he ovat asia erikseen. Me naiset olemme käyneet daman aivopesun läpi kuin te nyt aikaisemmin median toimesta, siksi meillä on yleisesti enemmän lukukykyä tällaiseen hupi bullshittiin. Ei kannata tippa linssissä uskoa kaikkea.
- nainenvain3
Tarkoitin siis vastata sinulle.
- nainenvain3
Nyt oli asiaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19510856Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 351597
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500