Olisko täällä jollain tietoa tästä? Mulla siis heikko lihaskunto vaikkakin kuntoilen. Taso ei nouse vaan niiden painojen nostelu on joka kerta yhtä raskasta. Osteopaatti huomas kerran sanoa että mulla lihakset huonosti kiinni, eli mulla muljuu siinä määrin, että hierojallakaan ei pysty käymään. Osteopaatti sanoi että vaatii vaan hieman pidempää treeniä. Teen tunnin lenkin pari kertaa viikossa, puolen tunnin käsitreenin kerran viikossa, 2kpl 45min selkä/vatsatreeniä viikossa ja puolen tunnin jalkatreenin kerran viikossa. Hyötyliikuntaakin tulee aimo annos kun juoksee ja laskee mäkeä kolmen alle kouluikäisen muksun kanssa. Mättääkö tässä nyt jokin? Ja olen nainen 29v
lihasten heikko kiinnitys?
5
105
Vastaukset
- 1+1
lihakset liikuttavat niveliä
sinä juokset ja peuhaat muksujen kanssa yms, miten se heikko lihaskunto ilmenee? useimmat aikuiset eivät liiku niin paljon kuin sinä, tuo liikkumisesi on yli keskiarvon.
nivelesi liikkuvat kun sinä liikut, ja liikut monipuolisesti, eihän ne nyt niin huonosti voi olla kiinni ne lihakset. on paljon aikuisia kuten esim. minä jotka eivät pysty juoksemaan.
"painojen nostelu on aina yhtä raskasta" olen täysin samaa mieltä, niin se on tarkoituskin olla. mutta monet tekevät lihaskuntoharjoituksia sillä tavalla, etteivät voimatasot nouse, pitäisi lisätä vastusta, monet naiset vähentävät vastusta kun harjoitus alkaa käydä rasittavaksi. - selittäkää mulle
Ilmenee siten, että väsyn ja polvia sekä selkää särkee jokaisen päivän päätteeksi. Minulle on myös useampi taho sanonut että lihaskunto on heikko. Polvet minulla ovat "irtoilevat" ja jalkalihaksia yritänkin vahvistaa askelkyykyin ja käyttämällä jalkapainoja, ajatuksena ettei painetta siten kohdistuisi polviin jos ympäröivät lihakset olisivat kunnossa. Mutku ei onnaa, tuntuu ettei mikään paikka vahvistu vaikka kuinka tekis. Nivelet ovat yliliikkuvat kyllä, mutta ei se kai näin paljon saisi haitata sekään..
- 1+1
kun vastasin en tiennyt että vaiva on noin paha. Fibromyalgia? kunhan arvailen, pitäisiköhän mennä lääkäriin ja tutkimuksiin
- minä vielä
Juoksulla tarkoitin pikkupyrähdyksiä hippaa leikkiessä ja kun juoksen kiinni jonkun karkulaisen. Pari vuotta sitten yritin alottaa hölkkäämisen, mutta polvia särkee puolen kilometrin päästä niin julmetusti ettei se onnistunu. Oon ajatellu fysiatrille menoa, koska lääkäreiltä ei ole apua tullut. Tuumin tässä ensiksi jos joltain irtoisi ideoita tähän kuntoiluun, kun en oikeastaan halua mitään diagnoosia ja kasapäin kipulääkkeitä. Typerä ajatus peittää kipu lääkkeillä, haluaisin mieluummin korjata itseni :)
- 1+1
Kehon hallinta on tärkeää ja kehon linjaukset. Salilla kävi muutama fibromyalgia tapaus, ja he pitivät etenkin pilates -harjoituksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808