Työpaikallani on jo pitkään leijunut lomautusuhka, nyt se näyttää toteutuvan. Olen itse nyt vuorotteluvapaalla. Tietääkö joku, miten tämä vaikuttaa minuun?
vuorotteluvapaa, lomautusuhka
4
288
Vastaukset
- liekö näin
Kysy te-toimistosta. Korvaus päättyy laillisesti irtisanottaessa, koska ei ole työtä johon palata. Lomautuksessa työpaikka lienee?
- kuoh
Sinut voidaan lomauttaa sitten, kun vuorotteluvapaasi loppuu, jos teillä on silloin vielä lomautukset meneillään. Ei ole tarpeen lomauttaa sinua vuorotteluvapaan aikana, koska palkanmaksusi on jo vuorotteluvapaan takia keskeytetty.
- vvapaalla ollut
Olet firman työntekijä joten olet myös lomautusuhan alla kuten muutkin!
Lomautus on kohdallasi mahdollinen vasta vuorotteluvapaan jälkeen, joten vvapaan aikana tapahtuva lomautus ei koske sinua. - näinmenee
Koska olet vuorotteluvapaalla työnantaja katsoo että et taida olla ihan ahkerin työmyyrä?
Melkovarmasti saat kenkää palattuasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716