Seksisuhde

Aikansa kutakin

Jo silloin vuosia sitten olisi hälytyskellojen pitänyt soida kun hemmo kysyi että jos meillä olisi seksisuhde..? En silloin vielä tajunnut mitä se tarkoittaa. Se tarkoittaa juuri sitä että käy vain panemassa ja harrastaa sitä muidenkin kanssa ja vaan riistää. Mitään muuta en saa kuin sen pienen ajan. Muut saavat kyllä kaikki juhlapyhät ja ulkomaanreissuja myöten. Tunnen että elämäni valunut hukkaan mutta nyt tein ratkaisun ja etsin itselleni uuden petikaverin ja sellaisen joka keittää minulle aamukahvit. En tullut tänne valittamaan. Vaan haluan kertoa tunteistani ja sitä vartenhan tämä palsta on. En kaipaa keskustelua kunhan totesin vain että vuosien hyväksikäyttö loppu nyt. Minulla on jopa tukihenkilö eli enää ei auta häntäheikin minua kysellä. En halua enää sellaista ja vain minä itse voin elämääni muuttaa mutta kauan se kestikin irroittautua mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Kyllä löydän varmasti miehen joka haluaa jakaa elämänsä kanssain eikä vaan käy riistämässä. Sen saman hän kyllä tekee toisillekkin. Tehkööt ihan mitä lystää, minua ei enää kiinnosta..

7

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannatakaan

      Taas tuttu juttu.Ehkä kokenut.Oliko mies noin 52 v.? Ulkomaalainen?

    • Suomimies on

      Kyllä nää omat Suomipojatkin pettämisen ja huijaamisen hallitsee.

    • Unohda ne ulkolaiset

      Suomipoika on ja niin on kova nussimaan eikä hetken rauhaa saa pililtään. Ei liiku omassa kotikaupungissaan koska nainut jo lähes puoli kylää.

    • Sika aina sika vaikk

      Nimimerkille ei kannatakaan! Sinä se taidat vaan etsiskellä näitä tarinoita työkses ja yrität vierittää kaiken sen ulkolaisen "naminamin" piikkiin. Ei onnistu, tää jätkäsupisuomalainen, ihan patolooginen paskiainen ja addiktoitunut niin että takuulla sotkee jokaikisen suhteensa. On kyllä "raha"suhteessa vanhempaan naiseen joka ei panopoikaansa hylkää ja on muitakin jotka haluaa että veikko käy painamassa tasaiseen tahtiin silloin kun muita uutuuttaan tuoksuvilta naikkosiltaan ehtii. Sääli tuollaista, sairasta sydäntenmurskaajaa. Mielestäni valmis lukemaan tiilenpäitä koska pettää tahallaan ja harhauttaa mukavia kilttejä naisia joihin tartuttaa vielä kaikki tautinsakin. Vaikka olevinaan puhdas niin kyllä sieltä esinahan alta wanhan vitun hajut aina lemahtelee. Niin hyvin hän ei kaluaan osaa viruttaa:)

    • Lukenut

      Kyllä ulkolaiset pettää ja vielä ennemmään.Usein pettäjällä tausta samalainen.Siksi tuntuu että sama mies.

    • Vai lukenut muka

      Kyllähän oot idiootti:) Unohda ne ulkolaiset. Tiedän kyllä mistä puhun. Kirjoita oma juttusi niistä naminameista äläkä tuu joka juttua jujuttamaan. Kyse on nyt Suomi-Pukista:) Uskoisit jo. Taidat vain tahallasi koettaa häivyttää nää Suomipojan panemiset ja addiktiot sen ulkolaisen piikkiin.

      • Suomimies paras

        Samoja kokemuksia ulkomaisista. Valehtelijoita ja pettureita. Kannattaa pysyä tosi kaukana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5584
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2383
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2322
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    Aihe