pettynyt hiusmalli

Net

Olin hiusmallina, kuvittelin saavani hienon( ilmaisen) uudistuksen kuontalooni, mutta ei.. :,(

Minulla oli olkapäille ulottuvat paksut (!) hiukset etuhiukset. Sanoin että etutukkaa saa paksuntaa, mutta sivuilta ei saisi paljoa lyhentää. Olisi ilmeisesti pitänyt sanoa myös että EIKÄ OHENTAA. Nyt paksut hiukseni ovat kuin hiiren häntä, etutukka ja päällyhiukset näyttävät ihan kypärältä. jiihaa. Leikkaajan kuvailemana tukka kuulosti ensin todella kivalta, mutta lopuksi...

Tässä saa sitten vuoden odotella että hiukset olisivat edes lähelle siinä kunnossa mitä aamulla... talvella ei muutenkaan tunnu tukka kasvavan mitään pikavauhtia. :( Jos olisi varaa menisin heti hiusten pidennykseen/paksunnukseen..

vituttaa.

11

10442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaKa

      voi.. toi on inhottavaa. mä oon useessa näytöksessä ollut kattomassa ja ne mallit mitä siel tehää, niin on kyl osa aika hurjia. siel tehää sellasta "uusinta uutta", mikä ei oikeen sovellu "normaaleille" ihmisille. välillä näkee justiinsa, kun pikät ja paksut hiukset "pilataan muodikkaaksi". sitten niitten mallien kasvoilla on sellanen tekohymy, kun ei siinä paikkaa varmaan mitään kehtaa sanoa. toisaalta jos menee hiusmalliks, niin se on kyl vähän sellanen paikka mis annetaan toiselle vapaat kädet.. paikko niitten kampaajien on tehä joku muutos siihen malliin ja väriin, eihän sitä näytöstä muuten olis kannattavaa mennä kattomaan! malli vaan varmasti useesti pettyy, kun erikoisia töitä siel tehää... mun mielstä jos näytöksessä on 5 mallia, niin 1-2 tulee nätti lopputulos..

      mutta jos yhtään lohduttaa, niin onhan se hius onneks uusiutuva lunnonvara =)!

      • Net

        Minä olin juuri se tekohymyinen tyttö siellä kun kouluttaja hihkui, että tosi magee tukka!. Juupa juu.. ehkä olisin enemmän klassisempaa tyyliä.

        Tiedän että siellä annetaan vapaat kädet, mutta meille vakuuteltiin siellä valintatilaisuudessa, ettei kenellekkään tehdä mitään sellaista mitä he eivät halua ja leikataan sellainen malli mikä oikeasti sopii kullekkin henkilölle. Enpä tiedä!! Pidin itseäni ihan nättinä, mutta se siitä sitten.. En tiedä onko itsetunnossakin vikaa!?


      • Paka
        Net kirjoitti:

        Minä olin juuri se tekohymyinen tyttö siellä kun kouluttaja hihkui, että tosi magee tukka!. Juupa juu.. ehkä olisin enemmän klassisempaa tyyliä.

        Tiedän että siellä annetaan vapaat kädet, mutta meille vakuuteltiin siellä valintatilaisuudessa, ettei kenellekkään tehdä mitään sellaista mitä he eivät halua ja leikataan sellainen malli mikä oikeasti sopii kullekkin henkilölle. Enpä tiedä!! Pidin itseäni ihan nättinä, mutta se siitä sitten.. En tiedä onko itsetunnossakin vikaa!?

        toi on inhottavaa kun huijataan ihmisiä siihen. mä en koskaan menis, kun tiedän mitä ne tekee hiuksille. sääli, että kukaan ei huomannut sua neuvoa ennen kun oli liian möhästä. mutta ainakin opit ettei enää kannata mennä vaikka ilmasen muutoksen saakin. mielummin varmaan täst edes maksat ja saat myös sellasta mitä haluat. toi on kaks piippunen asia, ei ne kouluttajatkaan voi tehä mitään klassista tyliä, vaan siel mennään yleensä trendien mukaan, vaikka toki pitäs ajatella malliakin ja sitä että se joutuu jatkossakin pärjäämään sen kanssa.

        en voi muuta kun toivotella pärjäämistä ja voithan sä tästä kun hiukset on hiukan kasvanut, niin leikkauttaa hiukses oman näkösiks. kyl pienelläkin muutoksella jo saadaan paljon aikaa, mutta eihän se sitä pituutta tuo takas muuta kun ajan kanssa!


    • .........

      pitäis tietää kun menee hiusmalliksi näytökseen et ei siel mitään naapurin-tarjan tukkaa tehdä.
      siel tehdään näyttäviä ja uusia kampauksia.
      itse ollut assarina aika monessa näytöksessä ja sinne tulee tyttöjä jotka alkaa heti alussa kitiseen et ei saa tehdä sitä ja ei saa tehdä sitä..
      joissakin näytöksissä kampaajat on heti aluksi sanonu et, "ne jotka alkaa sääntöjä lateleen ni voi poistua, tänään tehdään näyttäviä malleja."

      mut semmosta se on, ilmaseksi saa ni pitäis olla hiljaa... on se kyl totta et välis näkee ihan kammottavia lopputuloksia, joissa ei kehtaa ulos näyttäytyä... mutta semmosta se on se hiusmallin elämä...

