puuroa vai ei

kauraa kauraa

Onko se puuro pahasta vai ei?itse tykkään joskus aamulla syödä voinokareen ja mehukeiton kanssa ja kaveriks ruisleipää ja maitoa

6

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole pahasta puuro

      No ei se pahasta ole. Kuulostaa ihan oikeopiselta aamupalalta - tai onhan noita oppeja riittämiin. Yksinään ei pidä minulla nälkää vaan on myös otettava jotain muuta kaveriksi. Voinokare on nam.

    • cuba libre

      Ei se pahasta ole. Aamulla hiilarivarastot ovat aika tyhjät, joten siitä saa energiaa päivän koitoksiin. Täysjyväpuuro sinänsä on kaloreihinkin nähden täyttävää kamaa. Enkä usko, että aamiaista muokkaamalla voisit oleellisesti muuttaa laihdutuksen tehoa. Se on se iltasyöminen joka lähtee yleensä lapasesta ja aamiainen auttaa hieman tähänkin ongelmaan.

    • laihis

      Eihän se pidä nälkää, kuten kananmunat. itse syön 1-2 keitettyä munaa aamulla, avocadon, banaaninkera rkl kylmäpuristettua kookosöljyä ja ehkä kourallisen manteleita. Määrä riippuu, onko treenipäivä.

      • puuroa vai ei

        Mä en ainakaan pysty joka päivä syömään munia ja avokaadon koostumus ällöttää siitä tulee paha olo välillä syön puuroa ja välillä teen smoothien


      • laihis
        puuroa vai ei kirjoitti:

        Mä en ainakaan pysty joka päivä syömään munia ja avokaadon koostumus ällöttää siitä tulee paha olo välillä syön puuroa ja välillä teen smoothien

        Tuohon aamupalaan on niin tottunut jo, etten edes osaa ajatella syöväni muuta. Lisäksi on terveellinen.Tykkään avocadosta.


    • 5+18

      Syö vaan, jos siltä tuntuu, mutta jätä leipä pois. Mieluummin kaveriksi vaikka kananmuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      383
      1470
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1200
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      671
    Aihe