Onko se puuro pahasta vai ei?itse tykkään joskus aamulla syödä voinokareen ja mehukeiton kanssa ja kaveriks ruisleipää ja maitoa
puuroa vai ei
6
101
Vastaukset
- ei ole pahasta puuro
No ei se pahasta ole. Kuulostaa ihan oikeopiselta aamupalalta - tai onhan noita oppeja riittämiin. Yksinään ei pidä minulla nälkää vaan on myös otettava jotain muuta kaveriksi. Voinokare on nam.
- cuba libre
Ei se pahasta ole. Aamulla hiilarivarastot ovat aika tyhjät, joten siitä saa energiaa päivän koitoksiin. Täysjyväpuuro sinänsä on kaloreihinkin nähden täyttävää kamaa. Enkä usko, että aamiaista muokkaamalla voisit oleellisesti muuttaa laihdutuksen tehoa. Se on se iltasyöminen joka lähtee yleensä lapasesta ja aamiainen auttaa hieman tähänkin ongelmaan.
- laihis
Eihän se pidä nälkää, kuten kananmunat. itse syön 1-2 keitettyä munaa aamulla, avocadon, banaaninkera rkl kylmäpuristettua kookosöljyä ja ehkä kourallisen manteleita. Määrä riippuu, onko treenipäivä.
- puuroa vai ei
Mä en ainakaan pysty joka päivä syömään munia ja avokaadon koostumus ällöttää siitä tulee paha olo välillä syön puuroa ja välillä teen smoothien
- laihis
puuroa vai ei kirjoitti:
Mä en ainakaan pysty joka päivä syömään munia ja avokaadon koostumus ällöttää siitä tulee paha olo välillä syön puuroa ja välillä teen smoothien
Tuohon aamupalaan on niin tottunut jo, etten edes osaa ajatella syöväni muuta. Lisäksi on terveellinen.Tykkään avocadosta.
- 5+18
Syö vaan, jos siltä tuntuu, mutta jätä leipä pois. Mieluummin kaveriksi vaikka kananmuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24333- 1011312
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779