    • minde

      Jos hiusmalliks aikoo ryhtyä, pitää tietää et hiuksille saa tehä sit mitä ne haluu. On idioottimaista alkaa ite latelee sääntöjä ja ohjeita, et mitä saa tehä niille hiuksille. Minäki olin hiusmallina ja vain osasin toivoa parasta. Ja niistä tuli hienot! Jos ei olis tullu, ni sit olisin kulkenu huivi päässä... Oma moka, jos ryhtyy johonkin mistä ei tiiä... :P

    • Janina

      Tuttu tunne on.. Mä menin myös edelliskeväänä hiusmalliksi ja täytyy sanoa, että itku pääsi sen jälkeen. Meillä malleilla ei ollut edes peiliä edessä, leikkaukset ja värjäykset tehtiin lavalla. Mä vaan tunsin miten hiuksia tippui lattialle, mulla oli ennen menoa yli kainaloiden ulottuvat hiusket. Lopputulos oli, että hiuksista tuli aivan lyhyet, pisimmät oli edestä huulien kohdalle. Ne oli tosiaan näytös hiukset, sillä ideana oli, että oli sivujakaus ja vasemmalta puolelta hiukset oli pidemmät edestä ja takaa lyhyet ja toisella puolella päinvastoin oikealta edestä lyhyet ja takaa tuli sellanen pidempi töyhtö. Alkujärkytyksen jälkeen täytyy kyllä sanoa, että mä jopa tykkäsin niistä ja kyllä ne mulla vuoden verran oli niin, että leikkasin niitä tasasin väliajoin. Nyt kasvatan taas ja hiukset ulottuu olkapäille ja ne saa onneks kiinni.
      Tottahan se on, että kun hiusmalliksi suostuu, ja leikkaus/väri tehdään ilmaiseksi niin ei siinä oikeen voi vastaan mutista...

    • hiusmallina 13 vuotta

      ovat ollet taas erilaiset. Olin Lorealin hiusmallina 13 vuotta ja siellä sai itse päättää antoiko vapaat kädet vai miten halusi itse rajata mitä saa tehdä mitä ei. Kampausmallien hiuksia ei juurikaan leikata lyhyeksi ja sitten taas on eri asia, jos tehdään uutta muotoa, esitellään uutta tulevaa muotia jne. silloin hiukset voi lyhentyä melkoisestikin, mutta ainakin Lorealilla voi sanoa miten paljon hiuksia sai leikata. Hiusväri oli taas että värjättiin näytökseen ja jos itse ei ollut tyytyväinen niin väri korjattiin sen jälkeen. Kertaakaan itse en lähtenyt itkien pois, pidin aina uusista hiuksistani. Tosin itse pitää olla valmis uuteen muutokseen, eihän muotikaan oysy koko ajan samana ja sehän on mallin "tehtävä" että kykenee muuttumaan muodin mukaan.
      Ennen Lorealia oli toisessa firmassa ja tuolloinkin sovittiin mitä saa tehdä mitä ja silloin (ulkomaalainen hiustaitelija) leikkasi hiukset että itku pääsi näytöksen jälkeen. Sen jälkeen ko firmaan en mennyt, mutta onneksi "löysin" Lorealin, jossa homma pelasi todella hyvin.

      • Gisela

        Oisin kiinnostunu tietää missä olit mallina,milloin,ja kellä(esim.Wella,Loreal)Kuka sun hiukset laittoi yms.Tämä olis todella tärkeätä jotta voisimme korjata asian jos olit meidän mallina!!!!!!!!


    • uusi look

      Itse olen jo useamman vuoden ollut schwarzkopf-teamin mallina pohjois-suomessa ja ainakin heillä homma toimii yhteistyössä mallin kanssa, aina olen ollut tyytyväinen itse ja silti hiukset ovat olleet uusinta muotia.
      Vinkiksi vaan, ei malliksi kannata lähteä ilmaisten hiusten toivossa.

    • Summer

      Olin Goldwellin hiusmallina syksyllä. Onneks mun pää oli valmistumisen jälkeen normaalimpia. Kyllä oli pakko kysyy joiltakin, mitä tekevät työkseen!! Ihan oranssi tosin, mutta hyvä että leikkasivat pitkän ja raskaan tukkani. Taidan ainakin jonkun aikaa pitää just ponnarille ylettyvää pituutta.

      Värjäyksen pystyy aika usein kuitenkin muuttamaan omalla kampaajalla. Sitten kun alkaa hiukan tottumaan, niin kyllä se siitä kasvaa..

      • Anonyymi

        Cutrinille en ainakaan suosittele menemään. Kaikille malleille tuli ihan hirveä tukka sekä värin että mallin puolesta.
        Lisäks mun päänahka kirveli vielä viikon sen värjäyksen jälkeen, vaikka oon paljon hiuksiani värjännyt niin ikinä ei oo päänahka reagoinut noin.
        Kouluttajat olivat tosi töykeitä ja olin pettynyt lopputulokseen.
        Oon ollut aiemmin KC Professionalilla ja Lorealilla ja molemmista positiivinen kokemus. Molemmilla kerroilla kerrottiin mitä aiotaan tehdä ja kysyttiin myös mallin mielipidettä.
        Cutrin on siis mätämuna, ei kannata sinne ainakaan mennä malliksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3240
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2832
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2325
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1783
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1600
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe